Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Pstrągowa-Środek-Smykówki I Nr 1 12102 R w km 1+785 - 2+775 wraz z remontem przepustu w km 2+010 w miejscowości Pstrągowa

Gmina Czudec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-120 Czudec, ul. Starowiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 71 72 100 , fax. 17 71 72 131
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czudec
    ul. Starowiejska 6
    38-120 Czudec, woj. podkarpackie
    tel. 17 71 72 100, fax. 17 71 72 131
    REGON: 69058217000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Pstrągowa-Środek-Smykówki I Nr 1 12102 R w km 1+785 - 2+775 wraz z remontem przepustu w km 2+010 w miejscowości Pstrągowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej Pstrągowa-Środek-Smykówki I, przebiegającego przez działki o nr ew. 7986, 8011, 8010 i położonego w miejscowości Pstrągowa, w km 1+785 – 2+775, polegająca na: - ścięciu poboczy drogi równiarką na całej długości odcinka, czyli 990 m, - wyrównaniu podbudowy masą asfalto-betonową o grubości 8 cm, o szerokości 2,9 m, na długości 990 mb, - ułożeniu warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 7 cm, o szerokości 2,9 m, na długości 990 mb, - uzupełnieniu poboczy kruszywem łamanym warstwą o grubości 30 cm, szerokości 2 x 30 cm, na długości 990 mb, - remontu przepustu PP o średnicy 40 cm i długości 6 m. Przedmiotowa droga posiada nawierzchnię asfaltową. Została ona zniszczona w następstwie wystąpienia zjawiska powodzi opadowej. W wyniku tego zdarzenia powstały ubytki i spękania nawierzchni, a także zostały wymyte pobocza. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają przedmiary robót, opisy techniczne oraz SST, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ. Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (jeżeli dotyczy). W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna) - stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie. Wymaga ono podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach