Miasto i Gmina Ostroróg ogłasza przetarg
- Adres: 64560 Ostroróg, ul. Wroniecka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 29 31 710 , fax. 061 29 31 712
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostroróg
ul. Wroniecka 14
64560 Ostroróg, woj. wielkopolskie
tel. 061 29 31 710, fax. 061 29 31 712
REGON: 52815500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE Inwestycja polega na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych w miejscowości Dobrojewo, gm. Ostroróg. Na inwestycję składa się: • budowa altany drewnianej wraz ze sceną; • montaż elementów małej architektury tj: koszy na śmieci i ławek; 1.Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnym lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 2. Użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymogi określone w ustawie – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017r, poz. 1332 ze zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 ze zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych oraz pozostałych wymaganiach określonych w SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108.): 1) prace dekarskie i murarskie – dla I części zamówienia; 5. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca lub Podwykonawca są zobowiązani do składania – na żądanie Zamawiającego – pisemnego zapewnienia, że wszystkie osoby wykonujące prace dekarskie, prace budowlane, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zapewnienie to winno być złożone w terminie 3 dni od zgłoszenia żądania. W przypadku nie przedstawienia ww. zapewnienia w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 300,00 zł. W przypadku nie wykazania, że prace dekarskie, prace budowlane wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 300,00 zł za każdą taką osobę. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-06-13 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa podwójnej kancelarii na terenie Szkółki leśnej Kuklinów
Dodano: 2024-06-11 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM - HALA SPORTÓW WALKI [POZNAŃ]
Dodano: 2024-06-10 - Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
Dodano: 2024-06-07 - Modernizacja dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13
Dodano: 2024-05-22 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2024-05-20 - „ Modernizacja CUWJO (Poznań)”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-15 - Budowa kancelarii w Leśnictwie Zawory
Dodano: 2024-02-06