Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy świetlicy wiejskiej w Zamorzu.

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2938601 , fax. 61 2910097
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2938601, fax. 61 2910097
    REGON: 000529551
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy świetlicy wiejskiej w Zamorzu.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową z podbudową - 273 m2, 2) wykonanie altany drewnianej o przekątnej 8,5 m wraz z utwardzeniem terenu w jego obrębie – 1 kpl., 3) wykonanie ogrodzenia terenu z gotowych elementów ogrodzeniowych stalowych, ocynkowanych i malowanych - 45 m oraz z siatki ogrodzeniowej – 153,6 m wraz z furtkami stalowymi – 3,2 m2, 4) wykonanie placu zabaw oraz siłowni zewnętrznych obejmujące: rekultywację gruntu wraz z wysiewem traw – 340 m2, montaż elementów placu zabaw (zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią – 1 szt., równoważnia – 1 szt, drabinka sznurowa – 1 szt., huśtawka podwójna – 1 szt., ławka drewniana – 3 szt., tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt., koszt na śmieci – 1 szt.), montaż urządzeń siłowni zewnętrznej (wioślarz – 1 szt., narty biegowe – 1 szt., wyciskanie z pozycji siedzącej – 1 szt.), 5) wykonanie miejsca na ognisko - stopy fundamentowe, obmurowanie cegłami klinkierowymi, ławki drewniane – 4 szt., 6) dostarczenie i montaż bramek na boisku – 2 szt. 7) dostarczenia materiałów do wysiewu trawy na boisku. 8) roboty elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznej w altanie oraz montaż oświetlenia zewnętrznego (słup + 2 oprawy) – 1 kpl. Zakres zadania został wskazany w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz STWiOR. Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze i inwentaryzacyjne, w tym: czynności pomiarowe, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie: kierownik budowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 45000000-7 Roboty budowlane, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, Wymagane cechy materiałów, produktów o jakich mowa w art. 30 ust. 8 p. z. p. określone zostały w dokumentacji projektowej. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element wskazany w niniejszej SIWZ. Wymagania Zmawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacji musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów z dnia 26 czerwca 1976 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.) w ramach umowy o pracę w powyższym rozumieniu wykonywane muszą być roboty ogólnobudowlane. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudnienia osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zmawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww. czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa powyżej Wykonawca zapłacić każdorazowo karę w wysokości 300,00 zł dziennie. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,3 % całkowitego wynagrodzenia, za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach