Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 787 001 , fax. 324 762 952
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324 787 001, fax. 324 762 952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu ul. K. Paryskiej 9 w zakresie kontynuacji robót objętych dokumentacją projektową, w następującym zakresie: - budowa strefy rekreacji (plac zabaw i urządzenia strefy fitness) z nawierzchnią B1, B2, G1, P3, P5 wraz z ogrodzeniem, zakup pozostałego wyposażenia placu zabaw (statek rybacki, ławka, 2 kosze na śmieci), montaż wszystkich urządzeń, w tym przekazanych przez Zamawiającego, - budowa wiaty śmietnikowej; - budowa przyłącza wody, - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej – przewiert pod ulicą; - budowa nawierzchni utwardzonych (płyty ażurowe i kostka brukowa) – parking; - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z montażem osprzętu elektrycznego tj. oświetlenie, włączniki, gniazda, grzejniki elektryczne oraz wykończeń wewnętrznych ścian i podłóg w istniejącym budynku magazynowym, - przebudowa fragmentu ogrodzenia, - zakup i montaż furtki i bramy wjazdowej (brama rozwieralna – szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) pomiędzy budowanym parkingiem a istniejącą wiatą na przedłużeniu zabudowy z paneli drewnianych – nie objęte dokumentacją projektową, - budowa ogrodzenia panelowego wraz z bramą wjazdową (brama rozwieralna – szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) łącznie 8,2mb pomiędzy terenem B3 a istniejącą drogą dojazdową N4 – nie objęte dokumentacją projektową, - wykonanie nasadzeń zieleni – B4, - dostawa i nasadzenie świerku glauca o min. wysokości 3m – nie objęte dokumentacją projektową, - dostawa i montaż budynku WC – podłączenie do przyłączy wod – kan i elektrycznego. Należy również uwzględnić: a) wykonanie drenażu terenu przeznaczonego od plac zabaw oraz siłownię zewnętrzną (powierzchnia terenu 23mx17,2m). Zastosować rurę drenarską perforowaną fi 80, ułożenie rury drenarskiej w odległościach co 2m; b) odprowadzenie do istniejącej studni D1 (rysunek WK1 projektu budowlanego zagospodarowanie terenu-przyłącza wod-kan). Do wyceny należy przyjąć 250mb rury drenarskiej; c) zastosowanie mat przerostowych na całej powierzchni strefy fitness. Do wyceny należy przyjąć 110m2. 2) Wykonanie powyższych zadań jest kontynuacją zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9”, w ramach którego do tej pory wykonano: - budowę wiaty wraz ze sceną i magazynem, - część nawierzchni utwardzonych, - instalację kanalizacji deszczowej, - instalację elektryczną zewnętrzną tj. oświetlenie zewnętrzne i oświetlenie wiaty, - wymianę ogrodzenia po niwelacji terenu. 3) W ramach zagospodarowania terenu opracowano projekt zamienny, w którym m. in. zmieniono lokalizację placu zabaw i strefy fitness. 4) Zamawiający dokonał zakupów na poczet realizacji zadania; Wykonawca będzie miał obowiązek odebrać od Zamawiającego (magazyn MZN – ul. Dworcowa 17E ) zakupione materiały oraz wykorzystać je do realizacji zadania. Materiał zakupiony przez Zamawiającego: - płyty ażurowe 0,4*0,6m gr.10cm – 1042 szt. (tj. 250m2), - kostka brukowa, bezfazowa behaton gr. 8 cm – 42m2, - obrzeża betonowe 8x30x100cm – 28szt., - krawężniki drogowe betonowe 15x30x100cm – 50szt., - urządzenia strefy fitness, - urządzenia placu zabaw z wyjątkiem statku rybackiego, 1 szt. ławki, 2 szt. koszy na śmieci, które Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać zwrotu palet do magazynu Zamawiającego (44 szt. palet Polbruk; 2 szt. palet Bruk). W związku z tym, że Zamawiający zakupił 7 szt. ławek i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi Wykonawca zobowiązany będzie zakupić te same (inne niż w dokumentacji projektowej): 1 szt. ławki i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi. Producent ławek i koszy: meblobranie.pl Sp. z o.o.; Al. Jana Pawła II 27; 00-867 Warszawa. Ławka (1szt.): ławka nowoczesna z rur stalowych – kod: 15902, kosz (2szt.): kosz na śmieci parkowy stojący z wkładem stalowym – kod: 13549. 5) Szczegółowy zakres robót określony został w STWiOR (Załącznik 11A, 11B, 11C do SIWZ), Projektach budowlanych (Załącznik 12A, 12B do SIWZ), Projekcie zamiennym do projektu budowlanego (Załącznik 13 do SIWZ), Projekcie wykonawczym (Załącznik 14 do SIWZ), Projekcie budowlano-wykonawczym (Załącznik nr 15 do SIWZ). Dokumenty te stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Zakres ilościowy został zawarty w przedmiarze robót – Załącznik 16 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres prac. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz ww. dokumentacją. Zaleca się, aby wycena robót powinna opierać się na opisie robót, przeprowadzonej wizji w terenie (z uwagi na część wykonanych już robót) oraz z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. Ww. dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. 6) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 7) W przedstawionej ww. dokumentacji przetargowej mogły zostać wskazane materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania, tzw. „równoważne”, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie niezbędna do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzucenia oferty z powodu ich „nierównoważności”. Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: okres gwarancji: minimum 5 lat; okres rękojmi: minimum 5 lat. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji w latach. 9) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: - na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę; - na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ; c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami oraz sytuacji w zakresie spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 17.04.2020 r. do godz. 9 00 . 5. Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: 1) obejmować warunki zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6. Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. 17.04.2020 r. do godz. 9 00 . 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Dokumenty i oświadczenia, które zgodnie z postanowieniami pkt 6 ppkt 6.1a)-b) SIWZ należy przedłożyć wraz z ofertą; c) kosztorys szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów i ich wartością sporządzony w oparciu o dołączone do SIWZ przedmiary robót oraz z uwzględnieniem robót nie ujętych w przedmiarach, ale niezbędnych do wykonania zadania jako całości. UWAGA: Kosztorys szczegółowy stanowi treść oferty, a jego brak skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP z powodu niezgodności treści oferty z treścią SIWZ. d) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach