Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu gminnego w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo” w formule – zaprojektuj i wybuduj.

GMINA TYCHOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 78-220 Tychowo, BOBOLICKA
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 311 51 30, 94 31 60 259 , fax. 94 311 55 66
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TYCHOWO
    BOBOLICKA 17
    78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 311 51 30, 94 31 60 259, fax. 94 311 55 66
    REGON: 33092050600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tychowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu gminnego w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo” w formule – zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie terenu gminnego w miejscowości Dobrowo, gm. Tychowo” w formule - zaprojektuj i wybuduj. W ramach tego zadania zamówienie obejmuje: 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy prac projektowych w szczególności obejmujących wykonanie: 1) opracowanie projektu budowlanego – w ilości 6 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 2 w formie cyfrowej, w formacie do wyboru: doc; docx; jpg; bmg; pdf; odt; rtf; xls; xlsx; ods dla każdej części – wykonany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.); na podstawie projektu koncepcyjnego oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie rozwiązań branż: budowlanej, drogowej, wodnokanalizacyjnej, elektroenergetycznej i melioracyjnej - projekt należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji, a wszystkie użyte materiały i rozwiązania powinny być równoważne ze wskazanymi w opracowaniu; 2) projektu wykonawczego dla wszystkich branż – w ilości 6 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz 2 w formie cyfrowej, w formacie do wyboru: doc; docx; jpg; bmg; pdf; odt; rtf; xls; xlsx; ods dla każdej części – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) oraz wymaganiami jak w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.); 3) kosztorysu inwestorskiego – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże w formie papierowego oryginału oraz 2 w formie cyfrowej, w formacie: Rodos 2010, Rodos 7 dla każdej części – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389); 4) przedmiaru robót – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże w formie papierowego oryginału oraz 2 w formie cyfrowej w formacie: Rodos 2010, Rodos 7 dla każdej części – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); 5) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże w formie papierowego oryginału oraz 2 w formie cyfrowej, w formacie do wyboru: doc; docx; jpg; bmg; pdf; odt; rtf; xls; xlsx; ods dla każdej części – wykonana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); 6) informacji BIOZ - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w rozbiciu na poszczególne branże w formie papierowego oryginału oraz 2 w formie cyfrowej, w formacie do wyboru: doc; docx; jpg; bmg; pdf; odt; rtf; xls; xlsx; ods dla każdej części. 7) zaprojektowanie i wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi Polskimi normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa; 8) opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla przedmiotowej inwestycji; 9) opracowanie innych niezbędnych do realizacji robót i zatwierdzeń dokumentacji, w tym rozwiązanie ewentualnych kwestii kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu; 10) uzyskanie wymaganych pozwoleń, opinii, uzgodnień, warunków technicznych i innych materiałów niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych i przedłożenia ich we właściwym organie; 11) wystąpienie z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew do właściwego Organu wydającego zezwolenia na usunięcie drzew oraz uzyskanie zezwolenia na wycinkę; 2. Projekt wykonawczy powinien zawierać opracowania, rysunki i opisy poszczególnych etapów realizacji z rozpisaniem rozwiązań technicznych, a także materiałowych i być wykonany na podstawie niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz uzyskanych uzgodnień i opinii. Wyżej wymienione projekty powinny być uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację projektową do akceptacji odpowiednio wcześniej, aby Wykonawca po akceptacji tejże dokumentacji mógł złożyć wniosek do organu architektoniczno-budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na budowę (jeśli dotyczy) lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. 4. Zamawiający zastrzega sobie czas na przeanalizowanie dokumentacji do 7 dni roboczych. 5. Przekazanie opracowań dokumentacyjnych nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 6. Przedstawiona dokumentacja projektowa do akceptacji przez Zamawiającego będzie odbierana protokólarnie przez komisję odbiorową powołaną przez Zamawiającego. 7. Po bezusterkowym odbiorze dokumentacji projektowej Zamawiający wyda Wykonawcy wymaganą liczbę dokumentacji projektowej niezbędnej do złożenia do organu architektoniczno-budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na budowę (jeśli dotyczy) lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. 8. W razie odmowy przyjęcia opracowań przez organ architektoniczno-budowlany lub stwierdzenia braków, Wykonawca zobligowany jest do ich usunięcia i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o terminie wykonania uzupełnienia. 9. Wykonawca zapewni nadzór autorski nad dokumentacją projektową podczas wykonywania robót budowalnych do ich zakończenia. 10. Nie ograniczając się do niżej wymienionych prac, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami przedstawionymi w przedmiotowym programie funkcjonalno-użytkowym i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach zaakceptowanej kwoty na wykonanie inwestycji należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące prace: 1) wyrównanie terenu i inne prace ziemne; 2) budowa nawierzchni ścieżek; 3) budowa stawu wraz z montażem 3 fontann; 4) odbudowa rowu melioracyjnego; 5) zagospodarowanie istniejących terenów zielonych wraz z wykonaniem nowych nasadzeń oraz usunięciem drzew i krzewów zakwalifikowanych do usunięcia; 6) dostawy i montażu ławek, koszy na odpady, stojaków na rowery; 7) budowa nawierzchni pod altanami; 8) montaż sceny; 9) montaż oświetlenia. 11. Zakres zamówienia obejmuje również wytyczenie obiektów w terenie, uprzątnięcie terenu budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz usunięcie wad w okresie gwarancji. Wszelkie zmiany projektowe w stosunku do koncepcji muszą zostać zatwierdzone przez Przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą uzgodnioną i posiadającą stosowne klauzule, obejmującej również swym zakresem pozytywne decyzje właściwych organów administracyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego w Banku BS Białogard Oddział Tychowo Nr 10 8562 0007 0050 0050 2000 0170; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ppkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających poręczenia lub gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) nazwę postępowania; 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 4) kwotę gwarancji lub poręczenia; 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp; 6) termin ważności gwarancji/poręczenia zgodny z terminem związania ofertą. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego Wykonawcę z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach