Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów rekreacyjno – sportowych

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2021-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów rekreacyjno – sportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjno – sportowych. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część I: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni piaskowej placu zabaw. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejącego urządzenia zjeżdżalnia z domkiem (fundament należy wywieźć i zutylizować), 2) wywóz zdemontowanego urządzenia i złożenie go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Poznania, 3) odnowienie istniejących na placu urządzeń zabawowych: drabinka, kiwak, karuzela z siedziskami, 4) odnowienie i przeniesienie w obrębie terenu urządzeń: huśtawka ważka, huśtawka wahadłowa, karuzela otwarta, 5) dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy z urządzeniem „ruchome piaski”, zestaw „małpi gaj”, huśtawki stalowej wahadłowej podwójnej z siedziskiem typu „koszyczek” + ”bocianie gniazdo”, 2 szt. kiwaków sprężynowych „motyl”, urządzenia „skoczki”, urządzenia „tunel”, 6) wykonanie nowej nawierzchni piaskowej na całym placu zabaw, 7) dostawę i montaż 6 szt. ławek metalowych z oparciem, 8) dostawę i montaż urządzenia „zjazd linowy” wraz z wykonaniem pod nim piaskowej nawierzchni amortyzującej upadek, 9) przeniesienie w obrębie terenu 4 szt. istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej, 10) dostawę i montaż zestawu sportowego do streetworkoutu, 11) odnowienie i przeniesienie w obrębie terenu ławki z oparciem, ławki bez oparcia, kosza na śmieci, 12) demontaż, wywóz i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Poznania 2 szt. słupów do gry w siatkówkę i tablicy regulaminowej wraz z słupem,13) odnowienie i przeniesienie w obrębie terenu kosza na śmieci, 14) dostawę i montaż 4 szt. ławek stalowych modułowych bez oparcia, 3 szt. koszy na śmieci, 8 szt. stojaków rowerowych, 2 szt. tablic informacyjnych (regulamin ogólny i boiska wielofunkcyjnego), 15) uporządkowanie terenu po ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu, 16) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie technicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części I, specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części I. Część II: Budowa boiska do piłki nożnej na terenie rekreacyjno - sportowym przy ul. Horacego/Owidiusza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż 2 istniejących bramek, 2) wywóz i utylizacja zdemontowanych urządzeń, 3) niwelacja istniejącego wału ziemnego, 4) korytowanie, 5) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, zdrenowanych i profilowanie spadków, 6) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypaniem jej piaskiem kwarcowym i granulatem SBR, 7) dostawa i montaż 2 szt. Bramek, 8) dostawa i montaż 14 szt. ławek bez oparcia, 9) dostawa i montaż kosza na odpady stalowego o pojemności 75 l, 10) wykonanie piłkochwytów o wysokości 5 m wzdłuż krótszych boków boiska wraz z jednym przęsłem dodatkowym z każdej strony wzdłuż dłuższego boku boiska, 11) uporządkowanie terenu po ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu, 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części II, specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części II. 3. Aspekt społeczny Zamawiający uwzględnia aspekt społeczny poprzez punktowanie w kryterium oceny ofert w części II postępowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezrobotnych, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 ze zm.) przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia, jeśli ich wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w szczególności: 1) Część I: Czynności w zakresie montażu urządzeń 2) Część II: Czynności związane z wykonaniem robót ziemnych Dokumenty Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do przedłożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących ww. czynności. Uprawnienia W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących ww. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Sankcje Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 4 ust. 1 pkt 5 umowy dla części I i § 9 ust.3 pkt 4 umowy dla części II. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Oferty równoważne: Jeśli w dokumentach składających się na Opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach