Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. +48957355576, fax. +48957355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie wód opadowych w zlewni ul. Olimpijskiej ” (kontrakt VIII) w ramach zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie wód opadowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.- etap I” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, dla zadania „Zagospodarowanie wód opadowych w zlewni ul. Olimpijskiej” (kontrakt nr VIII) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie wód opadowych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. – Etap I”. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w II i III części SIWZ. 1) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania Robót, b) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, opinii dla dokumentacji oraz uzyskanie decyzji zezwalających na realizację robót budowlanych w imieniu Zamawiającego, c) wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną w ramach Kontraktu dokumentację projektową, d) wykonanie prób końcowych obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach Kontraktu zgodnie z Warunkami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (WWiORB), e) uzyskanie zezwolenia na użytkowanie (jeśli wymagane), f) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanego zadania. Nadzór będzie obejmować cały zakres branżowy zadania inwestycyjnego i będzie pełniony przez cały okres realizacyjny aż do zakończenia okresu gwarancyjnego. 2) Zakres robót obejmuje wykonanie w szczególności: a) zbiornika podziemnego retencyjno - infiltracyjnego podziemnego o pojemności min. 3.400,00m3 wraz z osadnikiem oraz pompownią, zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Ryskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, pogłębieniem oraz powiększeniem istniejącego stawu oraz nasadzeniem roślin hydrofitowych; b) Zespołu zbiorników retencyjnych o pojemności min. 2.000,00m3 (w tym ziemnego rowu przepływowego, oczka wodnego, baterii zbiorników podziemnych) wraz z pompownią cyrkulacyjną, placem manewrowym, punktem czerpania wód deszczowych, dwoma boiskami sportowymi, zagospodarowaniem terenu, małą architekturą, oświetleniem oraz zielenią (w tym hydrofitową); c) Układów podczyszczania ścieków deszczowych – 3 kpl; d) Budowy oraz przebudowy kanalizacji deszczowej łącznie na odcinku ok. 500m; e) Odtworzenia nawierzchni; f) Rozszczelnienia powierzchni 430m2 wraz z zaadaptowaniem terenu pod funkcje rekreacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 250 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z Formularzem Oferty i Wykazem Cen stanowiącym załącznik do Formularza Oferty złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 oraz w Załączniku Nr 3 w do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 3) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 5) Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego, w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji /poręczenia. 6) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
Dodano: 2024-06-04 - Modernizacja Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Maszewie w Gminie Maszewo oraz w Pławiu w Gminie Dąbie
Dodano: 2024-06-04 - „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Bobrowice w Dychowie”
Dodano: 2024-06-04 - Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Dodano: 2024-05-02 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-04-30 - „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Bobrowice w Dychowie”
Dodano: 2024-03-23 - Modernizacja Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Maszewie w Gminie Maszewo oraz w Pławiu w Gminie Dąbie
Dodano: 2024-03-23 - Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
Dodano: 2024-02-29 - Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II
Dodano: 2024-02-28 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-02-07