Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w Łeknie, Pawłowie Żońskim, Żelicach, Toniszewie i Bartodziejach – utwardzenia terenu, w tym: Część I Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Łeknie, Część II Zagospodarowanie terenu przed budynkiem przedszkola w Pawłowie Żońskim, Część III Utwardzenia w Żelicach, Toniszewie, Bartodziejach, w tym: Zadanie nr 1 Remont – utwardzenie części boiska szkolnego w Żelicach, Zadanie nr 2 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Toniszewie, Zadanie nr 3 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Bartodziejach

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Cysterska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22
    62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
    REGON: 54805700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w Łeknie, Pawłowie Żońskim, Żelicach, Toniszewie i Bartodziejach – utwardzenia terenu, w tym: Część I Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Łeknie, Część II Zagospodarowanie terenu przed budynkiem przedszkola w Pawłowie Żońskim, Część III Utwardzenia w Żelicach, Toniszewie, Bartodziejach, w tym: Zadanie nr 1 Remont – utwardzenie części boiska szkolnego w Żelicach, Zadanie nr 2 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Toniszewie, Zadanie nr 3 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Bartodziejach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Część I Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Łeknie: Gmina Wągrowiec, Łekno, 62-105 Łekno, Działka o nr ewidencyjnych: 647, Obręb geodezyjny Łekno Część II Zagospodarowanie terenu przed budynkiem przedszkola w Pawłowie Żońskim: Gmina Wągrowiec, Pawłowo Żońskie, 62-104 Pawłowo Żońskie, Działki o nr ewidencyjnych: 256/1, 256/2, 258, Obręb geodezyjny Pawłowo Żońskie Część III Utwardzenia w Żelicach, Toniszewie, Bartodziejach: Zadanie nr 1 Remont – utwardzenie części boiska szkolnego w Żelicach: Gmina Wągrowiec, Żelice, 62-113 Żelice, Działka o nr ewidencyjnym: 47/3, Obręb geodezyjny Żelice. Zadanie nr 2 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Toniszewie: Gmina Wągrowiec, Toniszewo, 62-104 Pawłowo Żońskie, Działka o nr ewidencyjnym: 85, Obręb geodezyjny Toniszewo. Zadanie nr 3 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Bartodziejach: Gmina Wągrowiec, Bartodzieje, 62-100 Wągrowiec, Działka o nr ewidencyjnym: 104/2, Obręb geodezyjny Bartodzieje Zakres robót obejmuje: Część I Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Łeknie. Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Łeknie – zakres robót do wykonania objęty niniejszym zadaniem jest kontynuacją zadania realizowanego w latach 2016-2017 polegającego na budowie sali gimnastycznej w Łeknie. Zakres prac objęty poprzednim postępowaniem obejmował wybudowanie sali gimnastycznej oraz zagospodarowanie terenu (w tym utwardzenia) w bezpośrednim sąsiedztwie sali. Niniejsze zadanie dotyczy wykonania utwardzeń przed budynkiem szkoły tj. utwardzenie placu apelowego – ok.1250 m2 z kostki betonowej bezfazowej szarej gr. 8cm (w tym ok. 25% kostki w kolorze czerwonym). Zakres robót obejmuje: wykonanie koryta, wywóz nadmiaru ziemi, profilowanie, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni z kostki betonowej. W zakres prac wchodzi również wykonanie robót wykończeniowych (montaż krawężników) towarzyszących oraz roboty tymczasowe. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót. Informujemy, że zakres prac do wykonania stanowi element dokumentacji technicznej na budowę sali gimnastycznej i objęty jest pozwoleniem na budowę nr 85/13, znak: AB.6740.23.2013 z dnia 5.03.2013r. oraz zmianą nr 326/16, znak:AB.6740.322,2016 z dnia 25.07.2016 r. Stąd też do opisu przedmiotu zamówienia załączono: 1) Plan zagospodarowania całego terenu objętego pozwoleniem. 2) Specyfikacje techniczne oraz Informację BIOZ dotyczące wszystkich robót objętych pozwoleniem. Szczegółowe specyfikacje techniczne dotyczące niniejszego zadania to SST.01. - str.22 oraz SST.19. – str.88. 3) Szkic z zaznaczonym zakresem jaki obejmuje niniejsze postępowanie. Część II Zagospodarowanie terenu przed budynkiem przedszkola w Pawłowie Żońskim. Zagospodarowanie terenu przed budynkiem przedszkola w Pawłowie Żońskim – zakres robót do wykonania objęty niniejszym zadaniem jest związany z realizacja obecnie realizowanego zadania Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim. Zakres prac objęty tym postępowaniem obejmował przebudowę i rozbudowę budynku oraz częściowe zagospodarowanie terenu (na działkach 256/2 i 256/1). Niniejsze zadanie dotyczy wykonania robót budowlanych, w tym utwardzeń na działkach nr 256/1, 256/2, 258 tj. płytą ażurową (ok.158m2) oraz kostką betonową szarą 8cm – ok.735 m2 w tym wydzielenie 10 miejsc postojowych dla samochodów w tym jednego dla niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje również wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych, wykonanie ogrodzenia terenu o dł. 113 m, dostawę i montaż furtki oraz bramy oraz wykonanie trawników –ok. 450 m2. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, wykonanie koryta, wywóz nadmiaru ziemi, profilowanie, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (bezfazowej) oraz prefabrykowanych płyt ażurowych. Zadanie obejmuje także wykonanie trawników oraz dostawę i montaż ogrodzenia. W zakres prac wchodzi również wykonanie robót wykończeniowych (montaż krawężników), towarzyszących oraz roboty tymczasowe. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót. Informujemy, że zakres prac do wykonania stanowi element dokumentacji technicznej „Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową i rozbudową budynku po byłym ośrodku zdrowia na przedszkole w Pawłowie Żońskim” i objęty jest pozwoleniem na budowę nr AB.6740.108.2017 z dnia 30.03.2017r. Stąd też do opisu przedmiotu zamówienia załączono: 1) Plan zagospodarowania całego terenu objętego pozwoleniem. 2) Opis do projektu zagospodarowania terenu oraz Informację BIOZ dotyczące wszystkich robót objętych pozwoleniem. 3) Szkic z zaznaczonym zakresem jaki obejmuje niniejsze postępowanie. Część III Utwardzenia w Żelicach, Toniszewie, Bartodziejach Zadanie nr 1 Remont – utwardzenie części boiska szkolnego w Żelicach. Zakres robót do wykonania objęty niniejszym postępowaniem dotyczy wykonania utwardzenia z kostki betonowej części boiska szkolnego w Żelicach – działka nr 47/3. Obecnie teren przeznaczony pod utwardzenie z kostki betonowej jest częściowo utwardzony gruzem betonowym, żwirem, posiada nierówności, dziury, nie posiada jednorodnej nawierzchni. W ramach zadania należy wykonać częściowe utwardzenie (ok. 500m2) boiska kostką betonową szarą 8cm (bezfazową). Zakres robót obejmuje: częściowe zebranie i wyrównanie podbudowy, jej wyprofilowanie, utwardzenie i uzupełnienie mieszanki cementowo - żwirowej oraz ułożenie kostki betonowej nawierzchni. W zakres prac wchodzi również wykonanie robót wykończeniowych (zerwanie nierównych, zniszczonych krawężników, ich uzupełnienie), towarzyszących, oraz roboty tymczasowe. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót. Zadanie nr 2 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Toniszewie. Zakres robót do wykonania objęty niniejszym postępowaniem dotyczy wykonania utwardzenia z kostki betonowej (bezfazowej) części terenu przyległego do świetlicy wiejskiej – działka nr 85 (ok.72 m2) oraz wykonanie wyprofilowanego wejścia do budynku z kostki betonowej o pow. ok. 72 m2. Zakres robót obejmuje: wykonanie koryta, wywóz nadmiaru ziemi, profilowanie, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy z cementowo - żwirowej oraz nawierzchni z kostki betonowej. W zakres prac wchodzi również skucie stopnia betonowego przy wejściu do budynku świetlicy, wykonanie robót wykończeniowych (krawężników, obrzeży, ukształtowanie terenu przyległego), towarzyszących oraz roboty tymczasowe. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót. Zadanie nr 3 Utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Bartodziejach. Zakres robót do wykonania objęty niniejszym postępowaniem dotyczy wykonania utwardzenia z kostki betonowej pod stojak na rowery na działce nr 104/2. W ramach zadania wykonać należy utwardzenie kostką betonową szarą 6cm (bezfazową)– ok.10 m2. Zakres robót obejmuje: wykonanie koryta, wywóz nadmiaru ziemi, profilowanie, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy z cementowo - żwirowej oraz nawierzchni z kostki betonowej. W zakres prac wchodzi również wykonanie robót wykończeniowych (obrzeży, ukształtowanie terenu przyległego), towarzyszących oraz roboty tymczasowe. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • dla Części I: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do 09.05.2018 r. do godz. 9:00. • dla Części II: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do 09.05.2018 r. do godz. 9:00. • dla Części III: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do 09.05.2018 r. do godz. 9:00. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 j. t.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – Zagospodarowanie terenu w Łeknie, Pawłowie Żońskim, Żelicach, Toniszewie i Bartodziejach – utwardzenia terenu– Część ……… Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067. Zamawiający zaleca aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu – pokój 107, a kopię zaleca się dopiąć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 t. j.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) kosztorys ofertowy – wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r. poz. 229 t.j.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach