Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w Plewiskach przy ul. Zielarskiej - II etap

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w Plewiskach przy ul. Zielarskiej - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1) budowa boiska sportowego o wym. 16 m x 32 m o nawierzchni z trawy syntetycznej. Wokół boiska należy wykonać ogrodzenie wysokości 6,00 m oraz za bramkami piłkochwyty również wysokości 6,00 m. Zakres wyposażenia boiska sportowego: - bramki do piłki nożnej młodzieżowe o wymiarach 3,00 m x 2,00 m. Bramki przystosowane mają być do rozgrywek na obiektach otwartych i winny spełniać wymogi normy EN 749 oraz posiadać certyfikat bezpieczeństwa „B”; ilość -2 kpl. - chorągiewki boczne (corner flag) - 4 szt. 2) zamontowanie urządzenia gimnastycznego street workout, składającego się z 5 drążków do podciągania, 1 drabinki pionowej, 1 drabinki poziomej, 1 kpl. kół gimnastycznych oraz 1 kpl. poręczy gimnastycznych równoległych . Urządzenie musi być wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normą PN–EN 16630. Urządzenie wymaga nawierzchni amortyzującej upadek przy maksymalnej wysokości upadku (HIC) do 2,53 m, jako nawierzchnię amortyzującą upadek zastosować należy nawierzchnię z piasku o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm - grubości 30 cm. 3) wprowadzenie zieleni parkowej na działkach nr 620/63 oraz 1887/6 poprzez nasadzenia klonów Acer platanoides Royal Red, dębów błotnych Quercus palustris oraz lip drobnolistnych Tilia cordata wzdłuż alejek parkowych – 50 szt. Uzupełnieniem kompozycji jest wysoka i niska zieleń izolacyjna – 50 szt. oraz trawniki. W zakres prac wchodzi roczne utrzymanie i pielęgnacja zieleni. Mała architektura parkowa obejmuje: - ławki parkowe - szt. 7; - kosze na śmieci - szt. 5; - tablice informacyjne - szt. 2 4) wykonanie chodnika z dopuszczonym ruchem rowerów z kostki betonowej bezfazowej o grubości 8 cm (kolor - czerwony) na podsypce piaskowo-cementowej - 562 m2 5) wykonanie chodników i ścieżek pieszych parkowych z kostki betonowej bezfazowej o grubości 6 cm (kolor - czerwony) na podsypce piaskowo-cementowej - 602 m2. 6) wykonanie ogrodzenia na granicy z terenem kolejowym h = 1,5 m 7) wykonanie przepustów w ciągach komunikacyjnych oraz w obszarze narożnika boiska sportowego z rur karbowanych HDPE ø 500 mm. 8) wykonanie oświetlenia terenu: - ułożenie projektowanych linii kablowych 0,4 kV wraz z montażem szafki kablowej zintegrowanej z układem pomiarowo-rozliczeniowym SKP3-1P; - montaż nowych masztów oświetleniowych - 21 szt. wysokości 4,00 m wraz z fundamentami systemowymi; - wykonanie instalacji piorunochronnych i połączeń wyrównawczych; - wykonanie instalacji ochrony od porażeń. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, jednak oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej dla przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek opisać je w ofercie oraz wykazać równoważność wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane w SIWZ nazwy produktów i ich producentów, znaki towarowe materiałów i urządzeń służą jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu jednoznacznie stylu, technologii, kolorystyki i materiałów przedmiotu zamówienia, więc winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów. 4. Wszystkie materiały i urządzenia muszą mieć dokumenty dopuszczające je do obrotu i stosowania tj. decyzje i certyfikaty. 5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy. 8. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest również w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy wg załączonego druku – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu, 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach