Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu (przebudowa chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy) Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu (przebudowa chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy) Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu (przebudowa chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy) Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie, w tym przebudowa chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy, roboty rozbiórkowe starych nawierzchni i obrzeży, częściowe usunięcie istniejącej zieleni wysokiej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót drogowych, w zakresie „górnego” chodnika (na lewo od schodów): • usunięcie dwóch wpustów deszczowych, w tym jeden czynny, drugi nieczynny (trwale zaślepić podejście), • przesunięcie podejścia pod czynny wpust deszczowy, • wykonanie nowego wpustu w nowej lokalizacji, • rozbiórka istniejącej balustrady, • rozbiórka istniejącego betonowego muru oporowego do poziomu ok. 20 cm poniżej istniejącego chodnika, • rozbiórka nawierzchni i podbudowy istniejącej drogi brukowanej, na fragmencie objętym przebudową (zgodnie z Dokumentacją rysunkową), wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji, • korytowanie i niwelacja dna koryta na gruncie rodzimym • montaż nowego obrzeża chodnikowego na ławie betonowej, zamiast muru oporowego (szczegół „D”), • montaż nowego krawężnika najazdowego na ławie betonowej, między starą kostką brukową, a nowym fragmentem chodnika (szczegół „C”), • wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika, • czasowa rozbiórka i ponowne ułożenie istniejącego chodnika z kostki brukowej, wzdłuż starego muru oporowego i nowego obrzeża, • regulacja spadku (demontaż, podbudowa, ponowne ułożenie) istniejącej nawierzchni z kostki granitowej, przy nowo wykonanym krawężniku najazdowym – wyrównać rzędne nowego i starego fragmentu nawierzchni, • nasypanie skarpy po prawej stronie od starego muru oporowego – zasypanie jego pozostałości, dorównanie do nowego obrzeża, wyprofilowanie skarpy (nachylenie 1:1,55), zabezpieczenie jej geowłókniną i obsypanie czarnoziemem gr. 5 cm, b) wykonanie robót w zakresie „dolnego” chodnika (na prawo od schodów, do furtki wejściowej na teren Akademii Morskiej): • wycinka istniejących niskich drzew iglastych, zlokalizowanych przy budynku trafostacji, • rozbiórka nawierzchni i podbudowy istniejących chodników, wraz z obrzeżami i krawężnikami, na fragmentach objętych przebudową (zgodnie z Dokumentacją rysunkową), wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji, • korytowanie i niwelacja dna koryt na gruncie rodzimym • montaż nowych krawężników (w tym najazdowych) i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej (szczegół „B”), • wykonanie podbudów i nawierzchni nowych chodników, placu oraz wjazdu na parking, • wykonanie ścieżki z bruku okrągłego między placem a parkingiem • czasowa rozbiórka i ponowne ułożenie istniejącej nawierzchni drogi dojazdowej w pasie wzdłuż wymienianego krawężnika, • dostawa i montaż trzech ławek oraz trzech koszy na śmieci, • obsypanie czarnoziemem terenów przyległych do wykonywanych robót c) nadzór nad prowadzonymi robotami, w tym kontrola rzędnych i sytuacji terenowej, dokonywana w trakcie poszczególnych etapów robót przez uprawnionego geodetę, d) aktualizacja przez uprawnionego geodetę mapy zasadniczej znajdującej się w zasobie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do zgodności z sytuacją terenową, w rejonie objętym zakresem przedmiotu zamówienia, e) sporządzenie i dostarczenie w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę, atesty, certyfikaty i deklaracje na wszelkie zastosowane wyroby i materiały oraz oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu Zamówienia zgodnie z Dokumentacją techniczną. Wymiary wszystkich elementów należy dostosować do sytuacji występującej w naturze, dokonując na bieżąco w trakcie robót niezbędnych sprawdzeń otaczających rzędnych i odległości do innych obiektów. Nadzór geodezyjny nad prowadzonymi robotami znajduje się po stronie Wykonawcy. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie zaznaczonym graficznie na Dokumentacji rysunkowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót budowlanych jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany w Przedmiarze Robót, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Powyższe załączniki do SIWZ mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), malejąco: zał. nr 7, zał. nr 8, zał. nr 9. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarze Robót (zał. nr 9 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 26.06.2019 r. godz. 14.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Układanie nawierzchni (np. układanie kostki brukowej na drogach i chodnikach)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-12/19 na Zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach