Przetargi.pl
Zagospodarowanie zielenią z systemem małej retencji terenu przy ul. Norwida w Poznaniu

Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-492 Poznań, Dolna Wilda 126
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
    Dolna Wilda 126
    61-492 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 630999119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://aquanet.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie zielenią z systemem małej retencji terenu przy ul. Norwida w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na zagospodarowaniu terenu zielenią oraz wykonanie małej architektury, elementu sportowego i wprowadzenie małej retencji w obrębie ul. Norwida w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego Miasta Poznania (MP) i zadania inwestycyjnego AQUANET S.A. (AQ) wraz z prowadzeniem pielęgnacji gwarancyjnej nasadzonej zieleni.2) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) wykonanie całości robót budowlanych, o których mowa w pkt 1) zgodniez dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego MP i dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego AQ oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wykonanych robót oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz zatwierdzeń i przekazanie tych dokumentów Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego Etapu I; c) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i utrzymaniowych zieleni (zieleni zachowanej na skwerze i nowych nasadzeń na terenie, również drzew posadzonych w Etapie II oraz w niecce bioretencyjnej) w okresie 24 miesięcyod odbioru końcowego Etapu I, o którym mowa w lit. b) powyżej; d) udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji na zastosowane materiałyi wykonane roboty budowlane liczonych od dnia odbioru końcowego Etapu I oraz świadczenia z tytułu udzielonej gwarancji w okresie ich obowiązywania.3) Całość zamówienia została podzielona na następujące etapy:Etap IZakres 1 – rozbiórka fragmentów nawierzchni, utylizacja gruzu, fundamentów betonowych oraz dostosowanie istniejących nawierzchni do projektowanych ścieżek.Zakres 2 – prace budowlane związane z zagospodarowaniem terenu oraz wykonaniem elementów małej architektury i małej retencji w obrębie ul. Norwida.Zakres 3 – wykonanie czynności związanych z rekultywacją zieleni.(zakres określony w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji technicznej wykonaniai odbioru robót oraz Umowie, w tym sporządzenie dokumentacji powykonawczej)Etap II – wykonanie nasadzeń drzew,Etap III – pielęgnacja gwarancyjna zieleni (również drzew posadzonych w Etapie II) wraz z pracami porządkowymi– w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Etapu I.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 2), 4), 7) ustawy,b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;UWAGAW celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pktV. 1. 1) lit. b) SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń,w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 3281 Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo,w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł.3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na zasobach którego Wykonawca polega (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się w zakresie lit. a.a i a.b) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a.a dwie roboty polegające na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej poprzez zakładanie zieleni (z minimum roczną pielęgnacją gwarancyjną) wraz z montażem małej architektury i/lub wykonaniem nawierzchni z kruszyw mineralnych,o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda,a.b jedną robotę polegającą na wykonaniu elementów małej retencji w przestrzeni publicznej, np.: niecki bioretencyjnej i/lub odwodnienia liniowego i/lub ogrodów deszczowych i/lub zbiorników retencyjnych i/lub stawów i/lub drenaży.Roboty określone wyżej (lit. a.a i a.b), Wykonawcy mogą wykazać w ramach jednej lub dwóch odrębnych inwestycji.b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:b.a jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum 2 robót budowlanych o podobnym zakresie tj. robotach związanychz zagospodarowaniem przestrzeni publicznej poprzez zakładanie zieleni wrazz montażem małej architektury i/lub wykonaniem nawierzchni z kruszyw mineralnych,b.b jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie przy nadzorowaniu co najmniej 1 roboty związanej z budową elementów małej retencji tj. zbiorników retencyjnych i/lub niecki bioretencyjnej i/lub odwodnienia liniowego,b.c jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni, posiadającą odpowiednie wykształcenie tj. ukończoną szkołę ogrodniczą lub uczelnię wyższą, która ukończyła kurs Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni organizowany przez wybrane Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne, posiadającą doświadczenie przy nadzorowaniu co najmniej 1 roboty związanej z sadzeniem i utrzymaniem zieleni w przestrzeniach publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach