Przetargi.pl
Utworzenie przestrzeni publicznej terenów zieleni pn. „Zielona przestrzeń” - Rzerzęczyce, Gmina Kłomnice w formule Zaprojektuj i Wybuduj.

Gmina Kłomnice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-270 Kłomnice, Strażacka 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
    Strażacka 20
    42-270 Kłomnice, woj. śląskie
    REGON: 151397983
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie przestrzeni publicznej terenów zieleni pn. „Zielona przestrzeń” - Rzerzęczyce, Gmina Kłomnice w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni pn. „Zielona przestrzeń” - Rzerzęczyce, Gmina Kłomnice w formule Zaprojektuj i Wybuduj2. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, zgodnie z uwzględnieniem założeń Programu Funkcjonalno - Użytkowego, będącym załącznikiem do SWZ, zawierającej następujące opracowania:a) projekt budowlano - wykonawczy dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami (jeśli będą wymagane) - 3 egzemplarze w wersji papierowej b) specyfikacje techniczne – 1 egzemplarz w wersji papierowej;c) przedmiar robót, sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy – 2 egzemplarze w wersji papierowej;d) kosztorys inwestorski, sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy – 2 egzemplarze w wersji papierowej;e) wersja elektroniczna całości zamówienia na nośniku CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych – 1 sztuka;f) stosowna decyzja administracyjna (pozwolenie na budowę /zgłoszenie), wydane przez Starostwo Powiatowe w Częstochowie;g) Dokumentację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz przepisami w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych, planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym. 2) Wykonanie robót budowlanych nastąpi na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz uzyskanej decyzji administracyjnej (pozwolenie/zgłoszenie), ale tylko w zakresie etapu I zadania obejmującego:a) wytyczenie i wykonanie ścieżek parkowych o nawierzchni przepuszczalnejb) budowę altanyc) zakup i nasadzenie zielenid) zakup i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stoły z ławkami, stojaki na rowery itp.)Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno – użytkowym (załącznik nr 2 do SWZ). Wszelkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ i załącznikach.3. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłomnice, zatwierdzonego Uchwałą Rady Gminy Kłomnice 129.XXII.2016 z dnia 31.03.2016 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kłomnice opublikowanego w dniu 14 kwietnia 2016 r. w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego z 2016 r. poz. 2284, działka na której planowana jest do realizacji inwestycja położona jest w terenie oznaczonym symbolem „UK/ZP – tereny usług kultury, turystyki, tereny zieleni parkowej, częściowo pod poszerzenie drogi „KDD” – tereny dróg dojazdowych. Ponadto zgodnie z §95 i §96 - teren na którym ma być realizowane zadanie jest objęty częściową ochroną konserwatorską „B”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejo ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej:• jedną robotę budowlaną (budowę lub przebudowę lub remont lub modernizację) polegającą na urządzeniu terenów zieleni wraz z małą architekturą o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł.Jako jedno zadanie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.b) Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia1) w zakresie wykonania dokumentacji projektowej:• co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej,2) w zakresie realizacji robót budowlanych:• co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie kwalifikacje zawodowe do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będący aktualnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;2. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać zamówienie pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023, poz. 682)3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach