Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego, gmina Sorkwity z podziałem na części: Część 1 Budowa ścieżki spacerowej wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego Część 2 Budowa parkingu na 78 miejsc parkingowych w miejscowości Sorkwity

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11731 Sorkwity, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska
    11731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 54094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminasorkwity.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego, gmina Sorkwity z podziałem na części: Część 1 Budowa ścieżki spacerowej wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego Część 2 Budowa parkingu na 78 miejsc parkingowych w miejscowości Sorkwity
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie terenu wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego, gmina Sorkwity z podziałem na części: Część 1 Budowa ścieżki spacerowej wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego Część 2 Budowa parkingu na 78 miejsc parkingowych w miejscowości Sorkwity. 2. Szczegółowy zakres robót dla każdej Części zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. CZĘŚĆ 1. Budowa ścieżki spacerowej wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wiaty o konstrukcji drewnianej na terenie działki nr ew. 74/55 obręb Sorkwity oraz budowę ścieżki o długości 600 m2 wraz z budową oświetlenia parkowego na terenie działki oznaczonej nr ew. 70/29 ob. Sorkwity oraz wyposażenie terenu w małą architekturę.Parametry techniczne obiektów: - budowa ścieżki z kostki betonowej o dł. 600 mb. W zakres inwestycji wchodzi również rozbiórka istniejącego chodnika z prefabrykatów betonowych, głównie płyt chodnikowych i drogowych; - budowa oświetlenia parkowego o długości 817 mb + 24 slupy oświetleniowe. Przedmiotem robót elektrycznych jest budowa linii kablowej nN 0,4 kV do zasilania oświetlenia ulicznego. W zakres wchodzi budowa: - linii kablowej do zasilania oświetlenia drogowego; - słupy oświetleniowe wraz z oprawami;- szafki rozdzielczo – sterujące oświetleniem drogowym; - budowa wiaty rekreacyjnej/wypoczynkowej o wym. 6 x 4 m wyposażonej w ławy i stoły piknikowe oraz tablicę informującą o danym obszarze o wymiarach co najmniej 120 cm x 80 cm. Treść zostanie uzgodniona z zamawiającym.4. CZĘŚĆ 2. Budowa parkingu na 78 miejsc parkingowych w miejscowości Sorkwity. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę parkingu o powierzchni ok. 1693 m2 na 78 miejsc parkingowych o wymiarach 5 x 2,5 m, budowy 4 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 5 x 3,6 m oraz drogi manewrowej długości 105 m i szerokości 5,5m - na terenie działki oznaczonej nr ew. 74/55 ob. Sorkwity. Jezdnia manewrowa wykonana z kostki betonowej o gr. 8 cm, natomiast miejsca parkingowe wykonane z nawierzchni ażurowej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Dokumentacja projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Określone w dokumentacji projektowej materiały, urządzenia lub technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Wykonawca ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 7 W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 8. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót. 10 Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na własny koszt na wysypisko, składowisko, złomowisko materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci nie nadających się do przetworzenia lub wykorzystania. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego; 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy. 12. Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o której mowa w ust. 12, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/ część etatu). 13. W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób, o których mowa w ust. 12 Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu osób, o którym mowa w ust. 13. Obowiązek ten Wykonawca lub podwykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 14. Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę do przedstawienia dokumentu (-ów) potwierdzającego (-ych) zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 12. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie przedstawić żądany (-e) dokument (-y), w każdym jednak przypadku nie później niż w terminie 3 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego wezwania. 15. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. 17 Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. Zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. 18. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 19 Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 20. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 21. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót. 22. W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt. 23. Materiały pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, a nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Warpunach przy ul. Młynowej 5 lub w inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych gminy Sorkwity. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały nie nadające się do wykorzystania pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 24. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz od odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Dowód ubezpieczenia – kopię polisy Wykonawca musi dostarczyć przed datą rozpoczęcia robót budowlanych. 25. Zamawiający informuje, że przekaże Wykonawcy w dniu przekazania placu budowy aktualną decyzję o pozwoleniu na budowę z dnia 18.09.2017 r. wydaną przez Starostę Mrągowskiego oraz powoła Inspektora Nadzoru do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium dla: -Część 1 Budowa ścieżki spacerowej wzdłuż brzegu jeziora Lampackiego – w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) -Część 2 Budowa parkingu na 78 miejsc parkingowych w miejscowości Sorkwity – w wysokości: 3 000,00 zł (trzy tysiące zł). 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, o/Mrągowo, nr:64 9350 0001 0216 5293 2073 0002. 4.Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach