Przetargi.pl
Budowa obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części

MIASTO KALISZ ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO KALISZ
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    REGON: 250855877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja placu zabaw wraz z wymianą ogrodzenia przy ul. Asnyka 71-73 w Kaliszu. Miejsce wykonania: Kalisz, ul. Asnyka 71-73, dz. 204/1, obr. 082 Os. Asnyka. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje kompleksową realizację przedmiotu inwestycji w szczególności w zakresie: 1) robót ziemnych; 2) demontażu istniejących urządzeń zabawowych: a. huśtawki pojedynczej - 1szt.; b. linarium rurowego - 1 szt.; 3) dostawy i montażu urządzeń zabawowych: a. huśtawki wahadłowej pojedynczej typu „bocianie gniazdo” – 1szt.; b. zestawu zabawowego – 1 szt. 4) wymiany ogrodzenia placu zabaw na nowe; 5) wymiany tablicy regulaminowej na nową (stelaż tablicy pozostaje istniejący) z logiem „Budżetu Obywatelskiego Miasta Kalisza” (projekt logo znajduje się w załączniku do SWZ).Modernizacja placu zabaw w Szczypiornie przy ul. 25 Pułku Artylerii 4-8. Miejsce wykonania: Kalisz, ul. 25 Pułku Artylerii 4-8, dz. 1/3, 1/4, obr. 146 Nosków. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje kompleksową realizację przedmiotu inwestycji w szczególności w zakresie:1) robót ziemnych;2) usunięciu istniejących warstw poliuretanu i jego utylizacji;3) miejscowej naprawie i wyrównaniu istniejących warstw podbudowy;4) wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej;5) dostawy i montażu karuzeli tarczowej – 1szt.;6) wymiany tablicy regulaminowej na nową (stelaż tablicy pozostaje istniejący) z logiem „Budżetu Obywatelskiego Miasta Kalisza” (projekt logo znajduje się w załączniku do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości dla poszczególnych Części:- Część 1 – 1.300,00 (słownie złotych: tysiąc trzysta złotych 00/100);- Część 2 – 1.200,00 (słownie złotych: tysiąc dwieście złotych 00/100).2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy WRM.2711.9.2023 – Część ….”.Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 16.3 SWZ.Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) w przypadku składania oferty na Część 1: wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy/przebudowy placu zabaw o wartości brutto roboty budowlanej nie mniejszej niż 85.000,00 PLN , która została wykonana w sposób należyty.Pojęcia użyte w wyżej wymienionym warunku mają znaczenie przypisane imw ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682).Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ może zawierać tylko taką robotę budowlaną, w której wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2) w przypadku składania oferty na Część 2: wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej położenia lub wymiany nawierzchni poliuretanowej o wartości brutto roboty budowlanej nie mniejszej niż 60.000,00 PLN , która została wykonana w sposób należyty. Pojęcia użyte w wyżej wymienionym warunku mają znaczenie przypisane im w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682). Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ może zawierać tylko taką robotę budowlaną, w której wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3) w przypadku każdej Części zamówienia: skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i pełnić będzie funkcję kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności.Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1616 z późn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach