Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ul. Głównej w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 000527210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ul. Głównej w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca budowę kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z miejscami postojowymi, w tym wykonanie: placu zabaw, siłowni fitness, ciągów komunikacyjnych i pieszych; elementów małej architektury oraz oświetlenia i odwodnienia na działce nr 3588/259 przy ul. Głównej w Tarnowskich Górach. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! Rysunki (zdjęcia) urządzeń zabawowych oraz wyposażenia siłowni przedstawione przez Zamawiającego mają wyłącznie charakter poglądowy. Natomiast skład urządzeń zabawowych oraz wyposażenia siłowni zaproponowanych przez Wykonawcę musi być zgodny z opisem zawartym w karcie technicznej danego urządzenia. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty techniczne, zgodne z odpowiednimi normami, aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących akredytowanych przez PCBC np. ITB i CNBOP. Wszystkie urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni zewnętrznej oraz nawierzchnia poliuretanowa muszą być zgodne z normami PN-EN 1176:2009, PN-EN 16630:2015 i PN-EN 1177:2009. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania elementów drewnianych w urządzeniach zabawowych !!! Dopuszcza się wyłącznie montaż urządzeń o jednorodnym charakterze i kolorystyce. Wszelkie zmiany charakteru lub kolorystyki urządzeń muszą zostać uzgodnione z nadzorem autorskim. UWAGA! Jeżeli zastosowanie tzw. materiałów i urządzeń równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000,00 zł. 2) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – zagospodarowanie terenu przy ul. Głównej”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego (o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) dla: a) urządzeń zabawowych: Karty techniczne zawierające następujące dane: - zdjęcia urządzenia zabawowego (ilustracja katalogowa), - rysunek zawierający widok i rzut urządzenia zabawowego, - wymiary urządzenia, - wykaz materiałów z których zbudowane jest urządzenie, - sposób fundamentowania urządzeń zabawowych, - wymagane strefy funkcjonowania, - numer katalogowy produktu. UWAGA! Rysunki (zdjęcia) urządzeń zabawowych przedstawione przez Wykonawcę mają wyłącznie charakter poglądowy. Natomiast skład urządzeń zabawowych zaproponowanych przez Wykonawcę musi być zgodny z opisem zawartym w karcie technicznej danego urządzenia. b) urządzeń fitness: Karty techniczne zawierające następujące dane: - zdjęcia urządzenia fitness, - opis funkcji danego urządzenia, - wymiary urządzenia, - wykaz materiałów z których zbudowane jest urządzenie fitness, - sposób fundamentowania urządzeń fitness, - wymagane strefy funkcjonowania, - numer katalogowy produktu. 4) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). 5) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach