Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach

Gmina Świerklany ogłasza przetarg

  • Adres: 44-266 Świerklany, Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
    Kościelna 85
    44-266 Świerklany, woj. śląskie
    tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
    REGON: 27625900800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Stokrotkowej w Świerklanach w celu powiększenia strefy rekreacyjno-sportowej dla mieszkańców Gminy Świerklany. Przedmiotowa inwestycja zaprojektowana jest na działkach o numerach 1759/4 oraz 1760/4 zlokalizowanych przy ulicy Stokrotkowej w Świerklanach, obręb Świerklany Górne. Na działce nr 1760/4 aktualnie znajduje się już boisko trawiaste do piłki nożnej oraz siłownia na wolnym powietrzu. Przedmiot zamówienia będzie obejmował zagospodarowanie pozostałej części działki 1760/4 oraz w niewielkiej części działki 1759/4. Zakres przedmiotu umowy podzielono na 3 odrębne etapy: 3.4.1. etap I – budowa pełnowymiarowego kortu tenisowego o nawierzchni ze sztucznej trawy. Zakres etapu I obejmuje następujące roboty:  budowę ogrodzenia terenu kortu w formie piłkochwytu wysokości 4,0 m,  budowę drenażu odwadniającego projektowany kort tenisowy,  budowę pełnowymiarowego kortu tenisowego o nawierzchni ze sztucznej trawy; 3.4.2. etap II – budowa placu zabaw dla dzieci młodszych i starszych. Zakres etapu II obejmuje następujące roboty i dostawy:  budowę ogrodzenia terenu placu zabaw,  budowę drenażu odwadniającego teren placu zabaw (strefy zabaw o nawierzchni piaszczystej),  budowę placu zabaw dla dzieci starszych i młodszych wraz z wyposażeniem w urządzenia zabawowe,  dostawę i montaż ławek i koszy na śmieci,  dostawę i montaż stojaka na rowery,  dostawę i montaż tablicy regulaminowej; 3.4.3. etap III – budowa miejsc postojowych oraz dojścia do placu zabaw i kortu tenisowego. Zakres etapu III obejmuje następujące rozwiązania projektowe:  budowę 6 miejsc postojowych wzdłuż ul. Stokrotkowej,  budowę dojścia do placu zabaw oraz do kortu tenisowego,  budowę schodów terenowych. UWAGA ! 1) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt znaleźć miejsce składowania, na którym będzie mógł złożyć nadmiar mas ziemnych w odległości nie większej niż 5 km od miejsca prowadzenia inwestycji. 2) W przypadku gdy Wykonawca będzie wywoził nadmiar mas ziemnych na odległość większą niż 5 km Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wywóz ww. odpadów tylko na odległość do 5 km. 3) Zamawiający zapłaci Wykonawcy opłatę za składowanie ziemi tylko w przypadku, gdy ten przedstawi stosowny dokument potwierdzający, że Wykonawca złożył w danym miejscu ziemią i poniósł w związku z tym koszty utylizacji mas ziemnych. 4) W przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował miejscem na składowanie mas ziemnych Wykonawca będzie zobowiązany w pierwszej kolejności złożyć nadmiar ziemi w miejscu wskazanych przez Zamawiającego (lecz nie dalej niż 5 km od miejsca budowy). W takim wypadku Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy opłaty za składowanie ziemi. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do pielęgnacji (podlewania, nawożenia, dosiewania i koszenia) wszystkich powstałych w ramach inwestycji trawników w trakcie trwania inwestycji oraz w okresie 1 miesiąca od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6) W przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany w okresie innym niż wiosna lub jesień Zamawiający może w trakcie realizacji przedmiotu umowy wyłączyć z zakresu przedmiotu umowy zakres robót związany z dostawą i montażem trawników z rolki oraz robót związanych z wykonaniem trawników z siewu. 3.5. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp, tj.: 3.5.1. dojście z parkingu na teren placu zabaw zaprojektowano w formie chodnika szerokości 1,50 m. Na trasie dojścia do placu zabaw nie znajdują się żadne przeszkody architektoniczne uniemożliwiające poruszanie się osobom niepełnosprawnym, 3.5.2. ścieżka okólna na trenie placu zabaw oraz strefy odpoczynku została zaprojektowana w formie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej bez jakichkolwiek przeszkód architektonicznych uniemożliwiających poruszanie się osobom niepełnosprawnym. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.6.1. dokumentacji projektowej, 3.6.2. STWiOR, 3.6.3. istotnych postanowieniach umowy. 3.7. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z: 3.7.1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 ze zm.), 3.7.2. rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.2003.169.1650 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na okres co najmniej równoważny okresowi związania ofertą. 8.2. Wadium musi być wniesione do dnia 04.11.2020 r. do godz. 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.27.1. załącznik nr 1 – Formularz Oferty; 10.27.2. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy);  w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej: oryginał pełnomocnictwa w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź elektroniczna kopia tego dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza (art. 97 § 2 Prawa o notariacie), udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu 10.27.3. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;  w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej: oryginał pełnomocnictwa w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź elektroniczna kopia tego dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza (art. 97 § 2 Prawa o notariacie), do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 10.27.4. załącznik nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. wykluczenia; 10.27.5. załącznik nr 3 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. warunków udziału; 10.27.6. załącznik nr 4 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie sytuacji finansowej (jeśli dotyczy); 10.27.7. załącznik nr 5 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie zdolności zawodowej (jeśli dotyczy); 10.27.8. kosztorysy ofertowe uproszczone: 1) etap I – kort tenisowy, 2) etap II – plac zabaw, 3) etap III – parking i dojście; 10.27.9. kopia dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach