Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84230 Rumia, ul. Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 719 410 , fax. 586 796 517
- Data zamieszczenia: 2018-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7
84230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 586 719 410, fax. 586 796 517
REGON: 52525700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rumia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie terenu przy ul. Topolowej w Rumi na dz. nr. 84 obr.13” w ramach projektu pn. Zielona Wyspa-rozwój terenów zielonych na terenie Gminy Miejskiej Rumia w celu poprawy jakości środowiska miejskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, nr umowy o dofinansowanie: POIS.02.05.00-00-0037/16-00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowania terenu przy ul. Topolowej w Rumi na dz. nr. 84, obr. 13 w ramach projektu pn. Zielona Wyspa-rozwój terenów zielonych na terenie Gminy Miejskiej Rumia w celu poprawy jakości środowiska miejskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, nr umowy o dofinansowanie: POIS.02.05.00-00-0037/16-00. Powyższy teren leży w zasięgu strefy archeologicznej. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 7 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane nawierzchnie z kratki trawnikowej i alejki spacerowej, określone w pkt. 1 i 2 OPZ, na okres min. 24 miesięcy. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: operatorzy maszyn i urządzeń, ogrodnicy. Powyższe wymagania określają w szczególności: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Oferowane prace muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w OPZ oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (do banku: Bank Rumia Spółdzielczy, nr konta: 18 8351 0003 0000 2394 2000 0100), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej– dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz– oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód wniesienia wadium. 6) zobowiązanie do udostępnienia zasobów według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ ( jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sadzenie drzew i krzewów oraz pielęgnacja terenów zielonych na obszarze Gminy Pruszcz Gdański
Dodano: 2024-05-13 - Utrzymanie porządku i pielęgnacja terenów zielonych w sołectwach Gminy Pruszcz Gdański
Dodano: 2024-05-09 - Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
Dodano: 2024-03-27 - Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Łeby w latach 2024-2025
Dodano: 2024-02-05 - Wykonanie nasadzeń zastępczych dla inwestycji „Budowa zbiornika retencyjnego Jaśkowa Dolina”
Dodano: 2023-05-31 - Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w roku 2023
Dodano: 2023-05-25 - Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Gminę Nowy Dwór Gdański
Dodano: 2023-04-05 - Mechaniczne koszenie terenów zieleni w Chojnicach
Dodano: 2023-04-04 - Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni, trawników i żywopłotów na terenie gminy Bytów
Dodano: 2023-03-30 - Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Kosakowo w 2023 r.
Dodano: 2022-12-29