Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie”

Gmina Złotniki Kujawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-180 Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 17 160 , fax. 52 35 17 160 wew. 51
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złotniki Kujawskie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 6
    88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 17 160, fax. 52 35 17 160 wew. 51
    REGON: 92350808000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie" 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.ZAGOSPOODAROWANIE TERENU W zakresie niniejszego zadania przewidziano następujące elementy zagospodarowania terenu: Dz. nr 201/1 – działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska - podjazd dla osób niepełnosprawnych - wygrodzony plac zabaw dla dzieci - boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej wraz z liniami boisk , dwie bramki piłkarskie - piłkochwyty za bramkami do gry w piłkę nożną - elementy do montażu słupków do gry w siatkówkę - siłownię zewnętrzną - powierzchniowe utwardzenia terenu - altanę drewnianą rekreacyjną - miejsca parkingowe 7szt. - bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe - doziemna instalacja kanalizacyjna prowadzona do zbiornika bezodpływowego Dz. nr 198 – działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska - miejsca parkingowe 7 szt. (w tym 1 szt. przeznaczona dla osób niepełnosprawnych) Dz. nr 186/2 – działka na której umiejscowiona jest świetlica wiejska - regulacja nabrzeża stawu i oczyszczeni terenu na powierzchni oznaczonej z części rysunkowej Zakres prac regulacyjnych na działce nr 186/2 Na terenie działki 186/2 planuje się w zakresie wyznaczonym na części rysunkowej projektu zagospodarowania terenu następujące prace : - oczyszczenie terenu z roślinności niskiej - zabezpieczenie nabrzeża metodą faszynowania - oczyszczony teren należy zagospodarować roślinnością trawiastą i oczyszczonym piachem w celu wykonani plaży rekreacyjnej Prowadzone prace nie będą zmieniać kształtu linii brzegowej zbiornika wodnego. Prace mają na celu jedynie oczyszczenie terenu nabrzeża i regulację roślinności samosiewnej. Zakres prac utwardzenia terenu na działce nr 198 Na terenie działki 198 projektuje się miejscowe utwardzenie terenu pod miejsca postojowe dla 7 stanowisk (w tym 1 stanowisko przeznaczone dla osób niepełnosprawnych). Utwardzenie należy wykonać z kostki betonowej na podbudowie z piachu stabilizowanego cementem. Odprowadzenie wód opadowych należy wykonać na teren nieutwardzony działki drogowej. Miejsca postojowe należy zamknąć po obwodzie krawężnikami wysokimi z trzech stron, a od strony najazdowej krawężnikiem najazdowym o wysokości 3cm ponad poziom istniejącej drogi. Powierzchnia utwardzenia wynosi 136m2. 2.2.REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BRONIEWIE – docieplenie ścian zewnętrznych – docieplenie ścian fundametowych – prace odtwórcze na dachu – prace dociepleniowe stropodachu – przystosowanie powierzchni użytkowej kondygnacji parteru dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w wyniku powyższego należy wykonać: a) Rampę dla osób niepełnosprawnych umiejscowioną w zachodniej części obiektu, nachylenie rampy zaprojektowano jako 8%, szerokość jezdna rampy 1,3m, szerokość pomiędzy pochwytami 1,0m oraz 1,1m. b) Wszystkie drzwi do pomieszczeń przystosowanych do przebywania osób niepełnosprawnych zostały zaprojektowane o minimalnej szerokości w świetle min. 90cm c) Łazienka została przystosowana w uchwyty pomocnicze oraz specjalistyczny biały montaż. d) montaż włączników światła na wysokości 1,10 m. e) na terenie działki nr 201/1 zaprojektowano stanowisko postojowe przeznaczone dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne (wym. 3,6 x 5,0m).Pomieszczenia dostosowane dla osób niepełnosprawnych oznaczono nr 01, 02 oraz 11. – pozostałe prace - Wymiana podokienników na nowe z blachy stalowej powlekanej. Wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej (rury spustowe, rynny, pas podrynnowy) Obróbki blacharskie wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robot blacharskich. Podokienniki wykonać z blachy powlekanej, zachowując odpowiedni spadek gwarantujący należyte odprowadzenie wód opadowych. Należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie masami silikonowymi powierzchni styku obróbek z przylegającą stolarką okienną. - Wymiana opierzenia oraz orynnowania budynku. - Wstawienie stolarki okiennej tj. 01 i 02 zgodnie z zestawieniem stolarki. Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej. Stolarkę drzwiową zewnętrzną należy wymienić na nowe PVC, które spełnią parametry energetyczne 1,3 W/m2K. Wykaz stolarki podlegającej wymianie w części rysunkowej. - Prace instalacyjne związane z wymianą instalacji c.o i c.w.u. wg części sanitarnej projektu - Prace instalacyjne związane z wymianą instalacji elektrycznych wg części elektrycznej obiektu - Demontaż urządzeń i instalacji zlokalizowanych na elewacjach i dachach budynków - Montaż tych instalacji po wykonaniu prac termomodernizacyjnych - Remont schodów zewnętrznych budynku. Prace te polegać będą na skuciu warstwy wierzchniej schodów do warstwy nośnej konstrukcyjnej płyt betonowych. Na schody zewnętrzne projektuje się płytki ceramiczne mrozoodporne w kolorystyce naturalnej brązowej/ceglanej. - Remont krat okiennych i drzwiowych, balustrad stalowych i daszków elewacyjnych. Wszystkie kraty montowane w oknach przedmiotowego budynku należy wyremontować. Prace remontowe wiązać będą się z demontażem kraty, piaskowaniem starej warstwy antykorozyjnej i zabezpieczeniu antykorozyjnym oraz powtórnym ich montażu. 2.3.Postawienie ścianek działowych wraz z wykonaniem tynków, ponadto uzupełnienie tynków wewnętrznych i wykonanie gładzi, wykonanie posadzek. 3.1.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. branża konstrukcyjno-budowlana,sanitarna i elektryczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 11.000,00 zł. słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy numer rachunku: 32 8142 1059 0000 1935 2000 0004 z adnotacją: „wadium – Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Broniewie" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr2 (wypełnione i podpisane przez Wykonawcę ) 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 3(wypełnione i podpisane przez Wykonawcę ) 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę , o ile nie wynika z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych - należy dołączyć właściwy wypis z rejestru. 5) Dowód wniesienia wadium 6) W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 7) Oświadczenie w zakresie RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach