Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Domu Ludowym w Wiadernie

Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Prezydenta Ignacego Mościckiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
    Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
    REGON: 59064833300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Domu Ludowym w Wiadernie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja: działka nr 382 obręb nr 19 Wiaderno 1. Zakres rzeczowy: 1. Budowa jezdni manewrowej wraz z miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych o powierzchni ok. 765,80m2 (kostka betonowa behaton, jezdnia kolor grafitowy, miejsca parkingowe kolor szary, 2. Budowa chodników, (kostka betonowa – wzór i kolor do uzgodnienia z zamawiającym) o powierzchni ok. 561,15m2 3. Budowa dwóch zjazdów z drogi gminnej i drogi powiatowej. 4. Ogrodzenie obiektu: - dostawa i montaż ogrodzenia panelowego o długości ok. 210 mb, - dostawa i montaż bramy przesuwnej o szerokości 5 mb (2 szt.), - dostawa i montaż furtki o szerokości 1,2 mb (3 szt.). 5. Rów odwaniający: - wykonanie rowu krytego, - wzmocnienie rowów płytami meba, - montaż studni betonowej dn. 1200 mm, - wykonanie wpustów odwadniających 3 szt. (przykanaliki 200 mm o łącznej długości 12 mb). 6. Urządzenia małej architektury: - dostawa i montaż ławek szt. 7, koszy szt. 5, stojaków na rowery szt. 2 (minimum 10 miejsc postojowych). 7. Przygotowanie terenu oraz wykonanie siewu trawy oraz nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej. 8. Usunięcie kolizji z urządzeniami telekomunikacyjnymi. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, powinien to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana Wykonawcy (w siedzibie Zamawiającego) w celu sporządzenia oferty. Uwaga: projekt budowlany obejmuje szerszy zakres przedsięwzięcia niż objęty niniejszym postępowaniem. W roku 2020 zrealizowano budowę budynku Domu Ludowego. Zakres niniejszego postępowania dotyczy wyłącznie prac wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie budowlanym w części pn.: „DROGI”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach