Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 19 w Rybniku, dz. Kłokocin

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 19 w Rybniku, dz. Kłokocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 19 w Rybniku przy ul. Włościańskiej w zakresie: SZKOŁA a) ocieplenia ścian i ścian fundamentowych; b) ocieplenia stropodachów i dachów; c) podwyższenia ścianek attykowych do wysokości min. 30cm nad poziomem projektowanego poziomu dachu segmentu A z wykonaniem obróbek blacharskich d) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w niezbędnym zakresie wynikającym z potrzeb termomodernizacji wraz z niezbędnymi przeróbkami otworów; e) zamurowania wskazanych w części graficznej otworów w ścianach zewnętrznych; f) wykończenia kominów wg technologii wykończenia ścian zewnętrznych (styropian 5cm) w segmencie A, kominy w segmencie B wykończyć siatką na kleju z tynkiem wg wykończenia ścian zewnętrznych; g) likwidacji wentylatorów dachowych oraz wymiana wpustów dachowych w segmencie B; h) wymiany zadaszenia wejścia technicznego; i) renowacji schodów wejściowych oraz podestów do budynku z montażem nowych barierek z wykonaniem pochylni; j) wymiany rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich; k) prac wykończeniowych obejmujących elementy topografii, elewacji, i obróbki blacharskie, w tym obudowy dylatacji, montaż drabiny wyłazowej na dach, wymiana rynien i rur spustowych z włączeniem odwodnienia dachów do istniejącej KD; l) prac renowacyjnych i naprawczych, m) zagospodarowania terenu w obrębie przeprojektowywanych robot ziemnych. DOM NAUCZYCIELA a) ocieplenia ścian i ścian fundamentowych; b) ocieplenia stropodachu; c) przemurowania istniejących kominów - docelowa wysokość min. 30cm nad projektowany poziom połaci dachowej od spodu otworów wentylacyjnych z wykonaniem obróbek blacharskich „na wydrę”, d) wymurowania nowych kominów wentylacyjnych w pomieszczeniach 0.3 i 0.11 (wg części graficznej) z wykonaniem obróbek blacharskich „na wydrę”. Kominy wykończyć styropianem gr. 5cm z siatką na kleju z tynkiem cienkowarstwowym. Kominy istniejące i projektowane wymurować na jednakową wysokość – z zachowaniem jednego poziomu czap kominowych; e) wymiany stolarki okiennej w niezbędnym zakresie wynikającym z potrzeb termomodernizacji wraz z niezbędnymi przeróbkami otworów; f) renowacji schodów wejściowych z chodnikiem oraz tarasu zewnętrznego; g) wymiany rynien, rur spustowych na PVC oraz obróbek blacharskich, h) prac wykończeniowych obejmujących elementy topografii, elewacji, i obróbki blacharskie, w tym obudowy dylatacji (lub zastosowania profili dylatacyjnych), wymiana rynien i rur spustowych z włączeniem odwodnienia dachów do istniejącej KD; i) prac renowacyjnych i naprawczych, j) zagospodarowania terenu w obrębie przeprojektowywanych robót ziemnych. Wykonanie dla całości instalacji odgromowej Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym oraz projekcie instalacji odgromowej, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie – za wyjątkiem etapu ostatniego objętego płatnością końcową – nie przekroczy 20% ceny ofertowej, a ilość robót przewidziana w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu; opracowany (wg wzoru dołączonego do umowy) harmonogram należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od przejęcia terenu prowadzenia robót. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac budowlanych ziemnych, - wykonanie prac budowlanych elewacyjnych, - wykonanie prac budowlanych instalacyjnych w specjalności elektrycznej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach