Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Nakla wraz z budową tras wielo-funkcyjnych w tym kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad”

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4464043 , fax. 0-18 4464186
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
    ul. Rynek 20
    33350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4464043, fax. 0-18 4464186
    REGON: 53078400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Nakla wraz z budową tras wielo-funkcyjnych w tym kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Nakla wraz z budową tras wielofunkcyjnych w tym kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad” 2.1. Określenie przedmiotu zamówienia „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Nakla wraz z budową tras wielofunkcyjnych w tym kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad” Numer Projektu: RPMP.06.03.02-12-0521/16 Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu Poddziałanie 6.3.2 Wsparcie miejscowości uzdrowiskowych Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań: 1.Zagospodarowanie na cele rekreacyjno-turystyczne terenu Nakła - stworzenie tzw. Piwniczańskich Błoni Powyższe zadanie składa się z 2 elementów, które charakteryzują się następującymi parametrami i wielkościami: 1.1) Zagospodarowanie terenu Nakła - Budowa ciągu spacerowo-biegowego o szerokości użytkowej nie mniej niż 2 m i łącznej długości nie mniej niż 1200 mb - Montaż ławek i koszy na śmieci – nie mniej niż 24 sztuki - Zagospodarowanie cmentarza choleryków poprzez budowę niskiego ogrodzenia (nie mniej niż 50 cm wysoko-ści) wokół terenu cmentarza (nie mniej niż 50 mb) wraz z budową tablicy informacyjnej zawierającej dane o historii cmentarza - Budowa Pumptrack’ u o długości nie mniej niż 250 m - Budowa urządzenia do Street Workout’ u (Kalisteniki) nie mniej niż 1 zestaw - Urządzenie zieleni 1.2) Zagospodarowanie terenu po byłym zakładzie komunalnym - Utwardzenie placu nawierzchnią z kostki brukowej o łącznej powierzchni nie mniej niż 500 m2 - Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 8 sztuk - Montaż ławek i koszy na śmieci – nie mniej niż 5 sztuk - Budowa budynku zaplecza sanitarnego zapewniającą adekwatną obsługę dla przedmiotowej inwestycji i są-siadującego z inwestycją pola namiotowego - Wykonanie przyłączy mediów (sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć elektroenergetyczna) umożliwiają-cych prawidłowe funkcjonowanie zaplecza sanitarnego oraz urządzeń wymagających energii elektrycznej (np. nagłośnienie) związanych z planowanym sposobem zagospodarowania terenu (organizacja imprez masowych) 2) Budowa kładki pieszo-rowerowej łączącej teren Nakła z ul. Kościuszki Powyższe zadanie składa się z 4 elementów, które charakteryzują się następującymi parametrami i wielkościami: 2.1) Budowa kładki pieszo-rowerowej - Budowa kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad – całkowita długość kładki około 140 mb, szerokość użyt-kowa nie mniej niż 5 m (nie mniej niż 2.5 m trasa rowerowa, nie mniej niż 2.5 m trasa biegowa), Klasa obciążenia: C wg PN-85/S-10030 - Przebudowa skrzyżowania z ulicą Kościuszki – połączenie kładki z istniejącą siecią drogową - Budowa oświetlenia skrzyżowania i kładki w postaci latarni – nie mniej niż 4 sztuki 2.2) Budowa wielofunkcyjnej trasy biegowo-rowerowej odcinek 1 (dojazd do kładki, km 0+140-0+273) - Budowa trasy rowerowej o szerokości użytkowej nie mniej niż 2.5 m i łącznej długości nie mniej niż 133 mb - Budowa trasy biegowej o szerokości użytkowej nie mniej niż 2.5 m i łącznej długości nie mniej niż 133 mb - Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 3 sztuki 2.3) Budowa wielofunkcyjnej trasy biegowo-rowerowej odcinek 2 - Budowa trasy rowerowej o szerokości użytkowej nie mniej niż 2 m i łącznej długości nie mniej niż 607 mb - Budowa trasy biegowej o szerokości użytkowej 2 m i łącznej długości nie mniej niż 607 mb - Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 11 sztuk - Montaż ławek i koszy na śmieci, zlokalizowanych wzdłuż chodnika – nie mniej niż 11 sztuk każdego elementu 2.4) Organizacja zjazdu na teren Nakła z DK 87 - Budowa chodnika o szerokości użytkowej nie mniej niż 2 m i łącznej długości nie mniej niż 92.5 mb - Przebudowa drogi o szerokości użytkowej nie mniej niż 5 m i łącznej długości nie mniej niż 92.5 mb - Budowa nie mniej niż 40 miejsc parkingowych o wymiarach nie mniej niż 2.5 x 5 m - Budowa miejsca obsługi rowerzystów (MOR)- nie mniej niż 1 komplet - Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 5 sztuk 2.5) Sieć kanalizacyjna - Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej o długości około 600 mb W celu realizacji powyższych zadań wykonawca jest zobowiązany do: 1) Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej (Projekt budowlany i wykonawczy, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty technologiczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji, w szczególności pozwolenia na budowę, dla powyższych zadań. 2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wcześniej opracowaną dokumentację projektową, mających na celu realizację powyższych zadań 3) Uzyskanie decyzji na użytkowanie wybudowanej infrastruktury Przedmiot zamówienia należy realizować wg. opracowanego przez firmę Budownictwo Mosty Drogi Sp.zoo, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilinskiego 70, Programu Funkcjonalno Użytkowego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego Nakła wraz z budową tras wielofunkcyj-nych (rowerowo -biegowo – spacerowych) w tym kładki pieszo – rowerowej przez rzekę Poprad Przedmiot zamówienia zostanie wykonany kompleksowo dla całego zadania, na podstawie szczegółowych ustaleń między Zamawiającym a Wykonawcą. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch etapach: Etap 1. Wykonanie dokumentacji technicznej w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń (w tym pozwolenia na budowę, lub zgłoszenia) oraz prawidłowej realizacji robót, obejmującej: 1) Opracowanie materiałów wyjściowych do projektowania: a. Mapy do celów projektowych w skali 1:500 b. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej adekwatnej do warunków gruntowych i projektowanych obiektów budowlanych: - Opinia geotechniczna - Dokumentacja badań podłoża gruntowego - Projekt geotechniczny - Dokumentacja Geologiczno-Inżynierska (obligatoryjnie przy obiektach 2 kategorii geotechnicznej posadowio-nych w złożonych lub skomplikowanych warunkach gruntowych i przy obiektach zaliczanych do 3 kategorii geotechnicznej) c. Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i inwentaryzacji elementów zagospodarowania i uzbrojenia terenu 2) Wykonanie koncepcji projektu budowlanego. Przed opracowaniem projektu budowlanego wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu koncepcji obejmującej typowe rysunki (szkic zagospoda-rowania terenu, typowe przekroje, podstawowe dane geometryczne i materiałowe oraz wizualizację). Zama-wiający w terminie do 2 tygodni jest zobligowany to ustosunkowania się do przedstawionej koncepcji. W razie sprzeczności przedstawionej koncepcji z wymaganiami stawianymi przez zamawiającego na etapie przetargu i wymaganiami stawianymi przez Program Funkcjonalno-Użytkowy zamawiający może zobligować wykonawcę do niezwłocznego poprawienia koncepcji. Jeżeli koncepcja spełnia wymagania stawiane przez zamawiającego i Program Funkcjonalno-Użytkowy zamawiający zobligowany jest do pisemnego zatwierdzenia koncepcji. 3) Projekt budowlany - wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2016 r. poz. 290), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. 03.120.1133/ w zakresie szczegółowości niezbędnym do uzyskania wy-maganego pozwolenia na budowę, i składający się w szczególności z: a) Projekt zagospodarowania terenu b) Informację do planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia pracowników podczas wykonywania robót objętych projektem c) Projekt architektoniczno-budowlany dla poszczególnych branż Projekt budowlany zostanie wykonany w 5 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (zapis w formacie *.pdf); d) wizualizację 3D zaprojektowanych obiektów dotyczących realizowanych zadań; zagospodarowania na cele rekreacyjno-turystyczne terenu Nakła - stworzenie tzw. Piwniczańskich Błoni oraz Budowy kładki pieszo-rowerowej łączącej teren Nakła z ul. Kościuszki. Wizualizacja powinna obejmować szczegóły zagospodarowania terenu w tym m.in., szczegóły malej architektury, budynku, kładki pieszo-rowerowej, tras wielofunkcyjnych, pump tracku, tras wielofunkcyjnych, urządzeń do kalisteniki. Dla całej inwestycji wymaga się 7 wizualizacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich, wymaganych prawem uzgodnień projektu budowla-nego, opinii oraz decyzji administracyjnych w szczególności takich jak: a. Pozwolenie wodnoprawne b. Decyzja zwalniająca z zakazów na terenach szczególnego zagrożenia powodzią Wykonawca zobligowany jest do opracowania wszelkich materiałów niezbędnych do uzyskania powyższych decyzji i pozwoleń, takich jak: d. Operat wodnoprawny oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego zatwierdzenia projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na bu-dowę, zgłoszenia. 5) Projekt wykonawczy; a) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania branżowych projektów wykonawczych obejmujących swoim zakresem całość przedmiotu zamówienia. Projekty wykonawcze zostaną wykonane w 3 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (zapis w formacie *.pdf); b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji pro-jektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użyt-kowego /Dz. U. 04.202.2072/. - obejmująca całość robót związanych z realizacją zamierzenia. Specyfikacja techniczna zostanie wykonana w 2 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (zapis w formacie *.pdf); c) Przedmiary robót, - zawierający opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z poda-niem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej. Przedmiary robót zostaną wykonane w 2 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (zapis w formacie *.pdf); d) Kosztorys inwestorski, - wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,/Dz. U. 04.130.1389. Kosztorys zostanie wykonany w 2 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (zapis w formacie *.pdf); Etap 2. Wykonanie robót budowlano-montażowych: Etap 2 obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych zaprojektowanych i opisanych szczegółowo w opracowanym projekcie budowlano-wykonawczym. Ostateczne rozstrzygnięcia, co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, określać będzie dokumentacja projektowa, opracowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, tj.: projekt budowlany, branżowe projekty wykonawcze oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i techno-logicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów zago-spodarowania terenu. 2.2 Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały musza być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 2.2.1. Na planowany zakup , materiałów należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego 2.3. Wykonawca przy wycenie robot powinien uwzględnić koszt zapewnienia płynności ruchu tak aby w sposób minimalny ograniczyć utrudnienia w ruchu oraz koszt właściwego oznakowania prowadzonych prac. Rozwiązanie komunikacyjne w obrębie inwestycji zostanie zapewnione przez Wykonawcę zgodnie z zatwier-dzonym z zarządcą drogi „Projektem tymczasowej organizacji ruchu”. Wykonawca zobowiązany jest do za-pewnienia ciągłości ruchu samochodowego oraz pieszego w trakcie realizacji robot budowlanych. 2.4. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji. 2.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towa-rowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt rów-noważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zapropo-nowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne. 2.6.Wszystkie oferowane materiały muszą być , wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trze-cich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.7 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym m.in. poprzez, wykonanie obniżenia krawężnika przy przejściach dla pieszych, projekt nie przewiduje żadnych progów ani uskoków które utrudniałyby sposób poruszania zwłaszcza na wózkach inwalidz-kich. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć szczegółowy harmonogram robót przed podpisaniem umowy z podaniem konkretnej daty rozpoczęcia i zakończenia . 2. 9 Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwyko-nawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wy-konanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks Pracy ( Dz.U z 2014r poz. 1502 z poż.zm). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. 2.10. kod CPV 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 100.000,00zł ( słownie; sto tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium – „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Nakla wraz z budową tras wielofunkcyjnych w tym kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240) w terminie do 12.10.2017r. Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego; 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie; 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela; 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy; 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowania oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania : Wykonawcy winni przedłożyć z ofertą następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zwane dalej- oświadczeniem - stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia –załącznik nr 2 a) w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wy-pełnienie pozostałych, nie wymaganych Działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty. 3. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 4.pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy). 5.zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych) – jeżeli dotyczy - dołączamy do oferty 6.Inne dokumenty zgodnie z SIWZ 7. W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r poz. 184,z póż.zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe należy złożyć wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. E. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce za-mieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ; 1) w pkt B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert; E.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa E. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpo-wiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. E.1 E.3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzie-lenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. F. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (kon-sorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: F.1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F.2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każ-dego z wykonawców występujących wspólnie – należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. F.3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem F.4 Wykonawcy o których mowa w pkt. F.1) składają wspólnie ofertę przy czym a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w Dz.VI pkt.C I D powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie ( tzn. dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu) b) oświadczenia lub dokumenty wskazane w Dz.VI.pkt. A pkt.2 w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania i Dz.VI pkt. B składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. F.5 W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpienie do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przedłużona zostanie umowa regulująca współpracę wykonawców wystę-pujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach