Przetargi.pl
zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Francuska 10 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła

Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-941 Zielona Góra, ul. Francuska 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 455 77 77 , fax. 0-68 455 77 77
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
    ul. Francuska 10 10
    65-941 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 455 77 77, fax. 0-68 455 77 77
    REGON: 97049750600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp18.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Francuska 10 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 ul. Francuska 10 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła . 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.projektem budowlanym opracowanym przez Łącki Krzywoszański Architektci Sp. z o.o. i Spółka Komandytowa , ul. Piaskowa 3/1 w Zielonej Górze stanowiącym załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ; 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 3.1. roboty ziemne: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, - ręczne usunięcie z przerzutem warstwy ziemi urodzajnej-humusu z darnią , grubość warstwy do 15cm, - rozplantowanie ręczne 1m3 ziemi z darniną -grunt III kategorii, 3.2. nawierzchnie placu: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywanie ręcznie, w gruntach III kategorii, - warstwa osączająca w korycie, zagęszczanie ręczne, grubość warstwy po zagęszczaniu 10 cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego , grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 8 cm, po zagęszczeniu - nawierzchnia bezpieczna z elastycznych płytek o wym. 500x500x50mm , układanych na gotowym podłożu, - nawierzchnia bezpieczna z elastycznych płytek o wym. 500x500x100mm ; - krawężnik elastyczny z mocowaniem o wymiarach 1000x250x50 mm. 3.3. zieleń: - ręczne przekopanie gleby w gruncie kat. III na terenie płaskim, zadarniowanym, - ręczne rozrzucenie mieszanki z torfu i nawozów mineralnych o grubości warstwy 2 cm, na terenie płaskim, - wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia, grunt II kategorii, 3.4. dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na terenie placu zabaw: - zestaw zabawowy - 1 szt : w skład zestawu wchodzą : wieża z dachem, 3 wieże bez dachu , schody wejściowe, zjeżdżalnia, balkonik, rura strażacka, mostek łukowy, mała drabinka pozioma, ruchomy trap z klocków, mały zestaw do przewrotów; - słupki sprawnościowe -1 szt , - kiwak sprężynowiec typu tenden - 1 szt -zabawka dla 2 dzieci; - zestaw do gry - zabawka do muzykowania - 1 szt : 2 duże bębny i 2 małe bębny, - huśtawka ważka dla 4 dzieci-1 szt ; - huśtawka podwójna z metalowymi nogami- 1 szt; - huśtawka wahadłowa z metalowymi nogami typu bocianie gniazdo - 1 szt; - gra interaktywna kółko i krzyżyk - 1 szt ; - tablica informacyjna - zawierająca regulamin określający zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw - 1 szt; - tablica informacyjna - zawierająca szczegółowy opis prawidłowego sposobu użytkowania każdego ze znajdujących się na placu zabaw urządzeń- 1szt; - ławka parkowa bez oparcia, stalowe nogi, drewniane siedzisko - 2 szt; - kosz na śmieci stalowy obrotowy o pojemności 50 l- 2 szt. szczegółowy opis parametrów wszystkich urządzeń zabawowych zawiera specyfikacja techniczna 4. Wszystkie urządzenia należy zmontować zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie ze sztuką budowlaną tak aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. Instrukcja montażu zostanie przekazana Inspektorowi nadzoru w celu umożliwienia sprawdzenia zgodności montażu. 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi norm polskich i UE: 5.1. PN-EN 1176-1:2009 , 5.2. PN-EN 1176-2:2009 , 5.3. PN-EN 1176-3:2009; 5.4. PN-EN 1176-4:2009; 5.5..PN-EN 1176-5:2009, 5.6. PN-EN 1176-6:2009; 5.7 PN-EN 1176-7:2009; W przypadku elementów drewnianych, które mają kontakt z ziemią , muszą być one zaimpregnowane ciśnieniowo zgodnie z normami : EN 355-2 i EN 351-1. 6. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dokładne parametry techniczne urządzeń zabawowych zawarte są w specyfikacji technicznej . 7. Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoka jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i skuteczność dla korzystających z tych urządzeń. 8. Wszystkie urządzenia musza być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa , norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 9. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ; 10.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 10.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 10.2.pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 10.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 10.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 10.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 10.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 10.7.po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 11. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy; 12.Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 12.1.kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 235 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp18.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach