Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Woli Gałeckiej – etap II

Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-411 Rusinów, Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6727022 , fax. 48 6727023
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
    Żeromskiego 4
    26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6727022, fax. 48 6727023
    REGON: 54534300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Woli Gałeckiej – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: Prace rozbiórkowe: • rozbiórka istniejącego ogrodzenia, rozbiórka studni; Prace budowlane: • utwardzenie terenu (krawężniki i obrzeża, nawierzchnia z kostki brukowej), • budowa ogrodzenia - ogrodzenie wykonane z prefabrykowanych paneli metalowych, wysokość ogrodzenia 180 cm, • mała architektura: budowa siłowni plenerowej według projektu - montaż 4 urządzeń do ćwiczeń fizycznych zlokalizowanych w środkowej części działki, • mała architektura: budowa placu zabaw - montaż 4 urządzeń zabawowych zlokalizowanych w południowo – zachodnim narożniku działki, • rekultywacja istniejącego boiska do gry w siatkówkę plażową - lokalizacja i wymiary projektowanego boiska bez zmian w stosunku do stanu istniejącego(8,00 x 16,00 m). Zieleń: • wykonanie rabat i nasadzenia - rabaty o nawierzchni z białego kruszywa łamanego, wydzielenie rabat w planie za pomocą prefabrykowanej palisady betonowej, • ukształtowanie terenu i nawierzchni trawiastej – nie przewiduje się znacznych zmian w istniejącym ukształtowaniu powierzchni terenu - częściowa niwelacja terenu w celu uzyskania projektowanego poziomu terenu wokół projektowanych elementów zagospodarowania terenu, nawierzchnia trawiasta wykonana na warstwie ziemi urodzajnej z mieszanki nasion traw wysiewanych ręcznie. Roboty pozostałe (pielęgnacja istniejącej zieleni niskiej i wysokiej). Lokalizacja inwestycji: Teren, na którym znajduje się projektowana inwestycja położony jest w miejscowości Wola Gałecka - gmina Rusinów - na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 1711, 1712/1, 1713, 1714/1 na geodezyjnej mapie zasadniczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 Prawo Zamówień Publicznych do dnia 19.09.2017 r. do godz. 10:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przysucha filia Rusinów: nr 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł ( np. wadium, należyte zabezpieczenie umowy), e) być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto Gminy Rusinów, Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając: 1) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. III.4. w odniesieniu do tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: III.4. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach