Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu zielenią położonego przy ul. Wielkopolskiej od ul. Sudeckiej w kierunku lasu

Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu zielenią położonego przy ul. Wielkopolskiej od ul. Sudeckiej w kierunku lasu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Zagospodarowanie zielenią terenu położonego przy ul. Wielkopolskiej od ul. Sudeckiej w kierunku lasu CPV 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania zielenią terenu przy ul. Wielkopolskiej 2. Na wykonawcę nakłada się obowiązek dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będą prowadzone prace , w celu uzyskania niezbędnych informacji do wyceny robót i przygotowania oferty Wykonanie robót obejmuje: 3. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe - 0,080 km - obrzeza betonowe wymiarach 20x6 cm - 548 m - ścieszki piesze żwirowe- 120 m2 - ścieszki pieszo-rowerowe żwirowe - 670 m2 - zakładanie trawników - 0,435 ha - sadzenie drzew liściastych - 72 szt. - sadzenie drzew iglastych - 3 szt. - sadzenie krzewów - 320 szt. 4. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych : b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych c) wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ dostaw, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument, d) wykażą , że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy jest - w tym okresie zrealizowali należycie usługi w zakresie urządzania terenów zieleni, której wartość nie może być mniejsza niż 40.000.00 zł. brutto e) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienie w tym - 1 samochód skrzyniowy do wywożenia urobku - 1 koparko-ładowarka - 1 zagęszczarka płytowa - drobne narzędzia ogrodnicze jak szpadle, grabie, f) zatrudnią min 5 osób w tym: kierownik posiadający wykształcenie o profilu ogrodniczym, lub leśniczym g) udzielą co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonanie prace h) zaakceptują 30 dniowy termin płatności od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury. i) posiadają polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia , na kwotę co najmniej 40.000.00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonego w pkt 9 SIWZ . Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 9 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1. Oświadczenie (wg. wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Formularz ofertowy - wzór nr 1 3. Wyszczególnienie zakresu prac - wzór nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty). 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia obejmujące usługi w zakresie urządzania terenów zieleni, z podaniem ich wartości oraz daty, wykonania i odbiorców stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie - wzór nr 5. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia (świadectwa, dyplomy, zaświadczenia) a także zakres wykonywanych przez nich czynności .Wymagane jest min. 1 kierownik i 4 pracowników. Zamawiający wymaga aby kierownik sprawujący nadzór nad urządzeniem terenów zieleni posiadał co najmniej trzyletnią praktykę i co najmniej wykształcenie średnie o profilu ogrodniczym lub leśnym - wzór nr 4 7. Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Wykaz wyposażenia wykonawcy w narzędzia i sprzęt konieczny do wykonania zadania. w tym szpadle, grabie, łopaty , zagęszczarkę płytowa, środek transportu do wywozu pozyskanego urobku - wzór nr 6 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , to zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z póż. zmianami ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form. w jakich te dokumenty mogą być składane ,, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 10. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia , na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzenie kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Oświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą spełniać wymogi przedstawione w punkcie 10 SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach