Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu przy ruinach zamku w Ujeździe”

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu przy ruinach zamku w Ujeździe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnych robót budowlanych mających na celu rewitalizację zabytku, przywrócenie funkcjonowania na cele edukacyjne, kulturalne oraz promocyjne tutejszego regionu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Teren zamku znajduje się w na terenie zabytkowego osiedla nr 154/57 wkz. z 12.09.1957r. oraz jest wpisany do rejestru zabytków Nr. rej. 884/64 z 15.05.1964r. Na granicy działki 840/10 z działką sąsiadującą 840/9 projektuje się wygrodzenie terenu w formie wertykalnych elementów stalowych ( kształtowniki stalowe) wraz z nowoprojektowanymi nasadzeniami (zieleń wysoka np. platany), zgodnie z dokumentacją zaplanowano: 3.1 Demontaże: - demontaż ogrodzenia terenu - uporządkowanie terenu ( zieleń niska, uporządkowanie drzewostanu) - uporządkowanie fundamentów ruin (na poziomie terenu) w zakresie korozji biologicznej usunięcie dzikiej zieleni z tkanki zabytkowej w zakresie projektowym ( pozostałości fundamentowe z nawierzchnią wypełniającą) 3.2 Projektowane: - mikroniwelacja terenu w miejscach niezabudowanych historycznie tj. wejście na teren od strony projektowanego parkingu (północna część) oraz wejście na teren od południowego-zachodu łącząc ze sobą teren plantów oraz umożliwiając otwarcie rekreacyjne, - wykonanie ścieżek pieszo- jezdnych, - wykonanie ścieżki historycznej ( tablice informacyjne mobilne, standy, stałe), - wykonanie nawierzchni sceny, - wykonanie zadaszenia czasowego sceny ( konstrukcja membranowa demontowalna), - wykonanie parkingu multifunkcyjnego ( wraz z mediami woda) - uporządkowanie terenu, nasadzenia ( zieleń niska, trawy, byliny), - siedziska, mała architektura, - modernizacja oświetlenia architektonicznego w ramach istniejącej infrastruktury - posadowienie niewidoczne dla czasowego zadaszenia sceny - odnowienie elementów zabezpieczających (barierki w ruinach – blokada wstępu, chroniące przed upadkiem) - oczyszczenie istn. studni kamiennej - zagospodarowanie terenów północnych poprzez wprowadzenie zieleni wysokiej w formie szpaleru wraz z ogrodzeniem w formie pionowych elementów w celu oddzielenia gruntów Inwestora - projektuje się ingerencję w trasowanie linii oświetlenia- sposób prowadzenia sieci zasilania oświetlenia przedstawiono na rys. A-02. Zmiany w oparciu o materiały zabudowane z wykorzystaniem okablowania istniejącego. Należy wykonać likwidację słupów, montaż naświetli z pozycji nawierzchni, przełożyć zasilanie będące obecnie w kolizji z projektowanymi ścieżkami. Dla instalacji oświetlenia wykonać należy zasilanie z odnawialnych źródeł energii (panele fotowoltaiczne) Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy, itp.) w celu przedłożenia do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane. Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw gwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów - przy doborze materiałów należy brać pod uwagę zalecenia konserwatora zabytków b) Wykonawca zobowiązany jest w ciągu roku od dnia odbioru końcowego do pielęgnacji nasadzeń jakie należy wykonać w ramach zadania inwestycyjnego, c) Wykonawca powinien uwzględnić dodatkowo wszelkie warunki konserwatorskie, o których mowa w POZWOLENIU nr 229/N/2018 oraz zaleceniach konserwatorskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.000,00 zł (dziewiętnaście tysięcy i 0/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje określonych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4. Dowód wniesienia wadium 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach