Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu po rozbiórce budynków Zakładów Odzieżowych Tarmilo w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu po rozbiórce budynków Zakładów Odzieżowych Tarmilo w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca zagospodarowanie terenu po rozbiórce budynków Zakładów Odzieżowych „Tarmilo” w Tarnowskich Górach. Przedmiotowe prace będą prowadzone na działkach nr 129, 134, 403/150, 130, 402/150, 142,324/138 oraz działka drogowa 212 obręb 0004 pomiędzy ulicami Opolską i Sobieskiego. Zakres robót obejmuje - część architektoniczna - zagospodarowanie terenu - część drogowa – budowa dróg oraz parkingów wraz z włączeniami do istniejącej sieci drogowej - część instalacyjna – budowa kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Sobieskiego - część elektryczna – oświetlenie terenu. Wykonawca na swój koszt poinformuje gestorów sieci i zapewnieni stosowny nadzór branżowy (przedstawiciel stosownego personelu zarządzającego tymi sieciami). Zakres robót obejmuje m.in.: - wygrodzenie terenu wraz z odpowiednim oznakowaniem i tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi, - zabezpieczenie sąsiednich nieruchomości, - zastosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z tymczasową organizacją ruchu), - złożenie powstałych odpadów na tymczasowe miejsce składowania, - obsługę geodezyjną, - wycinkę i utylizację 5-ciu drzew, - budowę zjazdu z ul. Opolskiej, - przebudowę ul. Wąskiej, - przebudowę zjazdu z ul. Wąskiej na Sobieskiego, - budowę dróg wewnętrznych wraz z miejscami postojowymi, - budowę nawierzchni utwardzonych dodatkowych, - budowę ciągów pieszych, - przebudowę chodnika przy ul. Opolskiej, - budowę oświetlania terenu, - odwodnienie terenu, - rozbiórki pozostałości nawierzchni z trelinki. Przed przystąpieniem do robót należy dokładnie zinwentaryzować fotograficznie w obecności właścicieli istniejący stan techniczny budynków sąsiednich (spękania i zarysowania ścian i stropów). W czasie prowadzenia robót należy zachować szczególną ostrożność, prace prowadzić tylko i wyłącznie pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. UWAGA!!! Prace nie obejmują terenów zieleni urządzonej oraz elementów małej architektury. Na terenie budowy znajduje się czynna stacja Trafo - należy zwrócić uwagę na przewody ziemne. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.000,00 zł 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – Santander Bank Polska S.A. 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475 z dopiskiem „Wadium – Zagospodarowanie Tarmilo”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach