Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu Wzgórza Gajowickiego między ulicą Kruczą a aleją gen. Józefa Hallera we Wrocławiu - Etap II” – WBO 2016, Projekt nr 402”

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu Wzgórza Gajowickiego między ulicą Kruczą a aleją gen. Józefa Hallera we Wrocławiu - Etap II” – WBO 2016, Projekt nr 402”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Wzgórza Gajowickiego, położonego na działkach: 2/34, 2/52, AM-18, Obręb Grabiszyn, między aleją gen. Józefa Hallera i ul. Kruczą we Wrocławiu. W ramach zamówienia realizowany będzie ETAP A, przedstawiony w dokumentacji projektowej pt. „Zagospodarowanie Terenu Wzgórza Gajowickiego między ulica Kruczą a Hallera we Wrocławiu”, autorstwa AP Szczepaniak Sp. z o.o., Sp. komandytowa. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: a) budowie ścieżek żwirowych pieszych i pieszo-rowerowych, b) remoncie ścieżki żwirowej na działce 2/52 na odcinku 70m od strony ul. Kruczej, c) wykonaniu dwóch fragmentów ścieżki z ciągu pieszego istniejącego, w celu połączenia z drogami po stronie wschodniej opracowania znajdującymi się na działce 2/17 i 43/1, d) budowie oświetlenia terenu wraz z podziemną instalacja kablową, e) wyposażeniu projektowanego terenu w elementy malej architektury takie jak: kosze na śmieci, ławki z oparciem, ławka młodzieżowa, tablica informacyjna, f) wyposażeniu istniejącej siłowni terenowej w dodatkowe urządzenia do ćwiczeń, g) uzupełnieniu ubytków ziemnych w skarpach Wzgórza, h) wykonaniu korytek odwodnieniowych, i) zieleń – rekultywacji istniejącego i wykonanie nowych trawników dywanowych j) remoncie istniejących schodów terenowych wraz balustradami, k) przestawieniu w nową lokalizację koszy na śmieci i ławek parkowych, l) demontażu, wywozie i utylizacji istniejących zdewastowanych ławek parkowych, m) demontażu, wywozie i utylizacji pozostałości nieczynnych słupów oświetleniowych, n) usunięciu/utylizacji starych krawężników, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Prace przygotowawcze: - opracowanie harmonogramu rzeczowo-terminowego prac budowlanych; - ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych; - organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzenie wody; - przygotowanie terenu – wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót; obsługa geodezyjna; - prace rozbiórkowe, załadunek, wywiezienie, utylizacja gruzu, zdewastowanych ławek parkowych, starych koszy na śmieci, krawężników, pozostałości nieczynnych słupów oświetleniowych, - prace ziemne: zdjęcie i zabezpieczenie do późniejszego wykorzystania warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; b) wykonanie nawierzchni: - ciągi komunikacyjne i placyki pod ławkami o nawierzchni żwirowej utwardzonej o następującym układzie warstw: pospółce CBR ≥ 25% zagęszczonej mechanicznie (gr. 15 cm), podbudowie z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 -31,5 mm i gr. 25 cm, warstwa wierzchnia z kruszywa granitowego o uziarnieniu 0 – 8 mm o gr. 5 cm (kolor popielaty, jasno-szary), - ciągi pieszo-rowerowe o nawierzchni żwirowej utwardzonej o następującym układzie warstw: pospółce CBR ≥ 25% zagęszczonej mechanicznie (gr. 15 cm), podbudowie z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 -31,5 mm i gr. 25 cm, warstwa wierzchnia z kruszywa granitowego o uziarnieniu 0 – 8 mm o gr. 5 cm (kolor popielaty, jasno-szary), - obrzeże betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. I-II - korytka odwodnieniowe z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w kolorze szarym, - wykonanie i przekazanie do weryfikacji oraz zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego operatu geodezyjnego z tyczenia, - wykonanie i przekazanie do weryfikacji oraz zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego operatu geodezyjnego z korytowania. c) instalacja elektryczna: - demontaż istniejących słupów lamp oświetleniowych przeznaczonych do likwidacji, - kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny w gruncie, nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, układanie kabli, zasypanie rowów dla kabli wykonywanych mechanicznie w gruncie, - montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciągane w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, - słup oświetlenia typu parkowego o wys. 4,5 m, materiał korpusu – odlew aluminium, materiał klosza – poliwęglan, kolor identyczny z lampami wykonanymi w terenie w poprzednim etapie, - badanie linii kablowej, badania i pomiary instalacji uziemiającej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania. d) dostawa i montaż urządzeń: - urządzenie siłowni terenowej typu „rowerek” o wymiarach 1960 x 1496 x 2000 mm, wykonane ze stali cynkowanej ogniowej i malowanej proszkowo, - urządzenie siłowni terenowej typu koło „Tai Chi” małe i duże o wymiarach 1362 x 1080 x 2000 mm, wykonane ze stali cynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo, - elementy wyposażenia terenu: ławki parkowe tradycyjne z oparciem do wkopania, o konstrukcji nośnej metalowej, malowane powłoką antykorozyjną, o gładkiej powierzchni w kolorze ciemnoszarym. Elementy siedziska i oparcia drewniane impregnowane w kolorze naturalnego drewna, z fundamentem betonowym, - elementy wyposażenia: ławki młodzieżowe ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo, kolor ciemnoszary, z fundamentem betonowym, - element wyposażenia terenu: koszy na śmieci o pojemności 75 l wykonane z rury stalowej, z daszkiem i pojemnikiem z blachy, wyposażonych w zamek uwalniający/blokujący wyciągnięcie wiadra w całości ocynkowane, kolor ciemnoszary, z fundamentem betonowym, - element wyposażenia terenu: tablica informacyjna o konstrukcji z rur stalowych, blachy o wymiarach 500x700 mm mocowanej za pomocą uszu stalowych, w całości ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo (kolor zielony), z fundamentami betonowymi, - zaprojektowanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej opisującej przedmiotowe założenie zieleni (opracowanie treści, formy graficznej oraz projektu tablicy informacyjnej zawierającej historię obiektu, zakres przeprowadzonych działań oraz regulamin użytkowania dla terenu objętego opracowaniem, w uzgodnieniu z Zamawiającym i Liderem projektu WBO) - projekt tablic wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Treść tablicy należy opracować na podstawie dokumentacji projektowej, - wykonanie i umieszczenie na ogrodzeniu budowy informacji, iż niniejszy projekt realizowany jest z Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, na podstawie wytycznych przekazanych przez Zamawiającego, - przestawienie w nową lokalizację istniejących ławek parkowych, koszy na śmieci, e) architektura: - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych – istniejące biegi schodów terenowych, - schody terenowe z bloków betonowych na podbudowie z chudego betonu o minimalnej gr. 15 cm (z wykonaniem podbudowy) w kolorze szarym, - balustrady schodowe stalowe, malowane, f) prace w zakresie zieleni: - rekultywacja istniejącego trawnika, - wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem oraz ręczna pielęgnacja wynosząca 1 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 11 400,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy czterysta złotych i 00/100). Szczegółowe posowienia w zakresie wadium zawiera SIWZ Rozdział XII.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli ww. wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane - o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez NBP z dnia wszczęcia postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach