Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu Sobieskiego 13, Sobieskiego 13A - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Sobieskiego 13, Sobieskiego 13 A. 1.1. Zakres robót: ETAP I: zrealizowane zostaną drogi, chodniki, miejsca parkingowe, budowa oświetlenia i odwodnienia terenu oraz wykonanie trawników i nasadzenia drzew. ETAP II: zrealizowane zostaną plac zabaw oraz elementy małej architektury. UWAGA: Prosimy o przedłożenie oferty cenowej na realizację I etapu oraz oferty cenowej na realizacje całości prac łącznie etap I i etap II. Zamawiający wymaga złożenia oferty w rozbiciu cenowym, ponieważ przewiduje się że środki zabezpieczone w budżecie na realizację całości prac mogą być niewystarczające. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia Wnioskodawca zrezygnował z dzierżawy terenu, który obejmuje przedmiotowa inwestycja. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Likwidacja obiektów budowlanych: wieża wyciągowa żelbetowa szyb II, budynek nadszybia szyb II, budynek skipów zapasowych # II dla SRK S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos - Jastrzębie III” Ruch ,,Jas-Mos”
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”
Dodano: 2024-04-12 - Zagospodarowanie terenu oraz remont brzegów i skarp stawu wraz z budową chodnika w Kościelcu przy ul. Wolności
Dodano: 2024-02-06 - "Remont ulicy Handlowej w Czeladzi"
Dodano: 2023-11-30 - Rozbiórka budynku oraz urządzeń zabawowych zlokalizowanych na działce nr 903 w obrębie 1024, przy ul. Mościckiego 21 w Jaworznie.
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku mieszkalnego przy ul. Konstantego Damrota 1 w Knurowie
Dodano: 2023-08-30 - „Likwidacja warsztatów mechanicznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”.
Dodano: 2023-05-05 - „Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej – II zadania”.
Dodano: 2023-03-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków wielorodzinnych oraz budynków gospodarczych wraz z istniejąca infrastrukturą położonych na terenie Gminy Knurów.
Dodano: 2022-11-02 - Likwidacja szybu "Giszowiec" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Wieczorek II": Zad. 1: Likwidacja wyposażenia szybu... Zad. 2: Likwidacja bud. nadszybia... Zad. 3: Likwidacja...
Dodano: 2022-10-07