Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu i urządzenie infrastruktury towarzyszącej wraz z budową pomnika Świętego Jana Pawła II na działce ewid. nr 2570/1 w miejscowości Jabłonka

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu i urządzenie infrastruktury towarzyszącej wraz z budową pomnika Świętego Jana Pawła II na działce ewid. nr 2570/1 w miejscowości Jabłonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu i urządzenie infrastruktury towarzyszącej wraz z budową pomnika Świętego Jana Pawła II na działce ewid. nr 2570/1 w miejscowości Jabłonka zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 2. 1. Przedmiot i zakres robót obejmuje w szczególności: - wykonanie profilowania i plantowania fragmentu terenu działki inwestycyjnej nr 2570/1 - wywiezienie nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Inwestora - wykonanie utwardzonych ścieżek, placu oraz terenu wokół pomnika wraz z elementami uzupełniającymi jak skalniaki i nasadzenia roślinne, humusowanie i zasianie trawy (Wykonawca zapewni obsadzenie terenów zielonych przez wyspecjalizowaną firmę w zagospodarowaniu terenów zielonych w tym nasadzania roślin, kształtowania, pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych. W cenie oferty Wykonawca winien zawrzeć koszty opieki nad pielęgnacją roślin w okresie gwarancji (wiosna-jesień). Wykonawca zapewni nadzór nad prawidłową pielęgnacją w okresie gwarancji.) - wykonanie ogrodzenia z bloczków betonowych typu Joniec wraz z bramą przesuwną z napędem elektrycznym oraz furtką , - montaż pomnika - opracowanie mapy z inwentaryzacji powykonawczej Przed wykonaniem właściwych robót ogrodzeniowych należy wytyczyć trasę ogrodzenia w terenie przez uprawnionego geodetę. Do podstawowych czynności, objętych Specyfikacją Techniczną, przy wznoszeniu ogrodzeń należą: - wykonanie fundamentu pod bramę przesuwną, pod ogrodzenie na całej jego długości, wykonując dylatacje co 4 przęsła ogrodzenia - wykonanie podmurówki pomiędzy słupkami - wymurowanie słupków z bloczków betonowych - montaż przęseł metalowych ogrodzenia, - wykonanie i montaż bramy i furtki. - wykonanie fundamentu pod pomnik - wykonanie murku oporowego przy placu centralnym od strony południowej 2. 2. Przedmiot i zakres robót Roboty obejmujące wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie linii telekomunikacyjnej kablowej miejscowej. W zakres robót wchodzą: - wciąganie kabli do kanalizacji i rurociągów - montaż kabli i ich pomiary, - wykonanie oznakowania kabli i obiektów kablowych, - przełączenia abonentów, - demontaż kabli nieczynnych. 2.3. Przedmiot i zakres robót Przebudowa fragmentu sieci niskiego napięcia kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem działki ewid. nr 2570/1 w Jabłonce oraz budowa zalicznikowej instalacji oświetlenia pomnika i terenu w/w działki wokół pomnika wraz z monitoringiem. Roboty dotyczące wykonania i odbioru robót elektrycznych związanych z budową obiektu małej architektury i przebudową drogi gminnej w Jabłonce. Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie wszystkich niezbędnych robót elektrycznych umożliwiających budowę i prawidłowe funkcjonowanie projektowanego obiektu i przebudowy drogi. Roboty te obejmują: a) przebudowa odcinka linii nN na kablową - 85m; b) przebudowa odcinka linii nN na napowietrzną - 40m; c) przebudowa odcinka linii ośw. na kablową - 102m; d) przebudowa słupów na typu E - 3szt; e) budowa kablowej linii oświetlenia terenu - 131m; f) oprawy oświetlenia terenu - 16szt; g) oprawy podświetlające tablicę - 2szt; h) budowa kablowej linii oświetlenia pomnika - 41m; i) oprawy oświetlenia pomnika - 4szt; j) budowa monitoringu terenu - 1kpl. 3. CPV Nazwy i kody robót budowlanych wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45.10.00.00-8 przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych ` lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.33.00-9 roboty budowlane w zakresie parkingów 45-23-32-22-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.53-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.30.00.00-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych 45.34.00.00-2 instalowanie ogrodzeń, płotów, sprzętu ochronnego 45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00-0 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45.31.11.00-1 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej; 45.31.12.00-2 roboty w zakresie opraw elektrycznych; 45.31.43.00-4 kładzenie kabli; 45.23.23.32-8 telekomunikacyjne roboty dodatkowe 32.32.35.00-8 urządzenia do nadzoru wideo; 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zieleni 4. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 8 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Załącznik Nr 10 Dokumentacja projektowa 6. Ogólne wymagania dotyczące robót Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z przedmiotem zamówienia, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora nadzoru. Zamawiający w terminie określonym w dokumentach kontraktowych przekaże Wykonawcy teren budowy wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi i Specyfikacją Techniczną. Specyfikacja Techniczna i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez Inspektora nadzoru stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inspektora nadzoru, który podejmie decyzję o wprowadzeniu odpowiednich zmian i poprawek. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne ze Specyfikacją Techniczną. Dane określone w Specyfikacji będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji. Cechy materiałów i elementów budowli muszą wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne ze Specyfikacją Techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy budowli rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy. Zabezpieczenie terenu budowy. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające. W zakresie zabezpieczenia terenu budowy Wykonawca winien uwzględnić projekt organizacji ruchu uzgodniony z zarządcą drogi, w przypadku zajmowania pasa drogowego. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca będzie przestrzegać przepisy ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kontraktowej. Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty wydania potwierdzenia zakończenia robót przez Inspektora nadzoru. Wykonawca będzie utrzymywać roboty do czasu odbioru ostatecznego. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie zarządzenia wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia robót. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem robót i w sposób ciągły będzie informować Inspektora nadzoru o swoich działaniach, przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe z lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych pokryje Wykonawca, z wyjątkiem przypadków, kiedy takie naruszenie wyniknie z wykonania projektu lub specyfikacji dostarczonej przez Inspektora nadzoru. Równoważność norm i zbiorów przepisów prawnych. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją projektową, STWiORB i poleceniami Inspektora Nadzoru. 7. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie, których wydano decyzję - pozwolenia na budowę. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót projektant określił parametry materiałów lub urządzeń przez podanie ich nazw lub producentów, w ofercie należy przyjąć wskazane materiały i urządzenia lub równoważne o parametrach nie niższych niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania i dostarczenia potwierdzenia o przyjęciu inwestycji do użytkowania przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Nowym Targu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jabłonka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 z dopiskiem wadium przetargowe na Zagospodarowanie terenu i urządzenie infrastruktury towarzyszącej wraz z budową pomnika Świętego Jana Pawła II na działce ewid. nr 2570/1 w miejscowości Jabłonka. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka - kasa UG w pok. 105 lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23.02.2016 roku do godz. 12:00. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach