GMINA MIEJSKA TUREK ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, KALISKA 59
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA TUREK
KALISKA 59
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
REGON: 311019384 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowania terenu w ramach inwestycji "Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Turku” Inwestycja zlokalizowana będzie w ścisłym centrum miasta Turku – tj. na starówce w obrębie Placu Wojska Polskiego. Obszar planowanego przedsięwzięcia znajduje się w zwartej zabudowie śródmiejskiej, w najważniejszej przestrzeni publicznej miasta Turek, zintegrowanej z głównymi zabytkami (ratuszem – Muzeum Miasta Turku im. Józefa Mehoffera oraz neogotyckim Kościołem p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa z zabytkową polichromią Józefa Mehoffera). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych:a) zaprojektowanie robót budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU),b) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, postanowień, decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie i odbiór robót budowlanych.c) Wykonawca zobowiązuje się oddać przedmiot umowy kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Dokumentację należy opracować zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej, zapewniającymi wypełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, przy wypełnieniu obowiązków projektanta określonych w art. 20 wyżej wymienionej ustawy.d) Dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować w następującej ilości egzemplarzy: Koncepcja – 1 egz., Projekt budowlany w 5 egz. (w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny, uzgodnienia z konserwatorem zabytków); Projekty wykonawcze w 4 egz.; Przedmiary robót w 2 egz.; Kosztorysy 2 egz.; Wykaz urządzeń i materiałów z określeniem parametrów technicznych, w tym parametrów decydujących o równoważności urządzeń i materiałów w 2 egz.; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 3 egz.;Dostarczona dokumentacja projektowo kosztorysowa ma zawierać wszelkie potrzebne uzgodnienia, w tym uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków Delegatura w Koninie.2) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:a) Przebudowę Starówki Miejskiej w Turku, w szczególności: przebudowę istniejącej fontanny miejskiej na płaską fontannę z dyszami wraz z podświetleniem LED (fontanna wodna typu podłogowa) oraz infrastrukturą techniczną, realizacją akcentu przestrzennego figuratywnego – rzeźby w postaci tura w skali 1:1, wykonanie elementów małej architektury m.in. ławki, kosze, tablica informacyjna, oświetlenie, rewitalizację istniejącej zieleni i wykonanie nowych nasadzeń, wymianę nawierzchni istniejących ciągów komunikacyjnych w obrębie inwestycji, budowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci, budowę/przebudowę przyłącza wodociągowego dla zasilenia fontanny, budowę/przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej dla obsługi fontanny, przyłączenie oraz budowę WLZ dla zasilenia fontanny oraz projektowanych opraw w energię elektryczną, budowę instalacji monitoringu.b) W ramach zadania należy:1) uzyskać mapę do celów projektowych,2) wykonać badania geotechniczne gruntu wraz z opinią uprawnionego geologa,3) wykonać pomiary i badania niezbędne do opracowania rozwiązań projektowych, w tym inwentaryzację dendrologiczną,4) unikać konieczności wycinki drzew,5) ściśle współpracować z przedstawicielami zarządcy terenu oraz uzyskać akceptację dokumentacji projektowej w zakresie wymagań zarządcy terenu (Gmina Turek),6) uzyskać akceptację Zamawiającego dla dokumentacji projektowej,7) uzyskać wszelkie opinie, warunki techniczne i uzgodnień, w szczególności: uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzyskać pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Koninie dla przyjętej koncepcji projektowej, wprowadzić ewentualne zmiany w założeniach projektowych wg uwag Konserwatora Zabytków, w porozumieniu z Zamawiającym, uzyskać pozwolenie na prowadzenie prac na terenie chronionym wpisem do rejestru zabytków, uzyskać w imieniu Zamawiającego warunki przyłączenia inwestycji do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, sieci energetycznej, sporządzić dokumentację projektową, kosztorysową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w celu uzyskania przez Zamawiającego wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, postanowień niezbędnych do realizacji robót, wykonać roboty tymczasowe konieczne do realizacji zadania, wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji, wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, która musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw, rozporządzeń, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej oraz uzgodnień, itp., przygotować dokumenty związane z odbiorem robót.c) Wykonawca przedłoży dodatkowo:- Harmonogram realizacji robót w 2 egz.;- Zestawienie kosztów zadania w 2 egz.;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót budowlanych i wymagania dotyczące jakości ich wykonania oraz wymagania techniczne określa Program Funkcjonalno Użytkowy zwanym dalej PFU, sporządzony przez Pikul Architekci Mikołaj Pikul, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania „Umultowska Fogelka”
Dodano: 2024-06-03 - Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
Dodano: 2024-05-16 - Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
Dodano: 2024-05-16 - Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-24 - Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie dróg i chodników wraz z instalacją kanalizacji deszczowej wokół aktualnie budowanej hali sportowej w Brzostowie.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa boiska zewnętrznego i ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 75 w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26 - Przebudowa boiska zewnętrznego i ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 75 w Poznaniu
Dodano: 2023-10-24 - „Modernizacja dwóch boisk sportowych w Grębaninie i Jankowach w Gminie Baranów”
Dodano: 2023-09-11 - Modernizacja boiska rekreacyjnego w Łeknie
Dodano: 2023-08-24 - Zagospodarowanie zielenią z systemem małej retencji terenu przy ul. Norwida w Poznaniu
Dodano: 2023-04-06