Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
REGON: 00052385000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Spacerową a Towarową w ramach zadania inwestycyjnego: Rewitalizacja parku nadmorskiego, parku Jedności Narodowej w Kołobrzegu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie: 1. Terenu pomiędzy ul. Spacerową a Towarową 1.1. Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych (rozebranie nawierzchni utwardzonych wraz z wywozem gruzu około 2125 m2); 1.2. Elementy małej architektury ( dostawa i montaż: ławek parkowych 22 szt.; koszy na śmieci 10 szt.; bindaż o konstrukcji rurowej około 1782 m); 1.3. Fontanna (płyta dna żelbetonowa około 15 m3; ściany żelbetonowe około 21 m2); 1.4. Schody terenowe i murki (schody betonowe i żelbetonowe około 7 m2 rzutu pow.; murki betonowe około 298 m3); 1.5. Roboty w zakresie różnych nawierzchni ( nawierzchnia z płyt betonowych gr. 7 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm około 650 m2; nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm około 1462 m2; obrzeża betonowe 25x8 cm około 1100 m); 1.6. Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych (sadzenie krzewów i drzew 5 szt.; obsadzanie kwietników bylinami 16 szt/ m2 około 55 m2); 1.7. Roboty instalacyjne elektryczne (ręczne układanie kabli: YKY 4x10 mm2 około 56 m; YKY 5x2,5 mm2 około 68 m); 1.8. Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego - oświetlenie terenu i fontanny (montaż latarń oświetleniowych parkowych: h=4 m- 17 kpl..; montaż projektorów oświetleniowych - 10 kpl.); 1.9. Przyłącze wodociągowe (rurociągi z rur PE, PEHD o średnicy zewnętrznej: 63 mm - 21 m; 40 mm - 8m; 32 mm - 43 m; studnia wodomierzowa d=1500 mm - 1 szt.); 1.10. Przyłącze kanalizacyjne (kanały z rur PCW o średnicy zewnętrznej: 160 mm - 21 m; 200 mm - 16 m; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm - 1 szt.; studzienki kanalizacyjne systemowe 9o średnicy 315 - 425 mm - 2 szt.). 2. Dokumentacja powykonawcza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany przed upływem składania ofert wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Dowód wniesienia wadium; 4.Oryginał lub kserokopia poświadczoną przez wykonawcę informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5. Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez wykonawcę informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7.Formularz cenowy; 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9.Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane lub drogowe w ograniczonym zakresie wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC; 10.Dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 1000 m2. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie nieczynnego cmentarza w m. Moczyły, gmina Kołbaskowo
Dodano: 2016-05-23 - UPORZĄDKOWANIE SKWERU IM. R. KUKLIŃSKIEGO W SZCZECINIE - ETAP II
Dodano: 2016-04-08 - UPORZĄDKOWANIE SKWERU IM. R. KUKLIŃSKIEGO W SZCZECINIE - ETAP I
Dodano: 2015-08-13 - Modernizacja cmentarza komunalnego w Chlebówku, gmina Stara Dąbrowa.
Dodano: 2014-09-19 - Modernizacja cmentarza komunalnego w Chlebówku, gmina Stara Dąbrowa.
Dodano: 2014-08-21 - Modernizacja cmentarza komunalnego w Chlebówku, gmina Stara Dąbrowa
Dodano: 2014-08-05 - ZAGOSPODAROWANIE PARKU PRZY UL. 26 KWIETNIA - UL. TWARDOWSKIEGO W SZCZECINIE - CZĘŚĆ II
Dodano: 2014-07-03 - ZAGOSPODAROWANIE PARKU PRZY UL. 26 KWIETNIA - UL. TWARDOWSKIEGO W SZCZECINIE - CZĘŚĆ I
Dodano: 2013-12-13 - MODERNIZACJA SKWERU PRZY UL. SŁONECZNEJ W SZCZECINIE - ETAP I
Dodano: 2013-09-17 - MODERNIZACJA SKWERU PRZY UL. JAROGNIEWA I UL. KS. ZOFII W SZCZECINIE - ETAP I
Dodano: 2013-09-04