Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężnej - budowa boiska, placu zabaw i siłowni plenerowej oraz wykonanie ciągów pieszych

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4165000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
    Rynek 1 1
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 4165000, fax. 32 4165639, 32 4165640
    REGON: 27625530600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężnej - budowa boiska, placu zabaw i siłowni plenerowej oraz wykonanie ciągów pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje wykonanie następujących robót: 1. roboty pomiarowe, 2. usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 3. roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 4. koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, 5. warstwy odsączające i odcinające, 6. podbudowa z tłucznia kamiennego, 7. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, 8. nawierzchnia z betonu asfaltowego, 9. roboty ziemne pod fundamenty, 10. zbrojenie betonu, 11. podbudowa z betonu sprężonego, 12. roboty z betonu konstrukcyjnego, 13. roboty betonowe, 14. roboty zbrojarskie, 15. roboty z betonu niekonstrukcyjnego, 16. hydroizolacje, 17. dostawa i montaż wyposażenia, 18. nawierzchnia bezpieczna, 19. zieleń (założenie i pielęgnacja). Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem oraz dokumentacją projektową stanowiącymi załączniki nr 6,7 i 8 do SIWZ. 1.Prace związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej będą wykonywane w III etapie (dotyczą budowy boiska i kortów). 2.Z uwagi na okres, w którym dopuszczono realizację wycinki, obejmujący sezon lęgowy ptaków (1 marzec - 15 październik), wycinka drzew winna być nadzorowana przez ornitologa celem niedopuszczenia do zniszczeń gniazd ptaków przed wyprowadzeniem z nich lęgów. (Wykonawca zapewni nadzór ornitologa na własny koszt). 3.Ilekroć w projekcie pojawi się nazwa producenta dotycząca zastosowanego materiału lub urządzenia itp., należy ją rozumieć wyłącznie jako propozycję rozwiązania. W każdym przypadku można zastosować materiał, urządzenia itp. innego producenta pod warunkiem posiadania parametrów nie gorszych od zawartych w dokumentacji. 4.Przedstawione w dokumentacji projektowej wyroby budowlane (urządzenia, materiały) należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady wynikające z Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 29 i 30 Dz. U. 2015 poz.2164). Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne wyroby budowlane i innych producentów, niż określono w projekcie, o ile spełniają one warunek równoważności technicznej oraz zapewnione zostaną rozwiązania równoważne co do osiąganej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem projektu. Na etapie oferty należy wykazać zamienne elementy. 5.Wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać co najmniej 3 letni okres gwarancji. 6.W przypadku urządzeń zabawowych oraz siłowych: a) wymiary urządzeń, elementów konstrukcyjnych oraz wielkości wysokości upadkowych mogą odbiegać od przedstawionych w granicach 10%, ale urządzenia muszą się mieścić w obrębie podanych w SSTWiOR stref bezpieczeństwa. b) główne elementy konstrukcyjne urządzeń placu zabaw powinny być wykonane z takiego samego rodzaju materiałów, jak podane w SSTWiOR . c) w przypadku zastosowania urządzeń różnych producentów należy zachować w celu uzyskania jednorodności jednakowy rodzaj materiałów (zgodnie z SSTWiOR) oraz kolorystykę elementów. 7. Przy wycenie kosztów wycinki drzew należy uwzględnić fakt, że pozyskane drewno oraz gałęzie przechodzą na własność Wykonawcy, a pozostałości po karczowaniu drzew podlegają wywozowi i utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Wadium winno być wniesione do upływu terminu składania ofert. 3. Ustala się wadium w wysokości: 40.000,00 zł 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671. 6. Wadium wniesione w pieniądzu będzie uznane przez zamawiającego za wniesione prawidłowo tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazane konto w terminie określonym w pkt. 2 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w Kasie Urzędu Miasta pok. 102 w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu określonego w pkt. 2. 8. Kserokopię dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę wraz z datą potwierdzenia, zaleca się załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którzy złożą oferty bez wniesionego wadium będą wykluczeni z postępowania, a ich oferta będzie odrzucona. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach