Przetargi.pl
Zagospodarowanie wnętrza ulicy Kmicica – przebudowa chodników przy ul. Kmicica 2-36

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
    REGON: 390647618
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie wnętrza ulicy Kmicica – przebudowa chodników przy ul. Kmicica 2-36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: „Zagospodarowanie wnętrza ulicy Kmicica – przebudowa chodników przy ul. Kmicica” w ramach zadania budżetowego pn. „Zagospodarowanie wnętrza ulicy Kmicica”. Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: „Zagospodarowanie wnętrza ulicy Kmicica – przebudowa chodników przy ul. Kmicica” autorstwa: DRA-BUD, ul. Wrocławska 183/4, 59-220 Legnica, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru robót. Teren objęty robotami: działka geodezyjna nr: 43/66, obręb 1 Polkowice – miasto. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ciągów pieszych i pieszo-jezdny w dwóch wnętrzach międzyblokowych przy ul. Kmicica 2-36. Przedmiot zamówienie obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe wraz z odzyskiem materiałów, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie elementów nawierzchni (krawężniki, obrzeża, schody), d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, e) wykonanie robót wykończeniowych. Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak: a) projekt budowlano-wykonawczy, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) z opisu pozycji przedmiarów robót. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 1 do 3 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej SIWZ i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty co najmniej takich samych parametrów technicznych i jakościowych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach