Przetargi.pl
zagospodarowanie terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno - sportowe ogólnodostępne w Zespole Szkół nr 1 przy ul. Traugutta 23 w Bartoszycach.

Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Kętrzyńska 22b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 762-98-61 , fax. 0-89 762-98-61
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach
    ul. Kętrzyńska 22b 22b
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 762-98-61, fax. 0-89 762-98-61
    REGON: 51955706300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zagospodarowanie terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno - sportowe ogólnodostępne w Zespole Szkół nr 1 przy ul. Traugutta 23 w Bartoszycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu posesji szkoły w tereny rekreacyjno- sportowe ogólnodostępne, zgodnie z projektem, kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę dojazdu i ciągów pieszych. 2.1. Dojazd nr 01 - Szerokość wjazdu od ulicy Traugutta wynosi 5,0 m - Nawierzchnia: Kostka betonowa brukowa szara gr. 8 cm na 4 cm podsypce cementowo - piaskowej ( 1: 4 ). - Podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm. - Wymiana gruntu na piasek gr. 15 cm. - Dojazd ogranicza obrzeże betonowe o wymiarach 8 x 30 cm. 2.2. Chodniki nr 02 - Projektowana szerokość ciągów pieszych wynosi 1,5 - 3,0 m. - Spadki poprzeczne - jednostronne 2 %. - Spadki podłużne 0,5 - 3,0 % - Nawierzchnia: Kostka betonowa brukowa gr. 6 cm na 4 cm podsypce cementowo - piaskowej ( 1 : 4 ). - Wymiana gruntu na piasek gr. 10 cm. - Nawierzchnię ograniczają obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 cm. 2.3. Schody terenowe. Między bieżnią a szkołą istniejące schody i mur oporowy przy schodach należy rozebrać i wykonać nowe schody i mur oporowy, który będzie policzkiem dla schodów. Na murkach należy umieścić poręcze z rur stalowych o średnicy 50 mm - Konstrukcja schodów: Szerokość stopnia 0,35 m Wysokość stopnia 0,15 m Długość stopnia 3,0 m. - Nawierzchnia: Stopnice - kostka betonowa czerwona gr. 6 cm na 4 cm podsypce cementowo - piaskowej ( 1 : 4 ). Podstopnice - krawężniki betonowe o wymiarach 15 x 30 cm. Podbudowa - chudy beton B-9 grubości 10 cm. Policzki - murki szerokości 25 cm, wysokości 75 cm z betonu B-20 2.4. Budowę bieżni prostej 60 m, czterotorowej nr 03 - Powierzchnia bieżni 75 x 4,88 = 366 m? - Obwód bieżni 159,76 m - Nawierzchnia: syntetyczna, poliuretanowa gr. min.13 mm z podwójną warstwą użytkową natryskową ( np. typu Regupol PD, Conipur SP, Conipur EPDM lub inna o podobnych parametrach) na podbudowie z betonu asfaltowego ułożonego dwuwarstwowo ( warstwa wiążąca gr. 5 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm), kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 15 cm. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem betonowym. - Kolor nawierzchni ceglasty, linie w kolorze białym. 2.5. Budowę skoczni do skoku w dal i trójskoku nr 04 - Powierzchnia rozbiegu 45 x 1,22 = 54,9 m? - Powierzchnia zeskoczni 16,50 m? - Nawierzchnia rozbiegu: syntetyczna, poliuretanowa gr. 13 mm z podwójną warstwą użytkową natryskową ( np. typu Regupol PD, Conipur SP, Conipur EPDM lub inna o podobnych parametrach) na podbudowie z betonu asfaltowego ułożonego dwuwarstwowo ( warstwa wiążąca gr. 5 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm), kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 15 cm.. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem betonowym. Kolor nawierzchni rozbiegu ceglasty. - Nawierzchnia wybiegu trawiasta, w zeskoczni piasek płukany gr. 30- 40 mm - Wokół zeskoczni nawierzchnia poliuretanowa szer. 1,0m. 2.6. Odwodnienie. - Powierzchniowe przez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych kierujących wody opadowe do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej ( odrębne opracowanie). Z powierzchni ciągów pieszych i bieżni wody opadowe odprowadza się na przyległe trawniki. Wzdłuż projektowanych murków oporowych, przy skarpach, zaprojektowano ścieki z elementów betonowych, odprowadzających wodę opadową z terenu do wpustów kanalizacji deszczowej. 2.7. Roboty ziemne. Zasadnicza niwelacja terenu nie występuje, a roboty ziemne ograniczają się do wykopu koryt pod nawierzchnię dojazdów, ciągów pieszych, bieżni, skoczni do skoku w dal. Teren należy przekopać, użyźnić warstwą mieszanki wegetacyjnej grubości 10 cm i obsiać trawą. Dokładne zestawienie zamawianych robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wpłacić ( wnieść ) wadium w wysokości 5 957,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną podobną inwestycję. 6)Posiadają środki finansowe przyznaną linię kredytową lub zdolność kredytową na kwotę nie mniej niż 100 000, 00 zł. 7)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 500 000, 00 zł 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, dowód wniesienia wadium, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2. Wykonawcy zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólne. 1) Umowa współpracy wspólników - dostarczona po wyborze oferty. 4.Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, kierownik budowy - uprawnienia budowlane w zakresie jak przedmiot zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oświadczenie o przyjęciu warunków umowy bez zastrzeżeń, wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniej niż 500 tys. zł. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub ksero kopi potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bartoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach