Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim

Gmina Kosów Lacki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-330 Kosów Lacki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 879 105 , fax. 257 879 038
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kosów Lacki
    ul. Kolejowa 2
    08-330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie
    tel. 257 879 105, fax. 257 879 038
    REGON: 71158204900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosowlacki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: ,,Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim” Teren objęty projektem zagospodarowania zlokalizowany jest w miejscowości Kosów Lacki ul. Parkowa dz. nr ew. 1-465/4 2. W celu umożliwienia dostępności do udziału w postępowaniu większej liczbie wykonawców Zamawiający zdecydował się podzielić zamówienie na trzy części : Część I : Budowa plenerowej tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem oraz zagospodarowanie terenu pod montaż urządzeń siłowni plenerowej i placu zabaw wraz z ogrodzeniem . Część II: Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej Część III . Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw 3 . Zakres robót dla Części I zamówienia 1) Przygotowanie i częściowe utwardzenie terenu poprzez wybudowanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie oraz założenie trawników i wykonanie nasadzeń zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi dla zadań : a) Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem w Kosowie Lackim b) Budowa obiektu małej architektury sportowo rekreacyjnej w Kosowie Lackim 2) wykonanie ogrodzenia placu zabaw 3) budowa tężni solankowej Tężnia solankowa o kształcie sześciokąta wpisanego w koło o średnicy 816 cm. DANE TECHNICZNE: - wysokość całkowita: 513,5 cm - odległość między skrajnymi słupami: 691,00 cm - średnica dachu: 816 cm - dach wielospadowy kołowy o spadku: 30 % - powierzchnia zabudowy: 37,50 m² - kubatura: 193,00 m³ - pojemność zbiornika na solankę- 8-10 tys. litrów - słupy nośne w przekroju kwadratowe z drewna świerkowego klejonego doczołowo, - dach kołowy o drewnianej konstrukcji kryty gontem bitumicznym, - oświetlenie reflektorami umieszczonymi na słupach nośnych, - kolumna tarniny ustawiona centralnie, - instalacja technologii tężni solankowej: hydrauliczna, elektryczna, uzdatniania i dezynfekcji - zbiornik na solankę montowany poniżej poziomu 0. - sposób posadowienia- słupy fundamentowe Sposób działania: Solanka dostarczana do zbiornika buforowego tłoczona będzie do kolektora wylewowego przez filtr i lampę UV, z którego spływać będzie po tarninie do niecki i dalej grawitacyjnie do zbiornika buforowego zamykając obieg. Krążenie solanki w obiegu zamkniętym. Automatyczne sterowanie pracą całego układu. 4) budowa instalacji systemu fotowoltaicznego z magazynem energii. Jednym z elementów I części zamówienia jest system fotowoltaiczny 1,41 kWp z magazynem energii. Projektowana instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 5 szt. modułów polikrystalicznych o mocy 275 Wp (STC) każdy, pracujących w układzie „off-grid". Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona w przetwornicy na energię prądu przemiennego. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu. Projektowane urządzenia nie mają możliwości wprowadzania energii w kierunku zasilania energetyki zawodowej. W tym celu projektowany jest układ redukcji i regulacji mocy, który na bieżąco będzie monitorował zapotrzebowanie obiektu na energię elektryczną oraz aktualny stan pracy elektrowni fotowoltaicznej (wymagania dla jednostek publicznych). Szczegółowy opis techniczny i sposób wykonania instalacji znajduje się w Opisie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 5) wyposażenie pozostałych stref w ławki i kosze na odpady Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 3. Zakres II części zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej Wykaz urządzeń : - Pylon dwustronny z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej 1 szt. - biegacz 1 szt. - wahadło 1 szt. - wioślarz 1 szt. - wyciskanie siedząc 1 szt. - twister 1 szt. Zamawiający wymaga aby każde z urządzeń montowane było do odrębnego pylonu Opis wymagań dotyczących rodzaju, ilości i jakości urządzeń w Szczegółowej Specyfikacji Wykonania i Odbioru robót dla zadania ,, Budowa obiektu małej architektury sportowo rekreacyjnej w Kosowie Lackim” str.36 do 39 oraz w dokumentacji rys. będącej załącznikiem do STWiOR. Wszelkie występujące w dokumentach składających się na Opis przedmiotu zamówienia , nazwy handlowe firm, produktów lub towarów mają charakter wyłącznie poglądowy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne , zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. W przypadku gdy Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by równoważność potwierdzały Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania , a zwłaszcza spełniający wymogi określone stosownymi normami .Siłownia zewnętrzna musi spełniać wymagania jakości i bezpieczeństwa urządzeń fitness, które określa norma PN-EN 1663: 2015-06. Norma dla siłowni plenerowych została opublikowana w 2015 roku przez Polski Komitet Normalizacyjny i określa wymagania zarówno produkcji i instalacji, jak i kontroli i konserwacji sprzętu outdoor fitness zainstalowanego na stałe. Sprzęt będący wyposażeniem siłowni plenerowej przeznaczony jest dla dzieci powyżej 14 lat, młodzieży i osób dorosłych, a także użytkowników o wzroście powyżej 1,4 m. Zamawiający wymaga, aby wytrzymywał obciążenie minimum 130 kg. Wszystkie urządzenia do ćwiczeń na świeżym powietrzu pełnią funkcję rekreacyjną, a użytkownicy korzystają z nich bez nadzoru specjalisty, dlatego muszą być zaprojektowane tak, by ćwiczenia na nich nie stanowiły żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia. Zamawiający wymaga, ze względów estetycznych, aby wszystkie urządzenia były kolorystycznie spójne Preferowane jest zestawienie dwóch, maksymalnie 3 kolorów: - zielony z żółtym lub/i szarym albo - czerwony z żółtym lub/i szarym - niebieski z żółtym lub/i szarym Urządzenia muszą być wykonane z materiałów odpornych na działanie warunków atmosferycznych Ponadto każde urządzenie powinno być wyposażone w instrukcję ćwiczeń umieszczoną na pylonie . Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych , Wykonawca oferujący rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego . W przypadku rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty np. Karty techniczne urządzeń, wydruki ze strony internetowej potwierdzające, że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego Zakres części III zamówienia Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw Przedmiotem zamówienia dla III części jest : dostawa i montaż następujących elementów wyposażenia placu zabaw i strefy relaksu : - park linowy 2 modułowy - Huśtawka podwójna z bocianim gniazdem - ścianka wspinaczkowa ażurowa - stół pingpongowy stały - gra zręcznościowa kółko i krzyżyk - Tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw Szczegółowy opis urządzeń oraz rysunki poglądowe załączone zostały do niniejszej SIWZ i zawarte są w Szczegółowej Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót dla zadania ,, Budowa obiektu małej architektury sportowo rekreacyjnej w Kosowie Lackim” oraz na załączonych do niej rysunkach Urządzenia powinny spełniać normy z grupy PN-EN 1176 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw i konkretnych urządzeń Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. W przypadku gdy Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by równoważność potwierdzały –Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania , a zwłaszcza spełniający wymogi określone stosownymi normami. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych , Wykonawca oferujący rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego . W przypadku rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty np. Karty techniczne urządzeń, wydruki ze strony internetowej potwierdzające, że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1) dla części I zamówienia : Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych b) czynności związane z wykonywaniem robót brukarskich , c) czynności związane z montażem tężni solankowej d) czynności związane z montażem instalacji fotowoltaicznej Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i w czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 2) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dla części II i III zamówienia : 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z montażem urządzeń Dotyczy wszystkich części zamówienia 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.5 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 lit. a i pkt 5 lit. b . czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części I zamówienia 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla I części zamówienia w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz.310 .). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe zamawiającego 5. Nr konta depozytowego Zamawiającego PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020 Wpisując w treści dokumentu bankowego ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim część I zamówienia Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Kosów Lacki najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.10.00 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust.3 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bezwarunkowo i na jego pierwsze wezwanie. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim - część I zamówienia” 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy, tj. : - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Wadium dla części II zamówienia 1).Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla II części zamówienia w wysokości 900,00 zł. Pozostałe informacje dotyczące wadium wskazano w ust. 2 – 14 2) W treści dokumentu bankowego należy wpisać ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim część II zamówienia 3) Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim - część II zamówienia” 16. Wadium dla części III zamówienia 1).Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla III części zamówienia w wysokości 900,00 zł. Pozostałe informacje dotyczące wadium wskazano w ust. 2 – 14 2) W treści dokumentu bankowego należy wpisać ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim część III zamówienia 3) Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim - część III zamówienia” Uwaga ! Przy składaniu ofert na dwie lub trzy części wnosimy odrębnie wadium dla każdej z nich.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy Wykonawców składających oferty dla dowolnej wybranej części zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3,3a lub 3b do SIWZ , odpowiednio do części zamówienia , na które składana jest oferta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach