Przetargi.pl
Wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzeziny

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 96-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8743699 , fax. 046 8743699
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16 16
    96-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8743699, fax. 046 8743699
    REGON: 00106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 109 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków działających na metodzie niskoobciążonego osadu czynnego wraz z systemem odprowadzania i rozsączkowania wody. W zakres zamówienia wchodzi : 1) dostawa gotowych przydomowych oczyszczalni ścieków wraz armaturą i urządzeniami stanowiącymi integralny system, 2) posadowienie i montaż kompletnej armatury oraz podłączenie całego systemu przydomowych oczyszczalni ścieków do rury wylotowej kanalizacji sanitarnej wewnętrznej budynku. Miejsce realizacji; teren Gminy Brzeziny, województwo łódzkie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia. Zamawiający uzna w/ w warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz dodatkowo wykaże, że : a) prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do realizacji niniejszego zamówienia i załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie, wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum dwie realizacje polegające na wbudowywaniu urządzeń przydomowych oczyszczalni ścieków działających na metodzie osadu czynnego o wartości robót brutto nie mniejszej niż 500.000 zł słownie : pięćset tysięcy złotych ( każda realizacja ). Należy podać zakres robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. c) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z aktualną przynależnością tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) załączy kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót. e) wniesie wadium przetargowe w wysokości 20 tys. złotych słownie : dwadzieścia tysięcy złotych. f) załączy karty katalogowe przydomowych oczyszczalni ścieków zawierające parametry techniczne i producenta oferowanych urządzeń, g) załączy dokumenty potwierdzające, że oferowane oczyszczalnie ścieków są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r . Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch realizacji polegających na wbudowywaniu urządzeń przydomowych oczyszczalni ścieków działających na metodzie osadu czynnego o wartości robót brutto nie mniejszej niż 500.000 zł słownie : pięćset tysięcy złotych ( każda realizacja ). Należy podać zakres robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem minimum dwóch dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć uprawnienia budowlane minimum jednej osoby w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z aktualną przynależnością tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Dowód wniesienia wadium przetargowego w wysokości 20 tys. złotych słownie : dwadzieścia tysięcy złotych. 7) Kosztorysy ofertowe wykonanych na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. 8) Karty katalogowe przydomowych oczyszczalni ścieków zawierające parametry techniczne i producenta oferowanych urządzeń. 9) Dokumenty potwierdzające, że oferowane oczyszczalnie ścieków są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach