Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32590 Libiąż, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 277 338 , fax. 326 277 338
- Data zamieszczenia: 2017-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu
ul. Ignacego Paderewskiego 2
32590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 326 277 338, fax. 326 277 338
REGON: 35701067700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego przy ul. Gen. Andersa 9 w Libiążu - etap 1 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego przy ul. Gen. Andersa 9 w Libiążu - etap 1. 2.Zakres robót obejmuje: Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego położonego w Libiążu przy ul. Andersa 9 na nieruchomości oznaczonej nr działki 3590/80 obr. Libiąż Mały, tj. wykonanie boiska sportowego z piłkochwytami, linii energetycznej kablowej, monitoringu, chodnika. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano - wykonawczego, w tym instalacyjnego (zał. Nr 9 oraz 9.1. do SIWZ), przedmiarze robót (zał. Nr 10 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( zał. Nr 11 do SIWZ). Załączony do siwz przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako informację, która określa zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Nie może więc on stanowić podstaw do roszczeń z tytułu z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia. Za podstawę do określenia wartości i zakresu zadania należy przyjąć dokumentację projektową oraz specyfikacją techniczną w zakresie określonym w przedmiarze. Przed złożeniem oferty należy przeprowadzić wizję w terenie. 4.Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie , bieżąca obsługa w trakcie realizacji inwestycji oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 2)ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów, 3)zabezpieczenie robót zgodnie z przepisami BHP, 4)wykonanie i utrzymanie zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 5)ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody i straty powstałe w czasie trwania pracy 6)wykonanie prób i badań jeżeli zostały one określone w warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, 7)opracowania operatu kolaudacyjnego. 5.Wykonawca udzieli na zrealizowane prace min. 36 miesięcznej gwarancji (gwarancja jest jednym z kryteriów wyboru oferty). Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne, w tym wady użytych materiałów i urządzeń, ustala się na okres 60 m-cy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 6.Zamawiający dopuszcza składanie w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w siwz oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionej dokumentach. Zamawiający wskazuje minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe. 7.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób które realizują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami, czy dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1). Zamawiający w szczególności uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczeni, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonają osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru czasu pracy oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Nie przedłożenie w terminie oświadczenia skutkować będzie nałożeniem kary w wysokości określonej w umowie. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Miechowicach Wielkich wraz z zakupem sprzętu do obsługi sieci wod-kan dla Gminy Wietrzychowice
Dodano: 2024-07-16 - „Zaprojektowanie i wykonanie węzłów wymiennikowych na bibliotece i Ustroniu z likwidacją kotłowni gazowych - wymiana węzłów wymiennikowych wraz z uporządkowaniem infrastruktury instalacyjno-budow....”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja obiektów KS Bronowianka przy ul. Zarzecze 124A w Krakowie w zakresie trybuny wraz z elementami towarzyszącymi oraz wzmocnieniem posadowienia bocznej klatki schodowej.
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku remizy OSP w Chabówce
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych - Szkoła Podstawowa w Ostrowie
Dodano: 2024-07-15 - Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
Dodano: 2024-07-12 - Remont dachu, pionów wentylacyjnych i stropu nad drugim piętrem w istniejącym budynku szkolnym w XIV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie
Dodano: 2024-07-11