Przetargi.pl
Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Łeby w latach 2024-2025

Gmina Miejska Łeba ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Łeba, Kościuszki 90
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Łeba
    Kościuszki 90
    84-300 Łeba, woj. pomorskie
    REGON: 770979743
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Łeby w latach 2024-2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac polegających na prowadzeniu utrzymania ipielęgnacji zieleni na terenie miasta Łeby tj. zieleń w obrębie pasa drogowego, skwerów,utrzymanie parku miejskiego, wykonywanie i pielęgnacja rabat nasadzeń roślin ozdobnych ikwiatów, cięcia i nasadzenia drzew oraz ich pielęgnacja. Zakres, lokalizację i powierzchnieterenów przeznaczonych do utrzymania określa załącznik nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.3. Wysokość wadium wynosi: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je przelać na rachunek bankowy Zamawiającego:Gmina Miejska ŁebaBank Rumia Spółdzielczy66 9324 0008 0000 0202 2000 0010Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Przelew powinien być opatrzony dopiskiem „Wadium - Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Łeby w latach 2024-2025 – GK.271.1.2024.WS”.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.8. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest aby poręczenie lub gwarancja obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Poręczenie lub gwarancja musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa.11. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – gwarancja wadialna zawierana przez jednego z Wykonawców wspólnych musi jednocześnie wyszczególniać wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w ustawie pzp, w szczególności w art. 98 ust. 6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;c) zdolności technicznej lub zawodowej.2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału „uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów”:Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, jeżeli posiada wymagane uprawnienia do wykonywania zamówienia tj.:a) wpis do rejestru (BDO) podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami,prowadzonym przez marszałka zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587z późn. zm.);3. Sposób oceny spełnienia warunków udziału „sytuacja ekonomiczna lub finansowa”:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, nie mniejszą niż 200000,00 zł (dwieście tysięcy 00/100 złotych).4. Sposób oceny spełnienia warunków „zdolność techniczna lub zawodowa”: Wykonawca spełni przedmiotowy warunek,jeżeli posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową:4.1 w zakresie potencjału technicznego dysponuje:a) - samochód dostawczy o masie całkowitej do 3,5 t - 1 szt.b) - samochód skrzyniowy do 5 t - co najmniej 1 szt.c) - ciągnik kołowy z przyczepą – szt.1d) - kosiarki samojezdne – szt.1e) - kosiarki samobieżne – szt.2f) - beczkowóz lub zbiornik /do podlewania roślin/ - szt.1g) - opryskiwacz plecakowy – szt. 14.2 w zakresie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, abyWykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, spełniającymi minimalne wymogi, tj.:- osoby, które w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze pojazdówprzeznaczonych do realizacji zamówienia ( tj. operatorzy sprzętu, kierowcy),- wykonawca powinien posiadać min. 1 osobę do nadzorowania prawidłowości prac , która posiada doświadczenie wnadzorowaniu prac związanych z utrzymaniem terenów zieleni tj. posiadającej uprawnienia Inspektora Nadzoru Prac naTerenach Zieleni lub min. wykształcenie średnie ogrodnicze (lub w kierunku architektura krajobrazu) .4.3 w zakresie zdolności zawodowej - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychrównież wykonywanych w zakresie utrzymania zieleni na terenach publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychdostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonanelub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychsą wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądźinne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesiący - wgwzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy suma wynagrodzenia wykonawcy za świadczenie usługwymienionych w załączonym wykazie wyniesie co najmniej 400 000,00 zł brutto.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wyżejwymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców.5. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach