Przetargi.pl
Izolacja ścian fundamentowych w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01445 Warszawa, ul. E. Ciołka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 360 191 , fax. 228 378 127
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11
    01445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 360 191, fax. 228 378 127
    REGON: 101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Izolacja ścian fundamentowych w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest izolacja ścian fundamentowych w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie zgodnie z przedmiarem robót zawartym w Załączniku nr 8, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik nr 9, oraz projektem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1. Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 2. Programy Zapewnienia Jakości (PZJ) dla wszystkich asortymentów robót, opisujące m.in. przyjętą przez Wykonawcę technologię wykonawstwa, używane narzędzia, opis badań i kontroli jakości. PZJ powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość kontroli realizacji przedmiotu zamówienia między innymi poprzez bezzwłoczne przekazywanie Zamawiającemu lub osobie przez nią upoważnioną wszystkich bieżących dokumentów związanych z funkcjonowaniem PZJ oraz gwarantować prawo do akceptacji decyzji naprawy wad i skutków błędów popełnionych przez Wykonawcę. Przed rozpoczęciem robót PZJ winien uzyskać pozytywną opinię osoby upoważnionej przez Zamawiającego oraz zatwierdzenie Zamawiającego. 3. Rysunki powykonawcze - sporządzane na bieżąco w miarę postępu robót. 4. Dokumentację Powykonawczą (DP) w wersji papierowej, zawierającą m.in.: 1) DP – architektura – 2 egz. 2) DP - branża sanitarna – 2 egz. Dokumentację Powykonawczą, jak w punktach wyżej, sporządzoną w wersji elektronicznej na płytach DVD – 2 egz. Dokumentacja powinna być zapisana w formatach obsługiwanych odpowiednio przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, NORMA przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj. pliki tekstowe doc, rtf, txt, pdf, ath; rysunki techniczne dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 5. Zamówienie obejmuje także pozyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń których obowiązek uzyskania wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 6. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający musi zapewnić ciągłość udzielania świadczeń zdrowotnych w budynku Przychodni przy ul. Leszno 17 w Warszawie, Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace hałaśliwe i uciążliwe muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócały pracy Przychodni. 7. Zamawiający dopuszcza prace od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 07.00 do 19.00. Prace Wykonawcy w dni ustawowo wolne od pracy oraz pozostałe, poza godzinami wymienionymi wyżej wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Miejsce ustawienia zaplecza oraz punkt poboru energii elektrycznej i wody wskaże Wykonawcy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w terminie 3 dni od podpisania umowy. 9. Prace odbywać się będą w czynnej Przychodni. 10. Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania zakładu, w tym zaplecza budowy. 11. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach kontraktowych lub może być logicznie wywnioskowane. 12. Wykonawca, jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1232 ze zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 ze zm.). Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. 13. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i koordynacji robót z Zamawiającym lub osobą przez niego upoważnioną w zakresie organizacji robót, koordynacji i bezpieczeństwa wykonywania robót. 15. Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy ma obowiązek opracować Program Zapewnienia Jakości (PZJ) i uzyskać jego akceptację przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną. Wykonawca bez akceptacji PZJ przez Zamawiającego nie zostanie dopuszczony do wykonywania prac zgodnie z Umową, a ewentualne opóźnienie w zakończeniu przedmiotu Umowy z tego wynikające będzie traktowane jako powstałe z winy Wykonawcy i nie będzie podstawą do przedłużenia umownego terminu zakończenia przedmiotu Umowy. 16. Wykonawca zobowiązany jest stosować odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p. ppoż. 17. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: - uzgodnienie z Zamawiającym w terminie wskazanym we wzorze umowy, ostatecznego Harmonogramu rzeczowego robót. Zamawiający przewiduje jeden etap realizacji przedmiotu umowy a rozliczenie z Wykonawcą jedną końcową fakturą. Do oferty należy załączyć wstępny Harmonogram rzeczowy. Wykonawca bez akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego nie zostanie dopuszczony do wykonywania prac zgodnie z Umową, a ewentualne opóźnienie w zakończeniu przedmiotu Umowy z tego wynikające będzie traktowane jako powstałe z winy Wykonawcy i nie będzie podstawą do przedłużenia umownego terminu zakończenia przedmiotu Umowy, - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, - należyte zabezpieczenie remontowanego obiektu przed zniszczeniem i uszkodzeniem, - utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji tj. po zakończeniu robót w danym dniu gruntowne sprzątanie terenu budowy oraz zabezpieczenie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przed kurzem i brudem ze względu na przebywających tam pacjentów jak i personel; - zgłoszenie inspektorowi nadzoru danej branży robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, - uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem – udzielonego przez inspektora nadzoru oraz przekazywanie na bieżąco: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wyrobów z polską lub europejska normą, aprobat technicznych - dla tych materiałów, przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów po zakończeniu danego etapu oraz przekazanie wszystkich niezbędnych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, - przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, na własny koszt. Wykonawca obowiązany jest do wykonywania i ponoszenia kosztów badań, prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, a dotyczących wykonywanych robót budowlanych celem potwierdzenia prawidłowości wykonania, osiągnięcia zakładanych parametrów, czy też oceny bezpieczeństwa eksploatacji i użytkowania, - dostarczenie wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu zamówienia, - usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń technicznych po zakończeniu robót, - przygotowanie wszelkich wniosków i dokumentów związanych z realizacją robót i odbiorem końcowym, - przekazanie Zamawiającemu gwarancji producentów na zamontowane urządzenia i sprzęt, - przekazanie Zamawiającemu, za pośrednictwem osoby upoważnionej, po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym następujących dokumentów: a) dziennika budowy, b) protokołów badań i sprawdzeń - oryginały; c) protokołów odbiorów technicznych (oryginały); d) atestów, deklaracji zgodności z obowiązującą normą - dla materiałów wbudowanych, zatwierdzonych przez osobę upoważnioną wg. opisu powyżej; e) dokumentację powykonawczą w wersji papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej- 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przekazać na konto Zamawiającego: Nr 89 1020 1185 0000 4902 0142 8689 z dopiskiem „Wadium – „Izolacja ścian fundamentowych w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie”. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych szczegółowo w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi obejmować cały okres związania z ofertą. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007, Nr 42 poz. 275, z z późn. zm. ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Dowód wpłaty wadium (np. wydruk dokonanego przelewu). Jeśli wadium jest wniesione w formie innej niż pieniężna – wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wadialnego w oddzielnej kopercie (nie wpinać w sposób trwały do oferty), w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. c) Kosztorys ofertowy (1 egz.) sporządzony metodą szczegółową zawierający także tabelę elementów scalonych oraz zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu oraz kosztorys ofertowy w nieedytowalnej formie elektronicznej (1 egz.). d) Oświadczenia o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 i 2 niniejszej SIWZ ( Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ). e) Wstępny harmonogram robót. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach