Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przyległego do budynków Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wodzisławiu Śląskim oraz Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, Bogumińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324120930 , fax. +48324120931
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
    Bogumińska 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. +48324120930, fax. +48324120931
    REGON: 27625523000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiatwodzislawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przyległego do budynków Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wodzisławiu Śląskim oraz Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przyległego do budynków Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wodzisławiu Śląskim oraz Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. Przedmiot zamówienia stanowi całość robót budowalnych zaplanowanych do wykonania przez obu zamawiających, w tym: 1) Zakres Powiatu Wodzisławskiego (zakres 1 część 1 i 2): „Zagospodarowanie terenu pomiędzy Bogumińską, L. Mendego oraz Pszowską w Wodzisławiu Śląskim” na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez: „ARCHITEKT” Studio Projektowe Izabela Kuczyńska z Jastrzębia-Zdroju. 2) Zakres Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (zakres 2 część 1 i 2): „Zagospodarowanie przestrzeni (przebudowa parkingu, dróg, dojścia do budynku, urządzenie terenów zielonych) Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wodzisławiu Śląskim” na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez: „ARCHITEKT” Studio Projektowe Izabela Kuczyńska z Jastrzębia-Zdroju oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 0789/19 z dnia 09.07.2019 r. 2. Zakres i rodzaj robót: 1) Zakres 1 część 1: • Wykonanie wycinki krzewów kolidujących z zagospodarowaniem; • Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej wraz z krawężnikami i podbudowami; • Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wraz z krawężnikami i podbudowami; • Rozbiórka nawierzchni asfaltowej wraz z krawężnikami i podbudowami; • Rozbiórka nawierzchni z płyt ażurowych i ścianek betonowych; • Rozbiórka opaski żwirowej wraz z obrzeżami wokół budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej z odłożeniem żwiru do późniejszego wykorzystania; • Demontaż ogrodzenia; • Demontaż oznakowania pionowego z odłożeniem do późniejszego montażu; • Zdjęcie humusu; • Zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznej w miejscu kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu; • Niwelacja terenu, wykonanie korytowania i ukształtowanie projektowanych spadków pod projektowana drogę dojazdową, miejsca postojowe i chodniki; • Zagęszczenie podłoża; • Ułożenie krawężników betonowych zwykłych i najazdowych wzdłuż drogi dojazdowej, miejsc postojowych oraz części chodników; • Ułożenie palisady betonowej h=80 cm na fragmencie połączenia chodników; • Wykonanie fragmentu drogi dojazdowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze grafitowym na projektowanych podbudowach drogowych; • Wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze szarym na projektowanych podbudowach drogowych; • Wykonanie chodników wzdłuż drogi dojazdowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze szarym na projektowanych podbudowach drogowych; • Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm z zaokrągloną fazą w kolorze żółtym na projektowanych podbudowach chodnikowych; • Wykonanie fragmentu chodnika przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o nawierzchni z kostki granitowej łupanej 8/11 w kolorze szarym na projektowanych podbudowach chodnikowych; • Umocnienie skarpy ażurowymi płytami betonowymi; • Ułożenie obrzeży betonowych 6x20x100 cm wzdłuż umocnienia skarpy; • Ułożenie oporników granitowych ciętych 6x20x100 cm na ławie betonowej wokół opaski żwirowej przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz wzdłuż chodnika z kostki granitowej; • Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na warstwie agrowłókniny (wykorzystanie żwiru pozyskanego z rozbiórki); • Ułożenie oznakowania P-18 z kostki granitowej łupanej 8/11 w kolorze czarnym na projektowanym parkingu; • Wymalowanie oznakowania poziomego farbami do znakowania jezdni; • Montaż oznakowania pionowego; • Wykonanie trawników. 2) Zakres 1 część 2: • Roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki betonowej na parkingu wraz z krawężnikami; • Rozbiórka nawierzchni asfaltowej (przy wjeździe na parking od ul. Bogumińskiej) wraz z krawężnikami; • Demontaż oznakowania pionowego z odłożeniem do późniejszego montażu; • Zdjęcie warstwy humusu; • Zagęszczenie istniejących podbudów; • Ułożenie krawężników betonowych zwykłych i najazdowych wzdłuż drogi dojazdowej, miejsc postojowych oraz chodników; • Wykonanie drogi dojazdowej (od strony ul. Bogumińskiej) o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze grafitowym na istniejących podbudowach; • Wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze szarym na istniejących podbudowach; • Wykonanie chodników wzdłuż drogi dojazdowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze szarym na istniejących podbudowach; • Ułożenie oznakowania P-18 z kostki granitowej łupanej 8/11 w kolorze czarnym na projektowanym parkingu; • Montaż oznakowania pionowego; • Wykonanie trawnika. 3) Zakres 2 część 1 (zagospodarowanie terenu): • Wykonanie wycinki drzew i krzewów – w tym wycinka drzew na podstawie pozwolenia na wycinkę; • Rozbiórka chodników prowadzących do budynku o nawierzchni z płyt chodnikowych wraz z podbudowami oraz obrzeżami; • Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wraz z krawężnikami i podbudowami; • Rozbiórka opaski żwirowej wraz z obrzeżami wokół budynku z odłożeniem żwiru do późniejszego wykorzystania; • Rozbiórka istniejących elementów murowanych; • Zdjęcie humusu; • Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej w miejscu kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu; • Niwelacja terenu, wykonanie korytowania i ukształtowanie projektowanych spadków pod fragment projektowanej drogi wewnętrznej, miejsca postojowe i chodniki; • Zagęszczenie podłoża; • Ułożenie oporników granitowych 6x20x100cm na ławach betonowych wzdłuż chodników, • Wykonanie chodników z kostki granitowej łupanej 8/11 w kolorze szarym i z płyt granitowych gr. 4cm, ciętych, płomieniowanych w kolorze szarym; • Wykonanie obramowań wokół miejsc pod nasadzenia zieleni ozdobnej z kostki granitowej 8/11 w kolorze szarym układanych na ławie betonowej; • Ułożenie krawężników betonowych zwykłych i najazdowych wzdłuż drogi wewnętrznej, miejsc postojowych oraz części chodników; • Ułożenie palisady betonowej h=80 cm na fragmencie połączenia chodnika istniejącego z projektowanym; • Wykonanie fragmentu drogi wewnętrznej (od ul. Bogumińskiej do parkingu miejskiego) o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze grafitowym na nowych podbudowach; • Wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze szarym na nowych podbudowach; • Wykonanie chodników wzdłuż drogi wewnętrznej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z zaokrągloną fazą w kolorze szarym na nowych podbudowach; • Wykonanie fragmentu chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm z zaokrągloną fazą w kolorze żółtym na nowych podbudowach; • Wykonanie chodnika wokół budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o nawierzchni z kostki granitowej łupanej 8/11 w kolorze szarym i z płyt granitowych gr. 4 cm, ciętych, płomieniowanych w kolorze szarym na nowych podbudowach; • Umocnienie fragmentu skarpy ażurowymi płytami betonowymi; • Ułożenie obrzeży betonowych 6x20x100 cm wzdłuż chodników i umocnienia skarpy; • Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku na warstwie agrowłókniny (wykorzystanie żwiru pozyskanego z rozbiórki). • Ułożenie oznakowania P-18 z kostki granitowej łupanej 8/11 w kolorze czarnym na projektowanych miejscach postojowych; • Wymalowanie oznakowania poziomego farbami do znakowania jezdni (znak P-24); • Montaż oznakowania pionowego; • Rozścielenie humusu oraz obsianie powierzchni pod trawnik; • Przygotowanie podłoża pod nasadzenia zieleni ozdobnej: rozścielenie humusu, ułożenie agrowłókniny i obsypanie korą drzewną; 4) Zakres 2 część 2 (odwodnienie): • Likwidacja istniejących wpustów drogowych; • Wytyczenie trasy kanalizacji deszczowej; • Wykopy liniowe pod rury projektowane kanalizacyjne; • Wykopy jamiste pod studnie rewizyjne i wpusty; • Zabezpieczenie ścian wykopów; • Roboty montażowe; • Zasypanie wykopów gruntem rodzimym z jednoczesnym zagęszczeniem po wykonaniu robót montażowych; • Wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu z wykopów. Roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego z zakresów, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium powinno zostać wniesione na zasadach określonych w SIWZ - Dział I Instrukcja dla Wykonawców, rozdział X "Wadium".
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 7 i 8 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach