Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zagospodarowanie terenu w zakresie remontu drogi wewnętrznej z miejscami postojowymi, izolacją ścian piwnic, remontem części pomieszczeń piwnicznych, znajdujących się na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8. 2. Prace przewidziane do realizacji zostały podzielone na trzy opisane poniżej zadania, które nie stanowią części w rozumieniu przepisów ustawy: 1) Zadanie pierwsze - prace związane z zaprojektowaniem i wykonaniem przebudowy istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej, odwodnieniem działek i podłączeniami rur spustowych odprowadzających wodę opadową z dachu budynku. 2) Zadanie drugie - realizacja robót budowlanych. Prace przewidziane do wykonania obejmują swoim zakresem: - remont drogi wewnętrznej z miejscami postojowymi, - remont pomieszczeń piwnicznych, - wykonanie izolacji ścian piwnicznych, - przebudowę pomieszczenia węzła cieplnego. - przebudowę zjazdu i podjazdu na działki z ul. Słowackiego. Przedmiot niniejszego zadania nie obejmuje niżej wskazanych prac: - przystosowania pomieszczenia na parterze budynku na składowanie pojemników na odpady wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi przynależnymi do pomieszczenia, - wykonania daszku na elewacji nad wejściem do pomieszczenia na składowanie odpadów, - wyniesienia stanowiska obsługi kamer CCTV, - instalacji CCTV, - systemu kontroli pojazdów z montażem szlabanów i kamer, - wykonania izolacji ścian piwnicznych o powierzchni 114,70 m?, - naprawy cokołu kamiennego o długości 31 m, - wykonania izolacji za pomocą iniekcji krystalicznej, - wykonania miejsc z zielenią, - wykonania opornika na granicy działek 155 i 156 od strony północnej, zachodniej i wschodniej. 3) Zadanie trzecie - realizacja robót budowlanych. Prace przewidziane do wykonania obejmują swoim zakresem: - malowanie elewacji w poziomie parteru oraz w pasie bocznych klatek schodowych na wysokość budynku, w kolorze identycznym do istniejącego, - wymianę części parapetów zewnętrznych okien na parterze budynku, - montaż czterech kamer zewnętrznych wraz z ustawieniem dwóch słupów do ich montażu, instalacją oraz urządzeniami monitoringu niezbędnymi do obsługi kamer, - wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego wraz z bramami i furtką, - przeniesienie istniejących szlabanów ze względu na zmianę kierunku ruchu pojazdów i montaż ogrodzenia, - montaż dwóch stojaków na rowery, wykonanych z stali nierdzewnej w kształcie odwróconej litery U, - naprawę elewacji i likwidację zbędnych skrzynek elewacyjnych. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu, a poziom hałasu w godzinach od 8 00 do 16 00 od poniedziałku do piątku nie przekroczy 45 dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000); 2) udzielił 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane prace budowlane; 3) zaoferował gwarancje producenta na zamontowane urządzenia; 4) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 16.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach