Przetargi.pl
Zagospodarowanie zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z terenu Gminy Głogów Małopolski

Gmina Głogów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7897000, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 7897000, , fax. -
    REGON: 69058207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:bip.glogow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z terenu Gminy Głogów Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zagospodarowania zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 pochodzących z terenu Gminy Głogów Małopolski. 2. Szacowna ilość zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 przeznaczonych do zagospodarowania w okresie zamówienia wyniesie 1 200 Mg. 3. Ilość odpadów podana w pkt 2 jest wartością szacowaną a rzeczywista ilość odpadów objętych przedmiotem zamówienia może odbiegać od wyżej wymienionych ilości podanej przez Zamawiającego i nie będzie stanowić jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca, na podstawie w/w informacji wskazanych przez Zamawiającego zobowiązany jest do prawidłowego oszacowania ilości odpadów objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi, przed złożeniem oferty (termin wizji lokalnej do uzgodnienia na pisemny wniosek lub telefonicznie). 5. Warunki realizacji: 1) w zakresie dostarczania odpadów: a) odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez Operatora wyłonionego przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu, b) odpady będą ważone na certyfikowanej wadze Wykonawcy. c) ilość odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach operatora (kwicie wagowym, karcie drogowej lub innym dokumencie) do każdego pojazdu. d) po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przekazuje Zamawiającemu drogą elektroniczną zestawienie wagowe przyjętych odpadów, a w terminach określonych prawem informacje o sposobie ich zagospodarowania. 2) w zakresie przekazywania odpadów do zagospodarowania: a) dojazd do miejsca i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy Operatora miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych, b) miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych, c) za wszystkie uszkodzenia pojazdów Operatora wynikłe ze złego stanu technicznego dróg dojazdowych i miejsc manewrowych na terenie instalacji będzie odpowiadał Wykonawca, w szczególności jest on zobowiązany do: – pokrycia kosztów naprawy, – wymiany trwale uszkodzonego ogumienia; d) w przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Zamawiającego e) wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania odpadów w dni robocze w godzinach pracy instalacji. Przyjmowanie odpadów w innych dniach i godzinach niż określone powyżej, wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami. 3) w zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: a) każda faktycznie dostarczona przez Operatora ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę. Ewidencja będzie zawierać: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów. b) potwierdzeniem przyjęcia odpadów będzie karta odpadów podpisana przez uprawnionego pracownika Wykonawcy. c) wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach. 4) w zakresie postępowania z odpadami: a) Zagospodarowanie odpadów będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 roku, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (Dz. U. z 2020 r. poz. 1539 z późn. zm.), prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U.2020 poz. 1219) oraz przepisami wykonawczymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (dokument należy złożyć wraz z ofertą)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1)Oświadczenie Wykonawcy składane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja z otwarcia ofert), o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 1) Aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi będącym przedmiotem zamówienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) – zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.1. Ponadto Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w Części A SIWZ; 2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach