Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku hali sportowej przy Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim wraz z klimatyzacją

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, pl. Towarzystwa Jaszczurczego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6886087, 6886001 , fax. 566 886 087
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
    pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
    87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6886087, 6886001, fax. 566 886 087
    REGON: 87111865500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku hali sportowej przy Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim wraz z klimatyzacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest „ Termomodernizacja budynku hali sportowej wraz z wykonaniem klimatyzacji”. Hala sportowa położona przy ul. Sady 14 wchodzi w skład zabudowań Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim. Hala jest budynkiem jednokondygnacyjnym o wymiarach zewnętrznych 36,37 x 24,40m, o powierzchni użytkowej: 845,16m2, jednonawowa o układzie konstrukcyjnym co 6,0m, rok budowy 1983. Ściany fundamentowe oraz cokół budynku do wysokości parapetów okiennych murowany. Na poziomie powyżej nadproży okiennych oraz powyżej cokołu w elewacji szczytowej ściany osłonowe wykonane z blachy trapezowej z ociepleniem. Konstrukcję dachu stanowią dźwigary prefabrykowane z drewna klejonego. Zamówienie dotyczy demontażu i wykonania nowego ocieplenia przegród pionowych i poziomych budynku hali sportowej, wykonanie klimatyzacji, remont instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania i wymiana stolarki. Realizacja inwestycji współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Obszaru Strategicznej Interwencji Grudziądza i jego obszaru funkcjonalnego. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia łączy się z trwającą rozbudową hali sportowej. 2) W zakres zadania wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: a) Roboty ogólnobudowlane: - Przebudowa i ocieplenie dachu budynku hali gimnastycznej: - rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z rynnami i rurami spustowych, - montaż płatwi drewnianych o wym. 10x20cm, montowane co 1,0m do istniejących prefabrykowanych dźwigarów dachowych, - montaż płyt warstwowych gr. 16 cm z rdzeniem ze sztywnej pianki poliuretanowej typu PIR, ( płyta w jednym odcinku ), - podwyższenie ogniomuru, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. b) Ocieplenie ścian cokołu budynku pod poziomem parapetów stolarki okiennej: - ocieplenie styropianem gr 20cm do poziomu - 1,0m poniżej poziomu terenu metodą BSO (bezspoinowy system ocieplenia metodą lekko-mokrą) w tm: roboty rozbiórkowe, wykopy, oczyszczenie ścian, zasypanie i zagęszczenie wykopów, podkłady z materiałów sypkich, chodnik z płyt betonowych 35x35x5cm, ułożenie krawężników, chodnik z kostki betonowej gr.6cm, c) Ocieplenie ścian elewacji: - ściany ponad cokołem: rozbiórka istniejącej obudowy ścian osłonowych z blachy trapezowej z izolacją (ściana szczytowa, ściany podłużne nad oknami); lekka obudowy ścian osłonowych z płyt warstwowych z rdzeniem z wełny mineralnej gr 20cm; rusztowania; zamurowanie otworu okiennego; rozebranie obróbek blacharskich; oczyszczenie podłoża, gruntowanie, docieplenie ścian z gazobetonu płytami z wełny mineralnej, przymocowanie płyt styropianowych do ścian i filarów; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego gr. 2mm, malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową; wyprawy tynkarskie gr. 1,5-3,0 mm na ścianach; obróbki blacharskie. d) Wymiana stolarka okiennej i drzwiowej: - demontaż istniejącej stolarki i montaż nowej: okna z kształtowników aluminiowych o współczynniku U max 0,9, osadzonych na słupach konstrukcyjnych hali (w odcinkach co 6,0m); drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych o współczynniku U max 1,3; montaż mechanizmów do otwierania okien z poziomu posadzki parteru, - montaż siatek polipropylenowych o gr. sznura 5mm i wielkości oczek 80x80mm, naciągniętych poprzez zaczepy na całym obwodzie za pomocą karabińczyków do naciągowej liny stalowej 5mm, mocowanej trwale do ściany w odległości min. 40cm od okien. e) Roboty elektryczne instalacyjne: - wymiana istniejącego oświetlenia hali sportowej, - wymiana instalacji odgromowej hali sportowej, f) Branża sanitarna: - montaż centrali wentylacyjnej z rekuperacją ze sterowaniem i automatyką oraz nowych kanałów wentylacyjnych i nawiewników instalacji wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej : - układ wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła za pomocą centrali wentylacyjnej z wymiennikiem krzyżowym (wentylacja pracować będzie całkowicie na powietrzu zewnętrznym z wykorzystaniem odzysku ciepła). - centrala wentylacyjna dla potrzeb sali gimnastycznej montowana będzie na dachu zaplecza sali gimnastycznej. - czynnikiem grzewczym będzie mieszanka woda/glikol 35% o parametrach 70/50C, - czynnikiem chłodniczym będzie freon R410a z agregatu skraplającego zlokalizowanego obok centrali wentylacyjnej na dachu zaplecza sali gimnastycznej, - pracą centrali sterować będzie układ automatyki dostarczonej z centralą wentylacyjną. - centrala podłączona do kanałów wentylacyjnych z zastosowaniem króćców elastycznych, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania na hali, - przejścia instalacji przez ściany oddzielenia pożarowego winny być wykonane w zabezpieczeniu REI60. UWAGA: - w dokumentacji projektowej uwzględniono wyminę instalacji c.o. i grzejników na ścianie północnej i południowej. Do przetargu przyjęto wymianę instalacji i grzejników po stronie południowej. Wymianę instalacji po stronie północnej wykonuje firma prowadząca prace związane z rozbudową hali sportowej. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 3) 2) Projekt budowlany (zał. Nr 4) 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. Nr 5) 4) Przedmiary robót (zał. Nr 6) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia.3) Wymagania Zamawiającego: 1. Wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 2. Wykonanie robót budowlanych z należytą starannością oraz wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami BHP, ppoż; zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiOR oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 3. Prowadzenie robót budowlanych tak, aby nie kolidowały z funkcjonowaniem Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim. Wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. W związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do: a) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, b) umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, iż logistyka i prowadzenie robót w obiekcie muszą być uzgodnione z użytkownikiem obiektu - Dyrektorem Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim. 5. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w skład przedmiotu zamówienia bez wad istotnych oraz obiekt będzie spełniał wymagania projektowe. 6. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 7. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów, wyposażenia i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność. 8. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż zaproponowane w projekcie, a także stosowania materiałów niewiadomego pochodzenia. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, tj. w szczególności ustawie o wyrobach budowlanych i ustawie Prawo budowlane. 9. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienia, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu. 10. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru. 11. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót, w tym dokumentację powykonawczą i mapę inwentaryzacyjną w skali 1:500. Dokona również uzgodnień, uzyska wszelkie wymagane opinie i decyzje niezbędne do wykonania kompletnego dzieła w celu przekazania go do użytku. W tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów przez instytucje określone w polskim prawodawstwie i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 12. Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz złoży geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dokonaną przez uprawnionego geodetę; mapy muszą być potwierdzone w zasobach geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i– przekazane Zamawiającemu. Dokumentacja powykonawcza podlega akceptacji przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Dokumentację powykonawczą należy wykonać w formie autoryzowanego wydruku z opisem w formie papierowej oraz na nośniku elektronicznym w przypadku nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego. 13. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują zinwentaryzowane i niezinwentaryzowane urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 14. Wykonawca, jako wytwórca i właściciel odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 15. W kosztach ogólnych należy uwzględnić między innymi : a) Uregulowanie opłat, kosztów dozoru budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia, koszty zabezpieczenia wykonywania robót, koszty za czasowe zajęcie gruntów nie należących do Zamawiającego oraz koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane (jeżeli wystąpią), b) Prace w rejonie kolizji i zbliżeń do sieci telekomunikacyjnych należy prowadzić pod nadzorem pracownika telekomunikacji. (jeżeli wystąpią), 16. Wykonywanie prac w rejonie kolizji oraz zbliżeń z liniami kablowymi elektroenergetycznymi możliwe jest przy użyciu sprzętu mechanicznego tylko po wcześniejszym zawiadomieniu operatora sieci. W innym przypadku prace należy prowadzić ręcznie. 17. Teren wykonywania robót musi być odpowiednio oznakowany i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich, a w szczególności dzieci szkolnych. 18. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. 19. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony na terenie robót. 20. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia charakterystyki energetycznej budynku. 21. Z uwagi na przypadający od 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy: a) wykonanie na własny koszt przed rozpoczęciem prac i przedstawienie Zamawiającemu opinii z kontroli ornitologicznej i chiropterologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby w celu sprawdzenia wykonanych zabezpieczeń oraz potwierdzenia nieobecności ptaków i nietoperzy w budynku, w bieżącym sezonie lęgowym, b) zapewnienie na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego nad prowadzonymi pracami, c) wykonanie na własny koszt zabezpieczenia budynku oraz działań z zakresu kompensacji przyrodniczej w sposób wskazany przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy. 22. W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji budowlanej, jak również nie ujęte w niej , a niezbędne do wykonania zadania, w szczególności : koszty materiałów budowlanych, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, roboty związane z zabezpieczeniem placu budowy, koszty oznakowania robót na czas budowy, obsługę geodezyjną robót, koszt dokumentacji powykonawczej. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie zaplecze techniczne. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia . 23. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, robót instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz robót związanych z wykonaniem klimatyzacji, objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, robót instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz robót związanych z wykonaniem klimatyzacji, objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, robót instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz robót związanych z wykonaniem klimatyzacji, objętych przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. 7) Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 2) Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3) Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: „Wadium – Termomodernizacja budynku hali sportowej przy Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim wraz z klimatyzacją.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego /w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Pl. Tow. Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński/ w sekretariacie, pok. Nr 1 z dopiskiem „dokument wadialny” oraz nazwą przedmiotu zamówienia. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp. 4) Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. 2. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach