Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy SP Jędrzychów

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug.polkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy SP Jędrzychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zagospodarowanie terenu przy SP Jędrzychów” z ramach zadań budżetowych pn.: „Rewitalizacja terenu przy SP Jędrzychów 801 80101 6050”. Zamówienie dotyczy realizacji robót związanych z budową ciągów komunikacyjnych i oświetlenia, budową nowych placów zabaw, wykonaniem nowej szaty roślinnej wraz z trawnikami i montażem wyposażenia terenu przy Szkole Podstawowej w Jędrzychowie na działkach nr 124 i 123/25 obręb Jędrzychów. Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujące : 1) Przebudowę drogi, budowę ciągów komunikacyjnych i placyku rekreacyjnego, w tym : a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) wbudowanie obrzeży, d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. 2) Oświetlenie terenu. 3) Wykonanie odwodnienia terenu, 4) Budowę placów zabaw z nawierzchnią bezpieczną i nawierzchnią z trawy naturalnej, 5) Montaż wyposażenia terenu (ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, itp.). 6) Wykonanie szaty roślinnej i trawników. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowej, , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opisie pozycji przedmiarów robót. W skład w/w dokumentów wchodzi : 1) Projekt budowlany i projekt wykonawczy „Zagospodarowania terenu przy SP Jędrzychów”. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Przedmiar robót. Dokumentację projektową wykonała Jednostka Projektowa: „ATD Architekci” s.c, ul. Oleśnicka 15B, 50-320 Wrocław. 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń własnych określonych w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej. 2) Materiały i urządzenia podlegające wbudowaniu muszą posiadać wymagane oznakowanie CE oraz powinny odpowiadać, co do jakości i bezpieczeństwa, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 - ustawy Prawo budowlane. 3) Urządzenia zabawowe wraz z poszczególnymi elementami składowymi muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i badań Polskiej i Europejskiej Normy 1176:2009. 4) Nawierzchnie bezpieczne z płytek poliuretanowych muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i badań Polskiej i Europejskiej Normy 1177:2009 oraz atesty higieniczne PZH. 5) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych, stanowiących o przydatności, charakterze, itp. 6) Funkcja (charakter), wygląd i kolorystyka urządzeń równoważnych musi być zgodna z urządzeniami wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej. 7) Wymiary urządzeń równoważnych lub ich podzespołów, elementów, nie mogą być mniejsze niż podane w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się podzespoły, elementy urządzeń większe maksymalnie o 5 % niż podane w dokumentacji projektowej. 8) Przed wbudowaniem materiału na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń odpowiedni dokument wymieniony w ust. 2), 3) i 4). 9) Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały niezbędne do wykonania przewidzianych normami badań oraz potwierdzenia jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ciężaru i ilości zużytych materiałów. 10) Badania, o których mowa w pkt 9, będą realizowane przez Wykonawcę na własny koszt. 11) Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia badań okaże się, że zastosowane materiały, bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową, to koszty badań dodatkowych i ponadnormatywnych w stosunku do badań określonych w ust. 9 obciążają Wykonawcę. 12) Humus zastosowany przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia musi być wysokiej jakości bez zanieczyszczeń (kamieni, korzeni, gruzu itp.) z dużą zawartością próchnicy oraz odpowiedniej granulacji. 13) Materiał roślinny: - jego parametry, zdrowotność musi odpowiadać warunkom ujętym w dokumentacji projektowej, - powinien być doniczkowany i posiadać etykiety wskazujące gatunek i odmianę, - ma być wyhodowany w polskich szkółkach, bądź w przypadku roślin sprowadzonych z zagranicy musi przejść minimum roczną aklimatyzację w polskich warunkach. W przypadku stwierdzenia w okresie wegetacji, że materiał nie odpowiada wskazaniom zawartym w projekcie szaty roślinnej Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wymienić go na właściwy. 14) Trawniki muszą być wykonane wyłącznie z traw gazonowych. W związku z tym Wykonawca przed ich założeniem przedłoży przedstawicielowi Zamawiającego proponowane mieszanki traw, celem akceptacji. W celu potwierdzenia, że została wysiana właściwa mieszanka traw Wykonawca przedłoży przedstawicielowi Zamawiającego etykietę z opakowań zakupionych traw. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć: a) szczegółowe specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń zabawowych zawierające m.in.: - rysunki techniczne, wizualizację kolorystyczną urządzeń, - wymiary urządzeń, średnice rur wraz z grubościami ścianek, - wymiary pola powierzchni zderzenia, - opis użytych materiałów, - sposób zabezpieczenia elementów metalowych przed korozją, - rodzaj i sposób malowania elementów metalowych, - sposób zabezpieczenia śrub/nakrętek, - sposób posadowienia w gruncie. b) certyfikaty potwierdzające wykonanie oferowanych urządzeń zabawowych zgodnie z Europejską i Polską normą 1176:2009. c) certyfikaty potwierdzające wykonanie oferowanych płytek poliuretanowych zgodnie z Europejską i Polską normą 1177:2009 oraz atesty higieniczne PZH.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach