Przetargi.pl
Zagospodarowanie placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: Wykonanie prac budowlanych w zakresie opisanym w SIWZ i wyjaśnieniach do SIWZ. W zakres przedmiotu umowy wchodzą: a) Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ogólny zakres opracowania obejmuje: teren zielony, zadrzewienie, zieleń niską, ciągi komunikacyjne (chodniki), małą architekturę (ławki parkowe, kosze na śmieci), rośliny ozdobne oraz oświetlenie parkowe. Zagospodarowanie terenu zostało przedstawione na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500, w granicach objętych projektem, która stanowi załącznik do niniejszego opracowania. Szczegółowy przewidywany zakres robót obejmuje: Wykonanie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm czerwonej oraz szarej kostki granitowej o wymiarach 7x9 cm. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego składającego się z latarni parkowych na fundamencie betonowym ze stalowego (ocynkowanego lub aluminiowego), dekoracyjnego słupa z ozdobnymi odlewami z wysięgnikiem dwuramiennym. Zakup pięciu ławek parkowych oraz trzech koszy na śmieci. Odrestaurowanie trzech istniejących, kamiennych ławek. Rozebranie nieczynnej fontanny, która znajduje się na terenie działki objętej opracowaniem, w miejscu istniejącej fontanny projektuje się nasadzenia roślinami ozdobnymi. Zagospodarowanie zieleni. Na to zadanie składać się będzie klomb centralny (kwiaty oraz krzewy ozdobne) oraz klomby pozostałe (krzewy ozdobne). Pozostała część działki obsiana będzie trawą. Wykonawca będzie zobowiązany pozostawić istniejące drzewa, a także wykonać nowe nasadzenia z Żywotnika zachodniego oraz Thuji occidentalics. Powierzchnia terenu działki nr 299/4 pod inwestycję do 1292 m?. Powierzchnie nawierzchni utwardzonych: a) Alejka utwardzona (kostka betonowa i granitowa): do 292 m2. b) Powierzchnie objęte projektowaną zielenią: Klomb centralny (ziemia uprawna, rośliny ozdobne) do 61 m2. Klomby pozostałe (ziemia uprawna, rośliny ozdobne) do 93 m2. Zieleń urządzona istniejąca (trawa gazonowa) do 845 m2. Gatunki roślin (rodzaje) jakie powinny być posadzone należy uzgodnić z Gminą. Do obowiązków wykonawcy należy również: a) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie opinii, ekspertyz, warunków technicznych, programów prac archeologicznych jak również wszelkich innych dokumentów, które okażą się niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z wytycznymi Zamawiającego zrealizowanie całości inwestycji od rozpoczęcia prac do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym wielobranżowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ . Okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia jest zgodny z ofertą złożoną przez Wykonawcę (długość trwania związana z kryteriami oceny ofert zawartymi w Rozdziale XIII SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 (pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach