Przetargi.pl
Wymiana wykładziny dywanowej w wybranych pomieszczeniach Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 4596207
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 4596207
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładziny dywanowej w wybranych pomieszczeniach Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wymiany wykładziny dywanowej w kaflach o wymiarach 50 x 50 cm w pomieszczeniach biurowych wskazanych przez Zamawiającego (bez wymiany listew przyściennych) w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22, w godzinach pracy Zamawiającego. Szczegółowy zakres realizacji określa: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz pomieszczeń przewidzianych do wymiany wykładziny dywanowej - załącznik nr 5 do SIWZ. Orientacyjna ilość: 740 m?. Wymagany okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia - minimum 36 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Wykładzina dywanowa winna: 1) być w kaflach o wymiarach 50 x 50 cm, 2) posiadać rodzaj włókna: 100% PA, oraz posiadać co najmniej następujące parametry i właściwości: 3) grubość wykładziny: 6,0-7,5 mm, 4) wysokość włókna: minimum 3,0 mm, 5) waga runa : minimum 650 g/ m?, 6) rodzaj splotu włókna: boucle 7) rodzaj podkładu wykładziny - PCV lub bitumin, 8) współczynnik antystatyczny: kV mniejsze od 2, 9) izolacja dźwiękowa: 25-30 dB, 10) odporność na światło, 11) trwałość barwy: 6-7, 12) odporność na wilgoć, 13) trudnozapalność, 14) klasa ścieralności: bardzo wysoka, 15) przystosowanie do aparatury elektronicznej, 16) przystosowanie do mebli na kółkach, 17) wymagane atesty - do obiektów użyteczności publicznej : a) na trudnozapalność b) na antystatyczność, c) Państwowego Zakładu Higieny. lub aprobatę techniczną, która określa wymagania zawarte w powyższych atestach. 18) kolor wykładziny - ciemnozielony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) wykonali (zakończyli) należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto. Każda podana robota musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym pod-miotem). Wykazane roboty bez załączonych referencji, lub innych dokumentów stwierdzających należyte wykonanie zamówienia, nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ, f) dokumenty (np. referencje itp.) jednoznacznie potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę wykładzina dywanowa przeznaczona do obiektów użyteczności publicznej odpowiada wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć: I. atesty: a) na trudnozapalność b) na antystatyczność, c) Państwowego Zakładu Higieny. lub aprobatę techniczną, która określa wymagania zawarte w powyższych atestach. II. próbkę wykładziny wraz z jej charakterystyką zawierającą co najmniej parametry i właściwości zawarte/określone w SIWZ. Ponadto Wykonawcy mają obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) odpowiednie pełnomocnictwa, o których mowa w SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach