Gmina Komorniki ogłasza przetarg
- Adres: 62-052 Komorniki, Stawna 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618107751 , fax. +48618107985
- Data zamieszczenia: 2023-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
Stawna 1
62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
tel. +48618107751, fax. +48618107985
REGON: 631258709 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa skateparku w Komornikach przy ul. Mieszka I i Dobrawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku w Komornikach przy ul. Mieszka I i Dobrawy na dz. oznaczonej nr ewid. gruntu 1022/3 i 1022/6.2. Zakres prac obejmuje:- wykonanie płyty jezdnej o wymiarach 27 m x 11 m z kostki bezfazowej gr. 8 cm- dojścia i strefy bezpieczne – nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm – 132 m2- montaż urządzeń: Bank ramp – 1 kpl., Quarter Pipe – 1 kpl., Funbox z boxem prostym + manual pad z poręczą – 1 kpl., Grindbox – 1 kpl., poręcz prosta 1 kpl. - montaż elementów małej architektury: ławki z oparciem 3 szt., stojak na rowery 2 szt., kosz do segregacji odpadów 2 szt., poręcz prosta -1 kpl- wykonanie nawierzchni z trawy oraz nasadzenia zieleni wraz z ich roczną pielęgnacją;- obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą.3. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowiące załączniki 10, 11, 12 do niniejszej SWZ. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę poszczególnych wymiarów urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej w zakresie 10% pod warunkiem bezwzględnego zachowania stref bezpieczeństwa dla każdego z urządzeń przy założeniu, że wymiary płyty jezdnej nie mogą ulec zmianie.5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD lub pendrive i przekazania jej Zamawiającemu.6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.8. Gwarancja i rękojmia- Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.- Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego. 9. Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.W przypadku użytych w dokumentacji postępowania nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej oraz w każdym systemie referencji technicznych. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentach jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w dokumentacji projektowej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.10. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracyZamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace ziemne, związane z budową nawierzchni, montażem urządzeń, a także operatorzy sprzętu.11. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 9 do SWZ ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu – etap II
Dodano: 2024-04-24 - "Budowa skateparku w Wyrzysku"
Dodano: 2024-04-09 - Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu
Dodano: 2024-02-05 - Budowa placu zabaw oraz obserwatorium nieba na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części
Dodano: 2023-10-20 - Budowa obiektów do ćwiczeń plenerowych oraz placów zabaw na terenie miasta Kalisza w podziale na 3 Części
Dodano: 2023-08-22 - Budowa placu zabaw i boiska w Oczkowicach
Dodano: 2023-08-21 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Jana Pawła II we Wronkach w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” – Edycja 2022.
Dodano: 2023-08-11 - Budowa sieci tras rowerowych tzw. single track wraz z trasą spacerowo-biegową – etap I
Dodano: 2023-07-26 - Montaż nowych elementów skateparku oraz przeniesienie części istniejących elementów (zmiana ich lokalizacji) na terenie istniejącego skateparku w Czerniejewie
Dodano: 2023-07-21 - Budowa obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części
Dodano: 2023-06-30