Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w obrębie ul. Daszyńskiego Arkadia z przeznaczeniem na urządzenie placu miejskiego wraz z modernizacją ciągu pieszo-jezdnego - zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w obrębie ul. Daszyńskiego Arkadia z przeznaczeniem na urządzenie placu miejskiego wraz z modernizacją ciągu pieszo-jezdnego - zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kwalifikacjach zgodnych z § 26 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987) do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Zagospodarowanie terenu w obrębie ul. Daszyńskiego Arkadia z przeznaczeniem na urządzenie placu miejskiego wraz z modernizacją ciągu pieszo - jezdnego. 2. W ramach robót budowlanych, objętych usługą nadzoru inwestorskiego, wykonane zostaną roboty budowlane składające się z dwóch części, stanowiących całość inwestycji, tj.: 1) I część - zagospodarowanie terenu przy Domu Towarowym Arkadia w Zgorzelcu, przy ul. Daszyńskiego, w obrębie działek nr 42/3, Obr. VII, AM1. Teren będzie wyłączony z ruchu kołowego i przeznaczony na przestrzeń rekreacyjną oddzieloną ciągiem zieleni. 2) II część - przebudowa drogi dojazdowej do podwórka przy ul. Wolności w Zgorzelcu, w obrębie działek nr 21/18, 39/2, 42/3, Obr. VII, AM1. 3. Zakres rzeczowy robót budowlanych dotyczący realizacji I części obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni: asfaltowej, kostki kamiennej i schodów terenowych, 2) roboty ziemne i fundamentowe, 3) podbudowę pod nawierzchnie: a) kostki brukowej - jasny granit b) kostki brukowej - grafit c) kostki brukowej - szarej 4) montaż oświetlenia i wyposażenia placu, w ramach którego należy dostarczyć i zamontować: a) fontannę (kula z pompą wodną w obiegu zamkniętym) z zaznaczonymi na kuli kontynentami i zaznaczonym punktem miasta Zgorzelec wraz z przechodzącym południkiem15, podświetlenie fontanny diodami typu LED - 1 szt. b) ławki podwójne - 5 szt. c) ławki kamienne - 15 szt. d) pojemniki na odpady stałe - 5 szt. e) słupy oświetlenia parkowego - 2 szt. 5) w ramach przebudowy placu zakłada się likwidację istniejących schodów terenowych i betonowych podestów. 4. Zakres rzeczowy robót budowlanych dotyczący realizacji II części obejmuje: 1) prace rozbiórkowe jezdni wraz z wywiezieniem i utylizacją nawierzchni asfaltowo bitumicznej i betonowej, 2) rozebranie murków betonowych, 3) korytowanie pod konstrukcje nawierzchni jezdni, 4) wykonanie jezdni, mijanki i zjazdu z kostki betonowej oraz krawężników najazdowych, 5) odwodnienie liniowe, 6) wykonanie przykanalika, ścieku z betonowej kostki brukowej, oporników betonowych, 7) regulację pionową i poziomą studni, 8) wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej, 9) humusowanie ziemią urodzajną, 10) wykonanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. I części zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Projektową ATA, w skład której wchodzą: 1) Decyzja na roboty budowlane z dnia 11 maja 2010 r. nr II BS. 7351.Zg -128/D- 153/2485/10 wydana przez Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu. 2) Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nr 287/10 ZN-KK-5000-110/10 z dnia 29 marca 2010 r. 3) Projekt Budowlany 4) Projekt budowlany instalacji sanitarnej 5) Projekt wykonawczy 6) Specyfikacja Techniczna - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. II części zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX, w skład której wchodzą: 1) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 1 grudnia 2009 r. nr IIBS.7352.Zg -684/7866/09. 2) Dokumentacja zawierająca rysunki, szkice, pozwolenia, uzgodnienia i opinie 3) Specyfikacja Techniczna - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga by nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi pełnił Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego pod kierownictwem Koordynatora. 8. Zamawiający określa następujący skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego: 1) Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, 2) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) Osoba do prowadzenia nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi, posiadająca kwalifikacje zgodne z § 26 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987). 9. Do zadań Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Koordynowanie prac Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z nadzorem autorskim, 3) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, przy udziale Zamawiającego, terenu budowy. Z przekazania terenu budowy Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego sporządzi protokół, 4) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych Dziennika Budowy i Dziennika Robót i bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Budowy i Dzienniku Robót, 5) Weryfikacja, przed zatwierdzeniem przez Zamawiającego, przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych Programu Zapewnienia Jakości, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 6) Weryfikacja i zatwierdzenie przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 7) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem, składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 8) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 9) Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy, 10) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, a także prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 11) Przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 12) Obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, odpowiedniej branży, na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych w zakresie ich nadzoru, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, 13) Obecność Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na terenie budowy przynajmniej raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, 14) Z każdego pobytu na terenie budowy Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego sporządzi protokół, 15) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 16) Uzgadnianie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej z jej autorem oraz wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie ich przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego, jeżeli zajdzie konieczność zmian, 17) Monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót budowlanych, 18) Prowadzenie rozliczenia umowy na roboty budowlane, tj. rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 19) Sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszanie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 20) Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających m. in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów, itp., 21) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 22) Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie trwania budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 23) Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dokona sprawdzenia ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itp., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 24) Zatwierdzanie przez poszczególnych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w swoich branżach (specjalnościach) ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 25) Bieżące zgłaszanie nadzorowi autorskiemu zastrzeżeń i ewentualnych zmian, wprowadzanych przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę robót, 26) Zatwierdzenie przez Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego proponowanych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych, terminie 7 dni od dnia otrzymania, 27) Kontrolowanie przez każdego z Inspektorów w swojej branży źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzanie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 28) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, każdy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 29) Sprawdzanie i potwierdzanie, przed wbudowaniem, jakości stosowanych i dostarczanym materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), każdy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 30) Zatwierdzenie materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności, itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, każdy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 31) Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 32) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, każdy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 33) Organizowanie, prowadzenie i protokołowanie przez jednego z inspektorów wchodzących w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego cotygodniowych Rad Budowy z udziałem: Kierowników Budowy i Robót, Przedstawicieli Wykonawcy robót oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 34) Organizowanie oraz przeprowadzanie przez Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia ww. odbiorów z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i pozostałych inspektorów wchodzących w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, 35) Nadzorowanie wykonania przez Wykonawcę robót zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia stwierdzonych wad, usterek dających się naprawić, 36) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, sieci, urządzeń technicznych przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego poszczególnych branż, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad, zapewnienie nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, 37) Pełnienie nadzoru przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego poszczególnych branż nad przeprowadzaniem wszelkich testów, prób i rozruchów oraz przeglądów, 38) Zatwierdzanie przez Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego przyjętych przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego poszczególnych branż, opracowanych przez Wykonawcę robót budowlanych: wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, dokumentacji rozruchowej i instrukcji obsługi, w celu ułatwienia przekazywania obiektu do eksploatacji przyszłemu Użytkownikowi, 39) Sporządzanie przez Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego pisemnych opinii dotyczących wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty. Opinia powinna być potwierdzona przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego poszczególnych branż, 40) Żądanie od Wykonawcy Robót, Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 41) Kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, w zakresie wymaganych prób i badań w zaakceptowanym laboratorium dla potwierdzenia osiągnięcia zakładanych parametrów przy odbiorach częściowych i końcowym, przez każdego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 42) Sprawdzanie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót oraz weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego poszczególnych branż, 43) Weryfikacja przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego poszczególnych branż i zatwierdzenie przez Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 44) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przez jednego z Inspektorów wchodzących w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 45) Informowanie Zamawiającego przez Koordynatora Zespołu Inwestorów Nadzoru Inwestorskiego o konieczności wykonania robót uzupełniających i innych zgodnie z umową na roboty budowlane i z zachowaniem zasad ustawy Prawo zamówień publicznych, 46) W przypadku niewłaściwego wywiązywania się Wykonawcy robót z zobowiązań wynikających z umowy, Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dochodzić będzie należnych kar za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań, poprzez sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 47) Pisemne opiniowanie (w aspekcie prawnym, formalnym i merytorycznym) przyczyn nie dotrzymania terminu na ukończenie przez Wykonawcę robót, stanowiące podstawę dla Zamawiającego do ewentualnego wystąpienia w sprawie kar umownych, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych ustawy KC) odszkodowania uzupełniającego podnoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Koordynator Zespołu Nadzoru Inwestorskiego sporządzi opinię i dostarczy ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zaistnienia ww. okoliczności, 48) W przypadku przerwania umowy na roboty budowlane Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany nadzorować umowę na roboty budowlane będącą kontynuacją robót umowy przerwanej, 49) W przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę robót Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego przygotuje inwentaryzację wykonanych robót, w celu ostatecznego ich rozliczenia, 50) W przypadku przerwania umowy na roboty budowlane Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dokona wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym co najmniej nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi, itp., 51) Przygotowywanie przez Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego dla Zamawiającego końcowego sprawozdania z realizacji robót i przekazanie go Zamawiającemu na 5 dni przed planowanym terminem zakończenia prac budowlanych, lecz nie później niż w dniu odbioru końcowego. Sprawozdanie końcowe powinno zawierać również sprawozdanie z prowadzonego nadzoru archeologicznego, 52) Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dostarczy Zamawiającemu dokumenty i informacje w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 53) Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego uzyska w imieniu Zamawiającego skuteczne zgłoszenie zakończenia robót budowlanych objętych niniejszą umową w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego oraz zaświadczenie przyjęcia obiektu do użytkowania, 54) Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego przygotuje materiały i będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów. 55) Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie współpracował przy przygotowywaniu danych, w zakresie: a) wnioskowanie Beneficjenta o płatności, b) okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji projektu, c) innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą. 56) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia osoba do prowadzenia nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi zobowiązana będzie do: a) powiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi, b) prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów archeologicznych, c) sporządzenia stosownej dokumentacji po zakończeniu zadania, d) powiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i zabezpieczenia terenu w razie odkryć archeologicznych. 10. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach