Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu dla zabudowy parkowej z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi w Trębaczewie

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8413177 , fax. 043 8413680
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 043 8413177, fax. 043 8413680
    REGON: 73093474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu dla zabudowy parkowej z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi w Trębaczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dotyczy zakresu prowadzenia robót związanych z wykonaniem elementów zagospodarowania terenu placu w Trębaczowie przez nasadzenia drzew, krzewów, założenie trawnika. Plac położony jest w centralnej części miejscowości Trębaczew pomiędzy ulicami: Spacerową, Zieloną oraz Szkolną. Uzbrojenie stanowi napowietrzna sieć energetyczna. Roślinność parku w Trębaczewie aktualnie posiada formę pojedynczych egzemplarzy drzew, krzewów oraz samosiewów. Zakres prac obejmuje wykonanie: - oczyszczenia terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy - oczyszczenia terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - wywiezienie zanieczyszczeń - wykoszenia chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym - usunięcie wyznaczonych drzew i krzewów wraz z wywozem urobku - zabezpieczenia drzew podczas budowy -nawiezieniem ziem ogrodniczych -przygotowaniem gleby pod nasadzenia - bronowania mechanicznego przed orką - kultywatorowania mechanicznego przed orką - orki glebogryzką przyczepną - transportu roślin i materiałów do wykonania obsadzeń - zakładaniem zieleni - sadzenia drzew i krzewów liściastych - obsadzenia roślinami cebulkowymi - korowania nasadzeń - wykonania trawników dywanowych siewem Zakresem opracowania jest budowa kanalizacji deszczowej odprowadzającej ścieki deszczowe z projektowanego terenu boiska dz. nr ewid.: 5660/1 oraz dwóch parkingów zlokalizowanych na terenie projektowanego parku dz. nr ewid.: 5661 przy ulicy Spacerowej i Zielonej. Są to wody opadowe z boiska i parkingów projektowanego parku. Ścieki opadowe z odwadnianych terenów odprowadzone zostaną do projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej, Spacerowej i Zielonej. Wykonanie: elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, parkingi dla rowerów, 2 place zabaw dla dzieci, ogrodzenia wraz z bramkami wejściowymi, sieci energetycznej, sieci sanitarnej. Instalacja elektryczna dotyczy przebudowy linii średniego, niskiego napięcia oraz budowy instalacji oświetlenia parku. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 15.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o podobnym zakresie ogłoszonego przetargu (polegających na budowie, rozbudowie bądź przebudowie instalacji elektrycznych, robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych oraz robót zakładania zieleni, placów zabaw, małej architektury) - minimum dwie prace o wartości, dla każdego zadania minimum 500.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. 2) Udokumentowanie dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do a) kierowania robotami budowlanymi, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. d) posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o podobnym zakresie ogłoszonego przetargu (polegających na budowie, rozbudowie bądź przebudowie instalacji elektrycznych, robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych oraz robót zakładania zieleni, placów zabaw, małej architektury) - minimum dwie prace o wartości, dla każdego zadania minimum 500.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) kierowania robotami budowlanymi, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. d) posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyn.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach