Przetargi.pl
MODERNIZACJA SKWERU PRZY UL. JAROGNIEWA I UL. KS. ZOFII W SZCZECINIE - ETAP I

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA SKWERU PRZY UL. JAROGNIEWA I UL. KS. ZOFII W SZCZECINIE - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja skweru przy ul. Jarogniewa i ul. Ks. Zofii w Szczecinie - etap I. CPV: 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77211400-6 Usługi wycinania drzew 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77211600-8 Sadzenie drzew 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: 1) gospodarka drzewostanem, 2) przesadzanie krzewów, 3) roboty rozbiórkowe, 4) roboty ziemne i pomiarowe, 5) wykonanie nawierzchni wraz z podbudową, 6) wykonanie krawężników i obrzeży, 7) oczyszczanie terenu po budowie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie - na własny koszt i we własnym zakresie - również m. in. do: 1) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego, 2) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 3) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, 4) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, 5) zapewnienia obsługi geodezyjnej, 6) wykonania dokumentacji powykonawczej - w 1 egz. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców w rozumieniu art. 6471 k.c., zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego przed jej zawarciem. 3) Umowa z podwykonawcą musi zawierać: a) zakres rzeczowo - finansowy powierzony podwykonawcy, b) kwotę wynagrodzenia podwykonawcy, c) termin wykonania prac. 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności. 5) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą. 6) Zabezpieczenie ewentualnych roszczeń podwykonawców wobec Wykonawcy i Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy, będzie potrącone z faktury Wykonawcy i zatrzymane na koncie Zamawiającego do czasu wypłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia należnego podwykonawcy. 7) Zwrot zabezpieczenia nastąpi z chwilą udokumentowania przez podwykonawcę otrzymania wynagrodzenia zgodnie z umową, przekazanego Zamawiającemu w formie jego oświadczenia. 8) Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy bezpośrednio na jego rachunek, na co Wykonawca wyraża zgodę. 9) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców. 10) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 11) Zapisy pkt 6), 7) i 8) powyżej nie znajdą zastosowania, o ile Wykonawca wraz z fakturą za wykonane roboty dostarczy Zamawiającemu oświadczenie Podwykonawców o zapłacie na jego rzecz wierzytelności z tytułu robót zrealizowanych przez Podwykonawców. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), a także ze SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie przedmiotu umowy spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, 2) zmianie terminu zakończenia realizacji, 3) zmianie wynagrodzenia. 8. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 2) wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia zadania. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, 3) w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, 4) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych, prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 5) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 6) w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 7) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach